Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä ahdistus, mutta olisi pakko saada asioita tehtyä

Vierailija
10.01.2022 |

Apua. En uskalla mm. soittaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joku joka tietää tilanteesi, voisi soittaa puolestasi.

Vierailija
2/5 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisko, jos kirjottaisit valmiiksi ylös sen asian, mistä tahdot keskustella soittaessasi jonnekin? Toimii mulla ainakin joissain tilanteissa, kun on ns. valmis kässäri kädessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kärsin pahasta ahdistuksesta ja soittaminen johonkin on usein ylivoimaista. Onkohan ap:n tapauksessa asioita mahdollista hoitaa esim. asiakaschatissä tai lähettämällä sähköpostia? Olen huomannut myös, että joskus ihan liikkeessä, toimipisteessä asiointi on soittamista helpompaa. Tosin usein tämäkin johtaa aikamoiseen paniikkiin ja ahdistuskihtaukseen. Itse suosin siis mieluiten chattiä ja sähköpostia. Tässä taustalla on mm. saamani erittäin huono palvelu ja traumaattiset kokemukset.

Vierailija
4/5 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin kärsin pahasta ahdistuksesta ja soittaminen johonkin on usein ylivoimaista. Onkohan ap:n tapauksessa asioita mahdollista hoitaa esim. asiakaschatissä tai lähettämällä sähköpostia? Olen huomannut myös, että joskus ihan liikkeessä, toimipisteessä asiointi on soittamista helpompaa. Tosin usein tämäkin johtaa aikamoiseen paniikkiin ja ahdistuskihtaukseen. Itse suosin siis mieluiten chattiä ja sähköpostia. Tässä taustalla on mm. saamani erittäin huono palvelu ja traumaattiset kokemukset.

Jatkan vielä, että kuten joku tuossa ehtikin jo sanoa olen itsekin joutunut joskus kirjoittamaan ylös sen,mitä pitää sanoa ja sitten lukenut suoraan paperista. Kaiken lisäksi on kuulostanut ihan siltä, että luen suoraan paperista. Onneksi pahimmista paikoista, kuten TE-toimisto soitetaan, eikä sinne tarvitse itse soittaa. Joskus aikaisemmin kunnkuitenkin jouduin itse sinne soittamaan jouduin hengittämään aika montaa kertaa syvään ja sulkemaan silmäni ennen kun pystyin soittamaan. Kyllähän tälläkin palstalla ”ihan normaalitkin”, siis ne, jotka eivät tällaisesta kärsi ovat monesti kertoneet siitä, kuinka vastenmielistä tiettyjen paikkojen kanssa pakon sanelema asiointi on, koska ”asiakaspalvelu” on niin surkeaa ja on paljon huonoja kokemuksia.

Vierailija
5/5 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla itselläsi ajatusta miten tilanne helpottaisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme