Ilen ihastunut erääseen muusikkoon ja haluaisin keikan päätteeksi
Viestiä tämän asian pienellä lahjalla, tietenkin niin että en paljastuisi tai olisi liian läpinäkyvä. Millainen lahja olisi mieleenpainuva ja sellainen minkä muisyaisi aina?
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:53"]
Onhan Tuomas Holopainen perkeleen ihana mies ja rikaskin vielä, mutta hän saa varmaankin lähes tuhansia lahjoja jokaisella kiertueella. Viskipullo taitaa kuitenkin olla tälle miehelle se paras lahja ;)
[/quote]
Tuomaalle huomaavaisin lahja olisi uusi susipaita. Mielellään sellainen, joka esim parantaa syöpiä ja muita sairauksia.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:17"]
Onhan Tuomas Holopainen perkeleen ihana mies ja rikaskin vielä, mutta hän saa varmaankin lähes tuhansia lahjoja jokaisella kiertueella. Viskipullo taitaa kuitenkin olla tälle miehelle se paras lahja ;)
[/quote]
Tuomaalle huomaavaisin lahja olisi uusi susipaita. Mielellään sellainen, joka esim parantaa syöpiä ja muita sairauksia.
[/quote]
Eikai maestrolla nyt sentään syöpää ole?
Anna pillua. Ota suihin syväkurkkuilemalla ja niele siemenet. Jos oot poikkeuksellisen hyvä sängyssä, jäät mieleen, muusikollekin. :)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:58"]Mä oon yleensä muusikoille antanut piparia lahjaksi. [/quote] pakko se munkin tähän siirtyä jos muu ei auta :) ap
[/quote]
No mutta tällä tavoin et kyllä jää mieleen :)
Siis haluutsä sen kans naimisiin vai "jäädä mieleen" vai mitä?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:21"]Siis haluutsä sen kans naimisiin vai "jäädä mieleen" vai mitä?
[/quote]
No sänkyyni mä sen haluan :) hemmetti keikoillakin vaan mietin miltä näyttäs alastomana..miten saisin upotettua pitkät kynnet sen pakaroihin...mennä selän taakse ja hivuttaa kättä pikkuhiljaa selästä kohti lantiota ja kalua..polvistua eteen ja vähän imutella :) ap
Laulaja Jenni Vartiaisen keikalla miehet heittelee hänelle lavalle paskaisia kalsareitaan, pesemmättömiä kakkaraitaisia haisevia hirvityksiä (olen nähnyt). Kokeile jättää kuukaudeksi pikkuhousut pesemättä ja päästä niihin vielä märkä pieru, tähtää eturivistä muusikko-rakkaasi kasvoihin ja anna mennä. Varmasti erotut joukosta pitkään.
http://2.bp.blogspot.com/-SUwD5tG-hH8/U7HAgE9hdvI/AAAAAAAAVPE/xJ8MsQD11i8/s1600/DSC_1669.jpg
http://yle.fi/ylex/uutiset/jenni_vartiainen_sai_kaytetyt_kalsarit_naamaan/3-7579624
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:36"]Tee se ja olet yksi sadoista. Muusikot saavat pehmoleluja, pitkiä kirjeitä, koruja, hajuvesiä, suklaata, alastonkuvia, viestejä kaikki kanavia pitkin. Haluatko tosiaan olla yksi epätoivoisista? Hanki seuraa läheltä olevista ihmisistä ja anna muusikoiden viettää omaa elämäänsä rauhassa.
[/quote]
Tää kyseinen kyllä arvostaa jokaista lahjaansa :) eikä saa sadoilta, ehkä kymmeniltä.
[/quote]
Mistä tiedät että arvostaa kun kerran et tunne ihmistä???
[/quote]
Kuulin :) eräältä portsarilta joka kertoi että arvostaa jokaista lahjaa jonka saa. Ap
[/quote]
Ja sä uskot kaiken mitä sulle sanotaan? Minkä ikäinen olet?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:17"]
[/quote]
[/quote]
Eikai maestrolla nyt sentään syöpää ole?
[/quote]
Ei varmaan mutta susipaita nyt vaan ei ole kunnollinen, jos siinä ei ole muinaisten intiaanien syöpää parantavaa henkeä.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:36"]Tee se ja olet yksi sadoista. Muusikot saavat pehmoleluja, pitkiä kirjeitä, koruja, hajuvesiä, suklaata, alastonkuvia, viestejä kaikki kanavia pitkin. Haluatko tosiaan olla yksi epätoivoisista? Hanki seuraa läheltä olevista ihmisistä ja anna muusikoiden viettää omaa elämäänsä rauhassa.
[/quote]
Tää kyseinen kyllä arvostaa jokaista lahjaansa :) eikä saa sadoilta, ehkä kymmeniltä.
[/quote]
Mistä tiedät että arvostaa kun kerran et tunne ihmistä???
[/quote]
Kuulin :) eräältä portsarilta joka kertoi että arvostaa jokaista lahjaa jonka saa. Ap
[/quote]
Ja sä uskot kaiken mitä sulle sanotaan? Minkä ikäinen olet?
[/quote]
Tottakai ja olen nöhnyt miten hän ottaa lahjat vastaan + aistin välillämme jonkun yhteyden. T höpsö ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:21"]Siis haluutsä sen kans naimisiin vai "jäädä mieleen" vai mitä? [/quote] No sänkyyni mä sen haluan :) hemmetti keikoillakin vaan mietin miltä näyttäs alastomana..miten saisin upotettua pitkät kynnet sen pakaroihin...mennä selän taakse ja hivuttaa kättä pikkuhiljaa selästä kohti lantiota ja kalua..polvistua eteen ja vähän imutella :) ap
[/quote]
No sänkyyn nyt varmasti saat hänet tekemättä oikein mitään. Itse en ainakaan ole koskaan ketään lähestynyt, mutta joka kerta kun olen halunnut, ovat minua lähestyneet. Piparia en ole kyllä kenellekkään antanut.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:58"]Mä oon yleensä muusikoille antanut piparia lahjaksi.
[/quote]
pakko se munkin tähän siirtyä jos muu ei auta :) ap