Mitä kummallista olet touhunnut oikein väsyneenä?
Minä olen kaatanut kissannappulat kahvinkeittimen vesisäiliöön,hetken vaan tuijotin että nyt kyllä meni jokin väärin... siellä ne lillui vedessä ja turposi :D
Teinien mopomiitti ikkunan alla oli pitänyt tehokkaasti hereillä.
Kommentit (16)
Käyn aamuisin ihan automaatilla, ennen kahvia ei pää toimi. Olen laittanut hammasharjaan kosteusvoidetta. Olen ottanut jääkaapista reppuun juuston, kun piti ottaa eväsleipä. Olen lähtenyt kävelemään bussipysäkille roskapussin kanssa (kun se olisi pitänyt viedä roskiin). Eli aamuisin ei ihan ajatus toimi.
Kauppakassia purkaessa laittanut tomaatit pakkaseen. Kun sitten niitä tomaatteja halusin, Ihmettelin että onko ne jääny kauppaan kun ei oo jääkaapissa eikä pöydällä, mihin ne nyt oli kadonnut! Oli naurussa pitelemistä ku kämppis nosti jäätyneet tomaattikuulat pakkasesta ihmetellen viikkoja myöhemmin :D
Tulin kaupasta, virittelin kauppakassin tarakalle, avasin fillarin lukon, laitoin se uudestaan kiinni ja yritin lähteä liikkeelle. Kiva rykäys ja vieressä tietysti toinen kaupassakävijä oman pyöränsä luona katsoi.
Kaatanut kahviin jukurttia litran purkista parikin kertaa. Etsinyt koiran pantaa ja talutinta, kun koira odottaa jo eteisessä panta kaulassa ja talutin lattialla ulos lähtemistä.
Joskus aiemmin elämässä erilaiset juomat lennelleet keittiössä purkeista (kaatuu) ja kupeista (huono ote). Kuivamuona mennyt pari kertaa jääkaappiin. Silmälaseja etsinyt, olivat pään päällä. Jokin pieni esine heitetty roskiin tai kylppärissä pönttöön, kun piti heittää paperi kädestä, vain väärä käsi teki sen.
Kuivasin uimalasit. Paperin heitin pöydälle, uimalasit vessanpönttöön ja vedin sen. Sinne meni.
Tulin kaupasta, laitoin ostokset pyörän koriin ja koetin nostaa pyörää pois telineestä. No sehän oli vielä siinä vaijerilla kiinni ja kauhea ryminä! Enkä edes hetkeen tajunnut, mikä mättää.
Piti heittää likaiset pyykit pyykkikoriin mutta heitinkin ne vessanpönttöön.
Yritin mennä hissiin asunnon avaimella. Laitoin banaanin pyykinpesukoneeseen, onneksi huomasin ennen kuin laitoin päälle.
Jätin illalla/yöllä kännykän jääkaappiin. Aamulla hirveä paniikki sitä etsiessä.
Kun oli vielä vauva: seisonut kaupassa heijaten, hytkyttäen kauppakärryjä (ei vauvaa mukana) ja tuijottanut lasittunein silmin maitohyllyä ja ihmetellyt missä pastat. Ja sitten maksaessa ei pin-koodia muistanut vaan on lyönyt ihan tyhjää. Jäi sitten ne epämääräiset ostokset kauppaan
Etsinyt puhelinta vimmaisesti ollessani samaan aikaan puhelimessa. Kahvinkeittimeen olen laittanut vedet ja böönat päinvastaisiin lokeroihin. Puhunut ihan puutaheinää. Unohtanut mennä palaveriin. Unohtanut lämmityspiuhan autoon ja lähtenyt ajamaan. Onhan näitä.