Taas pakkasen aiheuttamia ongelmia.
Kun on liian kylmä niin tupakalla käydessä alkaa tuntua kurkkuun inhottavalta. Nyt on -24 mikä on ihan liikaa. Jo vähän alle 20 pakkasta tekee tuon inhottavan. Pitää varmaan taas poltaa sisällä. Kokeilen nyt vielä kuitenkin yhden röökin tuolla pakkashel....ssä.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Olisi kaikkien kannalta parempi jos lopettaisit tollasen elämää ja rahaa polttavan ikävän tavan.
Kohta se askin hinta taas nousee.
Elämän lyhentäminen on minusta ihan hyvä syy tupakoida. Tuo on tosi että hinnan takia tupakat pitäisi alkaa ostaa laittomilta markkinoilta halvemmalla. Nautintoihin suuntautuneena en tykkää palelemisesta.
Minulla on pari polkupyörää, jotka ovat nyt pakkasen takia reistailleet. Ilmeisesti kylmyys jähmettää/jäädyttää joitain vaijereita kaapelointiinsa, joten esim. vaihteisto ei ole vaihtunut tai jarru ei ole jarruttanut. Jarrun sain korjattua vaihtamalla kaapelin ja vaijerin, ne olivatkin jo melko ruosteessa.
Talvipyöräilijä M48
Suomessa on 4 vuodenaikaa. Nauttikaa siitä. Muistakaa myös, että yksi niistä vuodenajoista rokottaa lompakkoanne asumiskulujen muodossa aika rajusti.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pari polkupyörää, jotka ovat nyt pakkasen takia reistailleet. Ilmeisesti kylmyys jähmettää/jäädyttää joitain vaijereita kaapelointiinsa, joten esim. vaihteisto ei ole vaihtunut tai jarru ei ole jarruttanut. Jarrun sain korjattua vaihtamalla kaapelin ja vaijerin, ne olivatkin jo melko ruosteessa.
Talvipyöräilijä M48
Tämä tapahtui jo 30 vuotta sitten. Talvella lähestyin valo-ohjattua risteystä kun huomasin ettei kumpikaan jarru toimi. Pakko oli vetää pyörällä nurin että sain pysäytettyä. Pakkasista on monenlaista haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on 4 vuodenaikaa. Nauttikaa siitä. Muistakaa myös, että yksi niistä vuodenajoista rokottaa lompakkoanne asumiskulujen muodossa aika rajusti.
Yksi niistä vuodenajoista kestää jopa puolet vuodesta. Aika epistä mun mielestä.
Ei ole päässyt paljoa kuulemaan ilmanston lämpenemisestä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talvipyöräilijä M48
Tämä tapahtui jo 30 vuotta sitten. Talvella lähestyin valo-ohjattua risteystä kun huomasin ettei kumpikaan jarru toimi. Pakko oli vetää pyörällä nurin että sain pysäytettyä. Pakkasista on monenlaista haittaa.
Jarrut testataan aina liikkeelle lähtiessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi niistä vuodenajoista kestää jopa puolet vuodesta. Aika epistä mun mielestä.
Missä asut ja miten jaat vuodenajat?
Keuhkosyöpä voi tuntua myös inhottavalle, lopeta polttaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä asut ja miten jaat vuodenajat?
Asun kotona naapurin vieressä ja jaan vuodenajat porvoon mitalla.
Olisi kaikkien kannalta parempi jos lopettaisit tollasen elämää ja rahaa polttavan ikävän tavan.
Kohta se askin hinta taas nousee.