Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Torjuin kivan tytön, koska hän oli jaellut tavaraansa.

Vierailija
03.05.2015 |

Tapailtiin pari viikkoa. Panin 6 kertaa (kahtena iltana 3 kertaa). Sitten loppu kiinnostus, kun hän kertoi, että 8 miestä on pannut häntä (2 kertaa ollut pitkässä suhteessa). Tyttö on yliopistosta valmistunut maisteri ja 24v.

Hauskinta tässä on se, että hän oli totaalisen ihastunut minuun. Sanoin hänelle suoraan, että on antanut liian monen jätkän panna häntä. Ihanne kumppani on neitsyt.

(Niin ja kun ekaa kertaa pantiin, oli hän vielä poikaystävänsä kanssa yhdessä ja petti häntä. Valehteli minulle, että on eronnut)

Sloots gonna sloot

T: Mies 26v

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totaalisen jännä juttu kuinka akat tulee vinkumaan jostain heikosta itsetunnosta, jos mies ei kelpuuta monen miehen puhkinussimaa naista :D

Vierailija
22/41 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se tyttöä varmaan haittaa kun tietää kyllä kelpaavansa muillekkin! Koita sinä ressukka pärjäillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:31"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:19"] Ei toi oo viel paljon mut jos muijalla on ollu lähemmäs sata kumppania niin en aio koskeakaan. Tautinen lortto yök [/quote] Ja mistäs sinäkään tiedät kuinka monta kumppania kullakin naisella on ollut? :D Ai niin, naiset ei valehtele.. eikä piereskele ;) [/quote] Jaha, jakorasiaan tais kolahtaa. Jaa vähän enemmän sitä torttuasi niin saat hp-viruksen.

[/quote]

:D Torttua ei tule kun perseestä puskemalla, katsos kun olen mies. Toisin kuin sinä. Ja kiitos, ei ole tautejakaan kun vierellä on oma nainen ollut jo vuosia.

Vierailija
24/41 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:37"]Se on totaalisen jännä juttu kuinka akat tulee vinkumaan jostain heikosta itsetunnosta, jos mies ei kelpuuta monen miehen puhkinussimaa naista :D
[/quote]

Niin koska se ei liity itsetuntoon mitenkään :) moni tasokas mies vaan ei halua kiertopalkintoa tyttöystäväksi, ihan ymmärrettävää

Vierailija
25/41 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:11"]Tapailtiin pari viikkoa. Panin 6 kertaa (kahtena iltana 3 kertaa). Sitten loppu kiinnostus, kun hän kertoi, että 8 miestä on pannut häntä (2 kertaa ollut pitkässä suhteessa). Tyttö on yliopistosta valmistunut maisteri ja 24v.

Hauskinta tässä on se, että hän oli totaalisen ihastunut minuun. Sanoin hänelle suoraan, että on antanut liian monen jätkän panna häntä. Ihanne kumppani on neitsyt.

(Niin ja kun ekaa kertaa pantiin, oli hän vielä poikaystävänsä kanssa yhdessä ja petti häntä. Valehteli minulle, että on eronnut)

Sloots gonna sloot

T: Mies 26v
[/quote]
Mitä väliä? Mulle olisi kyllä kelvannut jos muuten ok.

Vierailija
26/41 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo naiset tulee ihan siksi nauramaan huonolle itsetunnolle kun ei kukaan terve mies mieti tommosia. 

Vierailija
27/41 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:19"]Naisen onni, että susta eroon pääsin noin nopeassa tahdissa.

Korkea seksikumppanien lukumäärä pitää mielenvikaiset neitsyenetsijät loitolla.
[/quote]Outo näkemys :P

Vierailija
28/41 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:41"]Joo naiset tulee ihan siksi nauramaan huonolle itsetunnolle kun ei kukaan terve mies mieti tommosia. 
[/quote]Kyllä tuo on aika yleinen vaatimus. Kunnon mies ei lutkaa ota vakavaan juttuun.

