Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona ja lääkärintodistus

Vierailija
09.01.2022 |

Mies sai koronan jouluaattona, muu perhe säästyi (ihme ja kumma) terveinä ja oireettomina. Nyt, 16pv altistumisesta, minulla iski hullu väsymys, ja testitulos oli tänään positiivinen. Mies aloitti työt karanteenin loputtua, itse olen kotona äippävapaalla. Olo on kuitenkin niin kehno nyt, että en pysty hoitamaan lapsia kotona ensi viikon yksin miehen ollessa töissä. Mies ei saa töistä vapaata, ellei minulla ole lääkärintodistusta tilastani.

Kysymys siis: Mitä tehdä? Minnekään en taida päästä lääkäriin näytillekään k-positiivisena nyt..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita jonottaa korona puhelimeen. Sieltä kertovat.

Vierailija
2/6 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottaa töihin yhteyttä, palkaton vapaa järjestyy varmasti. Tämä oli sama myös ajalla ennen koronaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita jonottaa korona puhelimeen. Sieltä kertovat.

Tuskin se korona jonottamalla puhelimeen tarttuu, vai mitä ajat takaa?

Vierailija
4/6 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri katsoin, Mehiläiseen on aikoja testeihin vaikka huomiaamuksi klo 9:00.

Vierailija
5/6 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa oikea paikka yhteydenotolle on miehen työpaikka, sieltä kerrotaan miten mies voi toimia. Älkää nyt herran jestas tälläisillä tukkiko korona- tai päivystysnumeroita. Veikkaan, että palkaton vapaa on todennäköisin vaihtoehto.

Vierailija
6/6 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mitä kermapimppaihmisiä. Anna toipuneen miehesi mennä töihin, kyllä sinä pärjäät 8h äitinä. Jo parantunut mies auttaa aamulla ja illalla ja vastaa yöajan hoidosta kunnes toivut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä