Miksi ottaisin kolmatta piikkiä kun se ei muuta mitään?
Kaikki silti kiinni eikä mitään saa tehdä. Hittoako noita rokotteita ottamaan? Toisen piikin piti olla matkapassi vapauteen, nyt kolmannen, neljännen...
Pitäkää tunkkinne.
Kommentit (587)
Niin ja piikkien teho laskee ja immuunitaso laskee, nämäkin on myönnetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ottaa. Kyseessä on tavallinen flunssa., joka sairastetaan pois kuten aina ennenkin on flunssat sairastettu.
Husin Järvinen: Pääkaupunkiseudulla flunssaoireita voi nyt pitää ensisijaisesti koronaviruksen aiheuttamina
”Jos on rokotukset saanut eikä ole muita riskitekijöitä, niin silloin voi ajatella, että tämä tauti tuskin on minulle merkittävästi vaaraksi. Tämä on kuin flunssa”, ylilääkäri Asko Järvinen sanoo.
Eli korona on nyt virallisesti pelkkä flunssa, kuten useimmat on tiennyt jo alun alkaen.
Ja kyllä se korona suurimmalle osalle rokottamattomistakin on ihan vain flunssa ja ties kuinka moni rokottamaton on koronan sairastanut oireettomana ja moni varmaan ei edes ole mennyt testeihin jos on vähän flunssaa. Ei kaikki todellakaan ole käynyt koronatesteissä jos on ollut yskää jne. vaan on sairastanut kotona niin kuin ennen koronaakin. Miettikääpä. Jos tätä uutisointia asiasta ei olisi ollut ja jatkuvia tartuntojen määrien raportointeja niin mitenkä olisi vaikuttaneet elämäänne? Suurimmalla osalla ei mitenkään. Sairastuttua oltaisiin oltu kotona ja jos olisi tullut enempi oireita niin silloin lääkäriin yhteys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rarehanu kirjoitti:
Pitää olla tosi pieni äo jos ei ymmärrä että rokotukset otetaan oman ja muiden terveyden takia, eikä minään pääsylippuna ulkomaille tai ravintolaan yms.
Tässähän se ongelma on: kun rokotus ei ole oman tai muiden terveyden kannalta tarpeellinen, se ei estä sairastumasta vakavasti tai tartuttamasta muita. Kaiken lisäksi rokotteen teho edes jotenkin suojata on alle 3 kk, joten tuntuu turhalta ottaa elimistöönsä ainetta, joka ei estä tautia etenemästä, mutta aiheuttaa eivoembolioita ja sydänlihastulehdusta.
Rokotus vähentää huomattavasti riskiä tartuttaa muita, sairastua itse tai saada vakava tautimuoto. Jos matematiikka ei taivu niin ei voi mitään. Tarkoitus on saada kansan samanaikainen immuniteetti rokotuksilla niin hyväksi, että epidemia hiipuu pois itsestään.
Valhetta. Rakas pappa kuoli toisen piikin jälkeen pahimpaan mahdolliseen koronaan. Kaikki osastollaan olivat rokotettuja! Herätkää ihmiset.
Kävin äsken hakemassa kolmannen rokotteen. Sanottiin että siinä puoli annosta. Siis ei täyttä annosta.
Vierailija kirjoitti:
Minun mies, 3 rokotetta, nyt neljättä kuukautta sairauslomalla, vaativasta asiantuntijatyöstä. Lämpöilyä ja kognitiivista oiretta ja lamauttavaa väsymystä. Lisäksi 8 vuotta rauhallisena pysynyt haavainen paksusuolentulehdus lehahti 1.rokotteen jälkeen, sattumaa tai ei.
Tässä nyt kaikki tutkimukset käyty läpi. Minä sitä mieltä, että tuo on joko long covid oireita huomaamatta sairastetusta taudista tai sitten rokotteet laukassu long covidin.
Kallistun rokotevaihtoehtoon.
Asiantuntijatyöstään huolimatta miehesi ei taida olla penaalin terävin kynä, kun jatkaa itsensä rokottelua vaikka oli niiden vuoksi ennättänyt olla jo useita viikkoja saikulla.
Vierailija kirjoitti:
Minun mies, 3 rokotetta, nyt neljättä kuukautta sairauslomalla, vaativasta asiantuntijatyöstä. Lämpöilyä ja kognitiivista oiretta ja lamauttavaa väsymystä. Lisäksi 8 vuotta rauhallisena pysynyt haavainen paksusuolentulehdus lehahti 1.rokotteen jälkeen, sattumaa tai ei.
Tässä nyt kaikki tutkimukset käyty läpi. Minä sitä mieltä, että tuo on joko long covid oireita huomaamatta sairastetusta taudista tai sitten rokotteet laukassu long covidin.
Ilmeinen Long covid. Ei epäilystäkään. Sitä on tavattu ja tavataan oireettomana sairastaneilla yhtä lailla kuin oireisesti sairastaneilla.
Koska vaivat ovat pitkittyneet, niin muu ei juuri ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Kävin äsken hakemassa kolmannen rokotteen. Sanottiin että siinä puoli annosta. Siis ei täyttä annosta.
Urpo
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän tässä mättää? Neljättä kuukautta, kolme rokotetta, ei niitä kolmansia rokotteita ole edes saanut neljä kuukautta sitten.
