Hyvä shampoo ja hoitoaine
Vinkkejä hyvistä shampoista ja hoitoaineista kaivataan.
Kommentit (22)
Minä käytän Lushin palashamppoita, nyt menossa Jumping Juniper. Hoitoainetta en tarvitse.
Oon kuullut, että aussie-shampoot on hyviä.
Omaa kokemusta niistä ei kuitenkaa mulla niistä ole.
Tykkään Cutrinin tuotteista. Hinta/laatu on kohdillaan.
L'Orealin Vive pro. shampoot ja hoitoaineet (varsinkin värikäsitellyille hiuksille) on hyviä
Kiitos vinkeistä! Tietäisikö kukaan mikä shampoo sopisi hyvin rasvoittuville hiuksille? Ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:59"]Kiitos vinkeistä! Tietäisikö kukaan mikä shampoo sopisi hyvin rasvoittuville hiuksille? Ap
[/quote]
No mainostan nyt tuota Lushia. Tuo J.J on rasvoittuville ja todellakin pitää puhtaana pidempään. En ikinä vaihda enää normishamppoihin takaisin.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:54"]Oon kuullut, että aussie-shampoot on hyviä.
Omaa kokemusta niistä ei kuitenkaa mulla niistä ole.
[/quote]
Uuh, ainoa merkki joka teki kutisevan ja hilseilevän päänahan!
Elvital ja Dove. Mitkään muut ei sovi mun hiuksille, tai enhän mä uusimmista kampaamoaineista tiedä, mutta viimeksi viitisen vuotta sitten ostin taas kalliimpia shampooita ja hoitoaineita ja aina jäi hiukset liian rasvaisiksi.
Sante. Saa esim. Prismasta tai ekokaupoista.
Sim-merkillä on sarja 4-jotain, joka on tarkoitettu rasvoittuville ja hilseileville. Shale oil shampoo, auttanut minulla. Saa apteekista ja Sokokselta.
Lifehairin hiustuotteet ehdottomasti!
Suomalaisia, eivät testaa eläinkokein ja edullisia!
Oma lempparini on oliivishampoo ja hoitoaine ja biorich-sarjan hoitotuotteet:)
Sokoksella myydään alahyllyssä!
Tresemmellä on ollu hyviä.