Ilen ihastunut erääseen muusikkoon ja haluaisin keikan päätteeksi
Viestiä tämän asian pienellä lahjalla, tietenkin niin että en paljastuisi tai olisi liian läpinäkyvä. Millainen lahja olisi mieleenpainuva ja sellainen minkä muisyaisi aina?
Kommentit (52)
Anna alastonkuvasi ja puhelinnumero.
Mitäs jos läväytän vaikka vuskipullon lavan reunalle?Tykkääkö muusikot sellasesta :) ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:36"]Tee se ja olet yksi sadoista. Muusikot saavat pehmoleluja, pitkiä kirjeitä, koruja, hajuvesiä, suklaata, alastonkuvia, viestejä kaikki kanavia pitkin. Haluatko tosiaan olla yksi epätoivoisista? Hanki seuraa läheltä olevista ihmisistä ja anna muusikoiden viettää omaa elämäänsä rauhassa.
[/quote]
Tää kyseinen kyllä arvostaa jokaista lahjaansa :) eikä saa sadoilta, ehkä kymmeniltä.
[/quote]
Mistä tiedät että arvostaa kun kerran et tunne ihmistä???
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:36"]Tee se ja olet yksi sadoista. Muusikot saavat pehmoleluja, pitkiä kirjeitä, koruja, hajuvesiä, suklaata, alastonkuvia, viestejä kaikki kanavia pitkin. Haluatko tosiaan olla yksi epätoivoisista? Hanki seuraa läheltä olevista ihmisistä ja anna muusikoiden viettää omaa elämäänsä rauhassa.
[/quote]
Tää kyseinen kyllä arvostaa jokaista lahjaansa :) eikä saa sadoilta, ehkä kymmeniltä.
[/quote]
Mistä tiedät että arvostaa kun kerran et tunne ihmistä???
[/quote]
Kuulin :) eräältä portsarilta joka kertoi että arvostaa jokaista lahjaa jonka saa. Ap
Kysy siltä portsarilta mistä se tykkää?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:58"]Kysy siltä portsarilta mistä se tykkää?
[/quote]
mut miten hölmö idea on esim selvittää hänen lempijuoma ja ostaa pullo sellaosta? *nolona*
Voi elämä, miettiikö aikuinen, siis oikeasti aikuinen ihminen tällaisia? :D
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:09"]Voi elämä, miettiikö aikuinen, siis oikeasti aikuinen ihminen tällaisia? :D
[/quote]
Jep :D tää on hyvin vakavaa! Ap
Mä olen tutustunut kolmeen suosikkiartistiini, suomalaiseen siis. En kyllä koskaan ole mitään lahjoja antanut, heh. Yhden kanssa ollaan hyviä ystäviä nykyään. Suomessa on pienet piirit ja helppo tutustua vaikka julkkis onkin :)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:14"]Mä olen tutustunut kolmeen suosikkiartistiini, suomalaiseen siis. En kyllä koskaan ole mitään lahjoja antanut, heh. Yhden kanssa ollaan hyviä ystäviä nykyään. Suomessa on pienet piirit ja helppo tutustua vaikka julkkis onkin :)
[/quote]
:) sul on järkee päässä aapeellä ei
Ehdotat, että ottaisitte selvää, että olisitteko sopiva aviopari?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:21"]Ehdotat, että ottaisitte selvää, että olisitteko sopiva aviopari?
[/quote]
Kyl me oltais..yhteiskuvastakin kaverit sanoo että hyvin sovittas yhteen (juu olen vajonnut jo tälle tasolle)..hehhheeee ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:24"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:21"]Ehdotat, että ottaisitte selvää, että olisitteko sopiva aviopari? [/quote] Kyl me oltais..yhteiskuvastakin kaverit sanoo että hyvin sovittas yhteen (juu olen vajonnut jo tälle tasolle)..hehhheeee ap
[/quote]
Kerro kuka se on niin me hommataan teidät naimisiin!
Waltteri torikka on sitten miesten mies.
Anna tämmöinen niin ei unohda ihan hetkeen:
http://i01.i.aliimg.com/img/pb/665/554/473/473554665_158.jpg
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:46"]
Anna Jennille paketti savea.
[/quote]
Vtun pönttö, kyseessä on MIESmuusikko.
Onhan Tuomas Holopainen perkeleen ihana mies ja rikaskin vielä, mutta hän saa varmaankin lähes tuhansia lahjoja jokaisella kiertueella. Viskipullo taitaa kuitenkin olla tälle miehelle se paras lahja ;)
Mä oon yleensä muusikoille antanut piparia lahjaksi.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:45"]Minä tarjosin baarissa juoman kitaristille johon olin ihan lääpälläni ja sain hengata loppuillan bändin kanssa. Heitin vaan jotain, että "oli hyvä keikka, haluutko jotain, mä voin tarjota." Asutaan nykyään samassa kaupungissa ja hän moikkaa jos tulee lähikaupassa vastaan. Eli mun neuvo on: älä vaikuta epätoivoiselta.
[/quote]
Kiitos viniistä :)