Mitä olen viimeisen viikon aikana seuraillut somessa kavereiden kokemuksia koronatartunnoista kahdesti rokotettuina niin on useammankin tutun kohdalla ollut niin rankan kuuloinen tauti (3-4 päivää ei ole kyennyt mihinkään, kovaa pääkipua ja muita kipuja, joihin eivät käsikauppalääkkeet tehoa, pahoinvointia, jalat ei kanna, ruoka ei pysy sisällä yms.) että mielelläni välttäisin sen kokemuksen. Kuulostaa aika paljon ikävämmältä kuin sairastamani influenssat. Nyt tartunnalta on tosi vaikea välttyä. Pelottaa rokottamattomien sukulaisten puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Minua "huvittaa", kun luen kaikenmaailman julkkiksista, jotka ovat rokotuksistaan huolimatta sairastuneet oireiseen koronaan. Kilvan kehutaan, miten kurja olo on, eikä jaksa sormea nostaa Ja lopuksi: onneksi otin rokotteet - en voi kuvitellakaan, millainen taudista olisi tullut ilman niitä!"
🤦
Kun oikeasti nämä rokotebuusterit heikentävät vastustuskykyä, ja ihminen sairastuu herkemmin ja pahemmin oirein. Muistutan, että rokotteet kehiteltiin nopeasti wuhan-virusta vastaan. Ei niistä ole kuin haittaa omikronin suhteen. Omikron porskuttaa entistä paremmin näissä feikkirokotetuissa, kun rokotteet ovat vain vähän sinnepäin.
Toivon että kaikki rokottamattomat saavat tosi vakavan koronan.
Minä, rokottamaton en toivo, että rokotetut saavat kaikki liikkeellä olevat virukset, kuukautishäiriöitä, sydänlihastulehduksia, kasvohalvauksia. Nämä nyt jo todettuja haittavaikutuksia, mitä sitten vielä tulevaisuus tuo tulleessaan.
Empatiakyky vielä tallella, eikä kansan kahtiajako ole koskaan hyvä asia kansalaisillekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän tässä mättää? Neljättä kuukautta, kolme rokotetta, ei niitä kolmansia rokotteita ole edes saanut neljä kuukautta sitten.
Ja jos on CU aktivoitunut, niin siihen kylläkin kortisonia määrätään suurella annoksella ensin, josta tullaan alas pienentämällä annostusta. Kortisinista tulee omat vaikeat oireensa sivuvaikutuksina. Josko noita on rokotehaittana taas tulkinnut.
Jos on noinkin pitkä saikku, niin kyllä on kortisonilääkekin kuvioissa mukana...mikäli nyt on edes kyse oikeasti CU sairauden aktivoitumisesta.
Asiasta on kokemusta liki 35v ja parikin kertaa kortisonia joutunut yli 3 kk käyttämään. Ja saikkua on sen käyttöajan, koska siitä johtuu juurikin erinäisiä oireita. Itsekään en muista erästä ajanjaksoa kuinkaan selvästi, vain hämäriä muistikuvia. Teimme remppaa silloin, en muista lakanneeni ja maalanneeni, vaikka niin tein ja siitä on puolison ottamia valokuviakin, myöskin turvotus ja silmänpaineet kohosi, sekä jäi glaugooma pysyväksi.
Verensokerit nousi niin, että jouduin insuliinia pistämään jonkin aikaa.
Että en nyt ensihätään ainakaan omalla kohdallani noita oireita mitä kerroin, rokotuksesta johtuviksi tulkitsisi.
Minulle ei rokotukset aiheuttanut mitään CU.n pahemisoireita, joillekin voi tietysti tullakin, en sitä mene sanomaan.
Ainoa asia mikä noiden CU lääkkeiden käytön jälkeen on otettava huomioon on se ettei 6kk saa ottaa mitään rokotuksia, mikäli on käyttänut esim. Imurel lääkettä, joka heikentää omaan immuniteettia. Jouduin tuon 6 kk odottamaan, ennenkuin sain vyöruusurokotteen ottaa.
Ja lisää rajoitteita vaan suunnitteilla! Järki lähtee!
Ei auta neljäskään, tässä tuloksia Israelista:
"The fourth dose of the Pfizer coronavirus vaccine increases the level of antibodies in the blood but does not seem to offer protection against infection by the coronavirus Omicron variant, preliminary results from a study on 150 healthcare workers conducted at the Sheba Medical Center have shown.
“Two weeks after administering the fourth vaccine, we see a good increase in the antibodies, higher than after the third dose, but not high enough against Omicron,” lead researcher Prof. Gili Regev-Yochay said."
Vierailija kirjoitti:
Ei auta neljäskään, tässä tuloksia Israelista:
"The fourth dose of the Pfizer coronavirus vaccine increases the level of antibodies in the blood but does not seem to offer protection against infection by the coronavirus Omicron variant, preliminary results from a study on 150 healthcare workers conducted at the Sheba Medical Center have shown.
“Two weeks after administering the fourth vaccine, we see a good increase in the antibodies, higher than after the third dose, but not high enough against Omicron,” lead researcher Prof. Gili Regev-Yochay said."
Kokeileekohan ne vielä viidettä, jos se auttaisi? 🤔😄
Onko missään uutisissa mainittu tuota EMAn mainintaa siitä että toistuvat koronatehosterokotteet saattavat vaikuttaa haitallisesti ihmisen immuunivasteeseen?
Pystyykö varaamaan jo nyt ajan 6. rokotuksen? Haluaisin olla hyvissä ajoin liikkeellä.
Älkää ottako, jos että halua ottaa. Mutta lopettakaa valehtelu.
Kuuleppa nyt kulta, jos sinun immuunitaso laskee , niin ei siinä enää rokotukset auta , saat sen koronan pahempana kuin koskaan, koska ei immuunia.