syy, miksi olen pannut useiden miesten kanssa
On se, kun en tahdo olla suhteessa, jossa seksi on paskaa. Eli olen koeajanut miehiä ja jos seksi ei ole natsannut, niin heihei.
Kommentit (26)
Sulla on vissiin aika väljä pillu?
Mä olen pannut sen takia että se on hauskaa ja miehet on tyhmiä. Ei niitä jaksa katella kauaa ja ne mua vielä vähemmän. Win-win situation. Ja apsta en tiedä mutta mulla ei ainakaan oo väljä kun te miehet ootte niin kauheen pienimunaisia nykyään.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:36"]
Sulla on vissiin aika väljä pillu?
[/quote]
Tolla logiikalla suhteessa olleilla on väljin, säännöllistä seksiä.
ps. seksin määrä ei vaikuta väljyyteen oikeasti. Naisia halventavaa propagandaa se on, mutta sinähän se ylilautalaisena kyllä tiedät miten provosoidaan.
Jos naisella venyy käytössä, niin kuluuko miehellä muna kuin pyyhekumi?
Se on aina hauska huomata, kuinka miesten seksitaidoista puhutaan, mutta parempaa seksiä itse olen saanut mieheltä kuin yhdeltäkään naiselta. Tuntuu, että naisten käsitys seksistä on se, että maataan selällään jalat auki, ja odotetaan miehen tekevän kaikki. -Bi-mies
Itse olen pannut useaa miestä, koska aivoni tylsistyvät helposti samojen asioiden parissa. Sallin uutuuden viehätyksen myös seurustelukumppaneilleni.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:52"]
[/quote]
Av-laisten logiikalla kyllä.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:52"]
[/quote]
[/quote]
Eli myös sinun. Ihanaa ku sä tajuut mua niin hyvin.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:52"]
[/quote]
[/quote]
Ehkä mulla on tullut vastaan sitten vaan näitä mieslorttoja joilla on alkanut jo tulla kulumaa?! ja sen takia törmännyt pieniin? t. 2
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:36"]Sulla on vissiin aika väljä pillu?
[/quote]
Ei itseasiassa. :) ei lantionpohjalihakset löysty käytössä.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:34"]
Itsekään en pane paskoja kahdesti. Vähän sama kuin jos tiedät ettet pidä suklaajäätelöstä niin et osta sitä toiste, eikös tää oo samaa sarjaa?
[/quote]
Ei. Seksi kahden ihmisen välillä kehittyy ajan kanssa, paranee kun opitaan tuntemaan paremmin. Suklaa maistuu suklaalta aina. Tosin, voi siitäkin oppia tykkäämään.
Minä osaan kysyä mieheltä, onko hänellä taipumuksia pitää samanlaisesta seksistä kuin minä. Loput näkee miehen tavasta osoittaa hellyyttä.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:34"]
Itsekään en pane paskoja kahdesti. Vähän sama kuin jos tiedät ettet pidä suklaajäätelöstä niin et osta sitä toiste, eikös tää oo samaa sarjaa?
[/quote]
Ei. Seksi kahden ihmisen välillä kehittyy ajan kanssa, paranee kun opitaan tuntemaan paremmin. Suklaa maistuu suklaalta aina. Tosin, voi siitäkin oppia tykkäämään.
[/quote]
Jos on oikeasti huono pano, niin se ei kyllä opi uusia temppuja.
hyvä ! kannattaa aina panna jos on mahdollisuus ! etsi oma tiger woods joka puttaa pallon reikään mistä vaan ja rajusti =D
Sulla on hyvä syy ja olet käynyt läpi rankkoja juttuja. En tuomitse.
Minä taas olen ollut monen kanssa, koska seksi on kivaa, ja eri ihmisten kanssa se on niin erilaista. En ole etsinyt parisuhdetta, kun olen etsinyt seksiä, eikä monet seksikumppanit ole olleet mikään este pitkälle parisuhteelle. Ihan tavallinen perheenäiti minäkin olen, vaikka olen ollut sängyssä monen miehen kanssa.
Seksihän on kivaa, miksi sinkkuna pitäisi pihtailla, jos on tilaisuus pitää hauskaa?
Kuka pääsee seuraavana jälkiliukkaille?
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Mies 29v" time="03.05.2015 klo 21:06"]Kuka pääsee seuraavana jälkiliukkaille?
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Tuskin kukaan, kun löytyi se täydellinen