Mikä kadulla vastaantulevassa naisessa herättää miehen huomion?
Tarkoitan positiivista huomiota. Mikä tekee naisesta sellaisen, ettei katsetta meinaa saada irti? Onko se tietty hymy, silmät vai vartalo? Miehet kertokaa! Toki naisetkin. Millainen on huomiota herättävä, kaunis nainen?
Kommentit (40)
Hymy ja iloisuus kiinnittävät aina huomioni. Ja myös rento tyylikkyys, joka kertoo että naisella on tasoa ja makua, mutta ei vaikuta nipolta tai kontrollifriikiltä.
Toisaalta myös persoonallinen look ja salaperäisyys. Jokin ulkonäössä joka kertoo, että nainen eroaa kaikista muista naisista.
Asioita jotka eivät kiinnitä huomiota tai saattavat kiinnittää huonossa mielessä: näkyvät hiustenpidennykset, tekoripset, tissit näkyvästi esillä, niin korkeat korot ettei pysty kävelemään kunnolla.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:33"] Eli katsekontakti on se tärkein? [/quote] Miehet kyylää aina silmiin jos naisena erehtyy katsomaan kadulla tuntemattomia :( [/quote] Silmiin? Minua katsotaan parikymmentä senttiä alemmaksi...
[/quote]
Joo. Ehkä sulla ei ole kauniit kasvot?
[/quote]No se on aina makukysymys. En ole kuitenkaan tuo jolle vastasit. Ja sullako sitten on varaa arvostella toisen kasvoja. Laitas kuva muuten!
Mulle muuten aina pudistellaan päätä:D Niin minäkin nykyisin miesten kohdalla teen. Karma!
Joo, muistakaa naiset, älkää pitäkö korkoja jos ette osaa kävellä niillä, Polvet koukussa käveleminen ei oo seksikästä. :D
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:33"] Eli katsekontakti on se tärkein? [/quote] Miehet kyylää aina silmiin jos naisena erehtyy katsomaan kadulla tuntemattomia :( [/quote] Silmiin? Minua katsotaan parikymmentä senttiä alemmaksi...
[/quote]
[/quote]No se on aina makukysymys. En ole kuitenkaan tuo jolle vastasit. Ja sullako sitten on varaa arvostella toisen kasvoja. Laitas kuva muuten!
[/quote]
Olet aika vajaa kun en mä sanonut missään kohti, että mulla itselläni olisi kauniit kasvot :-) Idiootti!
Kenellä kiinnostaa mitä miehet tekee. Mulle yks hailee. Sen takia kuljen kumppareissa ja verkkairessa enkä käy suihkussa kuin pari kertaa viikossa. Mussutan jäätelöä aina niin että naamaan leviää ja tuijotan miehiä ja samalla naureskelen ja murahtelen "hyi:tä" Kokeilkaas naiset se on hauskaa.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:05"]
[/quote]
[/quote]
Sen kun tietäis! :(
Tärkein on hymy, tuo suuri harvinaisuus. Sitten kokonaisuus, johon kuuluu ehdottomasti korkokengät (jos osaa niillä kävellä).
Lätyskäkengät on absoluuttinen nounou. Ne on tosi suosittuja (vaikea tajuta).
Useimmiten, kun kauniin, hymyilevän ja huolitellun naisen näkee, on hän Venäläinen.
Ottakaa oppia Venäläisistä naisista, niin tekin herätätte miehen huomion.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:21"]
Kenellä kiinnostaa mitä miehet tekee. Mulle yks hailee. Sen takia kuljen kumppareissa ja verkkairessa enkä käy suihkussa kuin pari kertaa viikossa. Mussutan jäätelöä aina niin että naamaan leviää ja tuijotan miehiä ja samalla naureskelen ja murahtelen "hyi:tä" Kokeilkaas naiset se on hauskaa.
[/quote]
No sinähän olet hyvinkin keskivertoa Suominaista edustava yksilö.
Älä pelkää, yksikään mies ei kiinnitä huomiota sinuun.
Hyvin harva meistä on eläimiinsekaantuja.
Älkää käyttäkö korkokenkiä, jos joudutte kävelemään yli 100 metrin matkoja, tai saatte karmeat jalat tyyliin Victoria Beckham :(
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:38"]Älkää käyttäkö korkokenkiä, jos joudutte kävelemään yli 100 metrin matkoja, tai saatte karmeat jalat tyyliin Victoria Beckham :(
[/quote]
Korkokengät ei oo mun juttu.
Ei mikään enää nykyään. Liian monta kertaa olitte tekemättä aloitetta, eli ette koskaan tehneet aloitetta, osoittaneet kiinnostusta, pyytäneet treffeille jne.
Minulla on sääri- ja nylonfetissi ... arvaatte varmaan mikä herättää vastaantulevassa naisessa minun kiinnostuksen.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:30"]Tärkein on hymy, tuo suuri harvinaisuus. Sitten kokonaisuus, johon kuuluu ehdottomasti korkokengät (jos osaa niillä kävellä).
Lätyskäkengät on absoluuttinen nounou. Ne on tosi suosittuja (vaikea tajuta).
Useimmiten, kun kauniin, hymyilevän ja huolitellun naisen näkee, on hän Venäläinen.
Ottakaa oppia Venäläisistä naisista, niin tekin herätätte miehen huomion.
[/quote]
Ai että venäläiset naiset hymyilee :D Salli mun nauraa
Mun miehen pään kääntää vaaleat hiukset ja hyvä perä (tiukat farkut). Joskus tietysti tulee "pettymyksiä", kun sitten naama ei ole sopinut siihen kuvaan, minkä on takaapäin saanut.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:37"]Hame, vaaleat hiukset tai korkokengät (ei toki kaikki samalla kertaa) on ne minkä jälkeen miesten luomien katseiden määrä nousee reilusti.
[/quote]
Sitten kun kaikki blondaa, niin kukaan ei enää erotu "blondimerestä".
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:37"]
Hame, vaaleat hiukset tai korkokengät (ei toki kaikki samalla kertaa) on ne minkä jälkeen miesten luomien katseiden määrä nousee reilusti.
[/quote]
Jos naisella on nätit hoidetut jalat niin näkisin tämän mieluummin vaikka parin euron varvastossuissa:)
Höh. Ei pidä paikkaansa nuo jutut. Mua on tultu iskemääusemman kerran vaikka-en hymyile -en katso päin -en käytä korkkareita enkä hameita
Noh tissit on isot, enkä ole mikään rumilus se varmaan sit riittää
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 23:47"]
Minulla on sääri- ja nylonfetissi ... arvaatte varmaan mikä herättää vastaantulevassa naisessa minun kiinnostuksen.
[/quote]
Naiseksi pukeutuvilla miehillä on yleensä paremmat sääret kuin naisilla itsellään.
[/quote]