En pyydä äitiäni enää mihinkään tai edes yritä korjata välejämme
En jaksa, oon niin kyllästynyt hänen narsistiseen käytökseen ja muihin ongelmiin.
Meillä on ollut pahoja riitoja ja oon itse voinut henkisesti tässä perheessä huonosti vanhempieni käytöksen vuoksi ja käyn nyt terapiassa, jatkuva syyttely ja negatiivisuus tekee mut hulluksi.
Olen silti yrittänyt korjata välejämme ja yrittänyt auttaa rahallisesti niin että oma koulutukseni on kärsinyt pahasti.
Äskenkin kysyin äidiltä että voitaisiinko mennä helatorstaina kirsikankukkajuhlaan joka on todella kaunis tapahtuma ja samantien naamalle valahti nyrpeä ja epämukava ilme ja vastaus : no ei.
Nyt saa riittää en jaksa enää.
Kommentit (5)
Hyvä eiköhän se nyt sun osalta jo riitäkin. Anna sen olla
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:58"]En jaksa, oon niin kyllästynyt hänen narsistiseen käytökseen ja muihin ongelmiin.
Meillä on ollut pahoja riitoja ja oon itse voinut henkisesti tässä perheessä huonosti vanhempieni käytöksen vuoksi ja käyn nyt terapiassa, jatkuva syyttely ja negatiivisuus tekee mut hulluksi.
Olen silti yrittänyt korjata välejämme ja yrittänyt auttaa rahallisesti niin että oma koulutukseni on kärsinyt pahasti.
Äskenkin kysyin äidiltä että voitaisiinko mennä helatorstaina kirsikankukkajuhlaan joka on todella kaunis tapahtuma ja samantien naamalle valahti nyrpeä ja epämukava ilme ja vastaus : no ei.
Nyt saa riittää en jaksa enää.
[/quote]
Jos äitisi ei pidä samasta kuin sinä?! Miksi olet avustanit taloudellisesti? Minkä ikäinen olet?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:59"]
Hyvä. Kyl se mutsis jossain vaihees tajuu millanen idiootti se on ollu.
[/quote]
Oikean narsistin kanssa ei tajuta mitään. Kontakti pitää katkaista kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:59"]
[/quote]
Oikean narsistin kanssa ei tajuta mitään. Kontakti pitää katkaista kokonaan.