Mitä teen noille lukion kirjoille 30 vuoden takaa
Kommentit (31)
Heitä paperinkeräykseen. Niin tein minäkin.
Heitä roskiin tai polta! Ei mitään järkeä säilytellä ihan kaikkea, herran jumala.
Lukase vaikka historian kirjat, ennen poisheittoa. Ainakin siltä osin on kiinnostavaa, mitä meille kerrottiin Suomen ja Venäjän/Neuvostoliiton välisistä suhteista. Ja miksei muutenkin maailman menosta.
ala käydä lukiota uudelleen nostalgia mielessä. vaikka kotonasi, joku kaveri opettajaksi.
🎓😁
Lahjoitat lähimmälle lukiolle. Siellä niitä tarvitaan.
Rehtori lähettää taksin noutamaan ja torvisoittokunta täräyttää fanfaarin, kun kirjat saapuvat.
On mullakin tallessa. On esseevastauksia kokeisiin myös. On poissaololomake yläasteen ja lukion ajoilta (samassa). En ollu montaa tuntia pois koko aikana.
Ei taida antikvariaatti niitä ottaa.
Joku museo vois olla kiinnostunut.
Mä en ole raaskinut heittää kaikkia pois. Käyn ne aika ajoin läpi ja aina sieltä osa menee pois. Kohta voisikin taas katsoa vieläkö joku kiinnostaa.
Heitä menemään. Ei ne mitään kansallisaarteita ole. Miksi olet edes säilyttänyt?
Kurkkaa fysiikan kirjaa ja ihmettele, että oot joskus tajunnut siitä sanaakaan =)
Tietenkin voit säästää ne kirjat joista on edelleen hyötyä sinulle (kotitalous, matematiikka, kieliopit).
Muut kierrätykseen. Muista repiä irti kannet ja laittaa sekajätteeseen. Kannettomat sivut saa laittaa paperinkierrätykseen.
Voihan sieltä hissan kirjoista kerrata valikoiden jotain vanhoja sotia ja tapahtumia, kehityskulkuja pähkinänkuoressa. Yleissivistystä, aikuisena on enemmän pohjaa mihin niitä sijoitella.
Matikka ym. heti roskiin.
Yläasteen kotsankirjasta voi tehdä vaikka teeleipäreseptillä lämpimäisiä. Nostalgiaa! Pidä luokkakavereille nostalgiailta, kun koronasta päästään.
Pistin vuosia sitten nuotioon. Yo-96
Mulla ainakin kiinnostais lukea vanhoja lukiokirjoja, oon niitä muutaman kirpparilta joskus löytänyt
Heivaa ne ulos. Tai anna jollekin tutulle, jota kiinnostaa kauheasti.
Ois kannattanut myydä samantien kurssin päätteeksi. Nyt paperinkeräykseen.
On mulla jotain ala-asteen kirjoja pinossa komerossa. Biologiaa, kuvia oravasta, männynkäpy. Kauheasti alleviivauksia.
Niitä on aika kiva joskus katsella, mutta parasta on se, et ei enää tartte olla koulussa! Se on fakta.
No niin, heti täälläkin joku jo haikaili vanhoja lukiokirjoja! Älä heitä pois, kadut joskus.
Lue läpi ja vertaa onko mikään muuttunut.