Miesystävä kutsui ekan kerran rakkaaksi :) Hellittelynimiä?
Aah, leijun ihan taivaissa. Reilu puoli vuotta seurustelua takana ihanan jörrikän kanssa ja tänä aamuna hän tuli hakemaan mua sängystä aamukahville sanoen, että aamiainen on valmis, RAKAS! Mä olen kutsunut miestä jo hetken aikaa kullaksi tai muruksi, mies on tähän mennessä käyttänyt vain etunimeä. Mitään isompia rakkaudentunnustuksia ei ole vielä lausuttu, ihan vaan tykkäämisellä mennään, mutta onhan tää ihanaa <3 Ja kaiken lisäksi ollaan vielä reilusti 40+ ja molemmat olivat olleet sinkkuina vuosia ennen kuin viime loppusyksystä tavattiin.
Mitä hellittelynimiä te käytätte puolisonne kanssa? Haluan kuulla kaikkia ihania juttuja :)
Kommentit (28)
Molemmat kutsutaan toisiamme muruksi ja kullaksi. Minä kutsun miestä pupuksi ja mies minua hipuksi. Aika ällöä kieltämättä :D
Luin tän viestin eilen ja samalla kun tuli hyvä mieli ap:n puolesta, tuli surullinen olo omasta puolesta. Oon seurustellut kohta vuoden eikä mies ollut vieläkään sanonut mitään tunteistaan. No, ehkä ilmassa on kevätpörriäisiä, sillä tänään aamulla kun herättiin, mies katsoi silmiin ja sanoi 'Huomenta rakas!'. Meinasi itku päästä <3
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:06"]
Mies on daddy ja minä baby, babygirl tai sweetheart.
[/quote]
Voi oksetus.
[/quote]
Mitä oksettavaa tuossa nyt on? :D Mieheni on amerikkalainen.
[/quote]
Silti! Isukki ja vauva. Hieman...epäilyttävää.