Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

syy, miksi olen pannut useiden miesten kanssa

Vierailija
03.05.2015 |

On se, kun en tahdo olla suhteessa, jossa seksi on paskaa. Eli olen koeajanut miehiä ja jos seksi ei ole natsannut, niin heihei.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:53"]Se on aina hauska huomata, kuinka miesten seksitaidoista puhutaan, mutta parempaa seksiä itse olen saanut mieheltä kuin yhdeltäkään naiselta. Tuntuu, että naisten käsitys seksistä on se, että maataan selällään jalat auki, ja odotetaan miehen tekevän kaikki. -Bi-mies
[/quote]

Ja parempaa seksiä moni nainen on saanut naisekta kuin mieheltä. ;)

Vierailija
22/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja mun miehellä oli kans surkeaa seksiä aluksi. Nyt 6 vuoden yhdessäolon jälkeen saa taivaallista seksiä päivittäin! Kannatti yhdessä harjoitella :) Jos oisin dumpannut mieheni ensimmäisen seksikerran jälkeen niin ois mennyt hyvä mies hukkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että seksi paranee kun tunteet ja keskinäinen kommunikaatio tulee mukaan? Puhun kokemuksesta. Yksikään yhdenillan (tai useamman) juttu ei ole ollut oikeasti mistään kotoisin verrattuna mieheni ja minun seksielämään vielä monen vuoden suhteenkin jälkeen, ja meilläkään aivan alkuajat eivät yltäneet oikein lähellekään tätä tasoa. Kun on tunnetta, on myös halua miellyttää toista. Ja kun kommunikoidaan niin voi kertoa toiselle mistä itse pitää ja saa tietää mistä toinen pitää. Yhdessä kokeillaan uutta ja seksi on parhaimmillaan monipuolista, rentoa, kokeilunhaluista ja hyvää. Määrä ei korvaa laatua siinä mielessä. Kannattaa ennemmin etsiä mies jonka kanssa voit olla täysin oma itsesi ja puhua aivan mistä tahansa.

Vierailija
24/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:22"]

Tiesitkö että seksi paranee kun tunteet ja keskinäinen kommunikaatio tulee mukaan? Puhun kokemuksesta. Yksikään yhdenillan (tai useamman) juttu ei ole ollut oikeasti mistään kotoisin verrattuna mieheni ja minun seksielämään vielä monen vuoden suhteenkin jälkeen, ja meilläkään aivan alkuajat eivät yltäneet oikein lähellekään tätä tasoa. Kun on tunnetta, on myös halua miellyttää toista. Ja kun kommunikoidaan niin voi kertoa toiselle mistä itse pitää ja saa tietää mistä toinen pitää. Yhdessä kokeillaan uutta ja seksi on parhaimmillaan monipuolista, rentoa, kokeilunhaluista ja hyvää. Määrä ei korvaa laatua siinä mielessä. Kannattaa ennemmin etsiä mies jonka kanssa voit olla täysin oma itsesi ja puhua aivan mistä tahansa.

[/quote]

minä olen ollut viimeiset 16 vuotta mieheni kanssa, ja toki tuo on totta, että yhteinen seksi kehittyy ajan mittaan. Joskus se on tylsää, toisinaan todella jännittävää. Silti tässä on eroa niin lyhyisiin suhteisiin. Niistä hain ihan eri asioita. En halunnut yhden illan jutuista mitään pidempää, vaan kiinnostavaa olikin juuri se, mihin se pelkkä kiihko riittää. Ehdottomasti varmemmin saan orgasmin tässä parisuhteessa, mutta en aina miehenikään kanssa. Seksissä on onneksi monta muutakin ihanaa vaihetta kuin se laukeaminen. Tämä parisuhdeseksi on oikeastaan ihan eri asia kuin se irtoseksi, ja sen on tarkoituskin olla niin. 

18

Vierailija
25/26 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teen jos olen pannut poikaa 13 vuotiaana ? Ja olen vieläkin kyllä 13 että toivottavasti nyt aikuinen osaa auttaa ja en uskalla kertoo mun mutsille tästä

Vierailija
26/26 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:32"]

On se, kun en tahdo olla suhteessa, jossa seksi on paskaa. Eli olen koeajanut miehiä ja jos seksi ei ole natsannut, niin heihei.

[/quote]

Ihan hyvä ja järkevä perustelu (vaikkei mitään perustelua tarvita ihmisen perusvietin toteuttamiseen).

Itsellenikin suhteessa on tärkeää että seksi toimii ja molemmat ovat tyytyväisiä.

41v m