Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arto Tuunelasta...

Vierailija
03.05.2015 |

Olen kohta neljäkymmentä vuotias nainen. Mulla on mies ja kaksi lasta ja rakastan heitä yli kaiken. Oon ajat sitten päässyt yli kaiken fanittamisesta ja muiden ihailemisesta, mutta Arto Tuunela tekee poikkeuksen tähän. Voisin katsella Pariisin Kevään videoita taukoamatta vain jotta näkisn hänet.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onhan se nyt ihan älyttömän hyvän näköinen...

Vierailija
2/24 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kommenttiin vain, että komppaan 100%

Videoita on tullut loopitettua paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Naisilla kaikki huomio kiinnittyy aina siihen miesten parhaimmistoon, oli naiset sitten naimisissa olevia äitejä tai eivät. Nainen ei voi koskaan rakastaa ja sitoutua mieheen yhtä vahvasti kuin mies naiseen.

Vierailija
4/24 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä :D Ja mä olen 50v.

Vierailija
5/24 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, päiväunien kohde on Arto tällekin nelikymppiselle. Sit ku oon kattonu myös haastatteluja, täytyy miestä ihailla vaan entistä enemmän. Rauha ja tasapaino huokuu hänest.

Vierailija
6/24 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin parturiin.

Vierailija
7/24 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle hiukset on sivuseikka tässä. :)

Vierailija
8/24 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä siitä että hänen juttujaan musiikin teosta on aina miellyttävä kuunnella, loistavien biisien lisäksi! Vain elämää -julkisuutta en hänelle silti toivoisi (sehän on tullut todettua että sillä ohjelmalla ei ole musiikin kanssa paljoa tekemistä)

Vierailija
9/24 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaakohan se itse kui kuuma jäbä se on? Ei ainakaan näytä kihonneen kuulaan.

Vierailija
10/24 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian känättävä puheääni. Välitön turn-off tuli äsken

Vierailija
11/24 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä tämäkin nelikymppinen. Kuuma mies on tosiaan. Sillä on karismaa vaikka muille jakaa.

Vierailija
12/24 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuisen miehen pitää inistä?

Vierailija
13/24 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi minkä näköinen, kävin kuvan katsomassa. Ällöttävä, naismainen. Yöks!

Vierailija
14/24 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, se vino virne! Laittaisin huulet sen huulille... <3

Vierailija
15/24 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyesti hänet tavannut festareilla vuosia sitten, Pariisin Kevään keikan jälkeen olutteltassa - intensiivinen ja lämmin suhtautuminen toisiin, on todella karismaattinen mies. Jäi mieleen. Erityisen ilahduttavaa oli, että nähdessäni hänet ohikulkiessa seuraavana päivänä toistamiseen hän tervehti ja hymyili ystävällisesti. Sen tyylinen ihminen, että vaikea uskoa että menestys sekoittaisi pään.

Vierailija
16/24 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onx varattu?

Vierailija
17/24 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu oispa hauska tietää tosiaan jotain hänen yksityiselämästään mutta samalla pakko myös arvostaa ettei myy elämäänsä lööpeille vaan puhuu lähes ainoastaan musast

Vierailija
18/24 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juu oispa hauska tietää tosiaan jotain hänen yksityiselämästään mutta samalla pakko myös arvostaa ettei myy elämäänsä lööpeille vaan puhuu lähes ainoastaan musast

nykyisin tuntuu joo siltä että uutta musaa promotessa pitää ekana mennä itkee iltapäivälehdille just siitä yksityiselämästä ja sit sivulauseessa mainita et uusi biisi/levy on muuten julkaistu, mut en kyl muista lukeneeni tästä tyypistä yhtään avautumislööppejä ja siitä huolimatta tais viime levykin käväistä listaykkösenä. 

Vierailija
19/24 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei ollut minun makuun. En ole aikaisemmin kuullutkaan kyseisestä artistista. Toisaalta pitäisi katsoa ja kuunnella enemmän niin voisi saada toisen vaikutelman.

Vierailija
20/24 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama ongelma, mutta ei kyllä koskien Arto Tuunelaa vaan Harry Stylesia, mikä on kyllä todella noloa mielestäni. Olen kahden lapsen naimisissa oleva 30 v. äiti. Mutta Harry on vain niin komea ja lahjakas.