Vierailija
29/41 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tunnusti olevansa juuri se tyyppi, jonka exiä ei huoli enää kukaan. Miltä ap tuntuu se, että kukaan mies ei koske enää siihen mihin sinä olet koskenut? :D

Vierailija
30/41 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi loukkaavaa, että aina naista halveksitaan monista kumppaneista. En itse kannata irtosuhteita, enkä niitä ole harrastanut. Ihan yhtä pahaa se on myös miehelle, että on ollut monia kumppaneita. Mun mielestä halveksittava asenne ap:lla. Ja  varsinkin kun itse vielä pani naista.

T. Vain yhden kanssa ollut nainen (avioliitossa)

Vierailija
31/41 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, mutta kuitenkin,

Ei kukaan 26-vuotias saa enää neitsyttä, tai jos panee 24-vuotiasta, niin mitä voi odottaa? AP itse alkoi panna ennen kuin tutustui kunnolla ja on varmaan muutenkin huorannut enemmän kuin nainen. Tai siis ap:n alterego, oikea ap ei ole koskaan pannut kenenkään kanssa.

Vierailija
32/41 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä mies on, jos on monia seksikumppaneita? "Sonni, äijä"? Ja nainen taas "kiertopalkinto, lutka"?
Jos on pakko ajatella niin että seksikumppanien korkea määrä halventaa, ajatelkaa myös itsestänne samalla periaatteella.

Vierailija
33/41 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

O.o

Vierailija
34/41 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murheellista että ongelmasi ovat nuo seitsemän aiempaa seksikumppania, joisa kaksi parisuhteessa, eikä se että nainen petti ja valehteli.

Itse olisin pistänyt kiertoon tuon takia, en siksi että on harrastanut irtoseksiä kuusi kertaa 24-vuotiaana :D

Vierailija
35/41 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua omakseni naista, joka aikasempaa miestänsä olisi pettänyt. Mutta noi aikaisemmat panot...hmm. Ihan en ymmärrä, mikä niissä niin pelotti.

Vierailija
36/41 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä huomaat miltä naisista tuntuu mioesten kanssa.

Vierailija
37/41 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos se olis ollut amis? Sit se ei kyllä kelpais sullekaan!

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:11"]Tapailtiin pari viikkoa. Panin 6 kertaa (kahtena iltana 3 kertaa). Sitten loppu kiinnostus, kun hän kertoi, että 8 miestä on pannut häntä (2 kertaa ollut pitkässä suhteessa). Tyttö on yliopistosta valmistunut maisteri ja 24v. Hauskinta tässä on se, että hän oli totaalisen ihastunut minuun. Sanoin hänelle suoraan, että on antanut liian monen jätkän panna häntä. Ihanne kumppani on neitsyt.   (Niin ja kun ekaa kertaa pantiin, oli hän vielä poikaystävänsä kanssa yhdessä ja petti häntä. Valehteli minulle, että on eronnut) Sloots gonna sloot T: Mies 26v [/quote] Mitä väliä? Mulle olisi kyllä kelvannut jos muuten ok.

[/quote]

Vierailija
38/41 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka kaikki ton ikäset jakele tavaraansa auliisti? Kyl lähtee mukaan aika helposti.. 

Vierailija
39/41 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pimppi siitä kulu kuten ei munakaan. Hassua miten näitä aataminaikuisia ajatuksia vielä löytyy joidenkin päästä. Onnea vaan naisen etsintään.

Vierailija
40/41 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se nainen oli huora niin mikä ap on? Huorapukki? Ja miten niistä naisista tulee huoria? Juuri tuollaisten ap:n kaltaisten huorapukkien takia? Näyttää se huoran pillu silti kelpaavan teidän kaltaisille, mutta muuten ette arvosta naista yhtään? Eikö kannattaisi hankkia vähän itsekunnioitusta itsekin ja olla siveellisen naisen arvoinen? Ajatella, että ap on nussinut huoran kanssa. Onko se meriitti vai säälittävää?