Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko alkoholinkäyttö syy lähteä?

Vierailija
03.05.2015 |

Mieheni juo kerran tai yleensä jopa kaksi kertaa viikossa. Molemmilla kerroilla hän juo itsensä muistittomaan tilaan joko yksin kotona tai ulkona kavereiden kanssa. Seuraava päivä menee krapulassa maatessa. Perhe-elämä kärsii, kun viikonloput vie alkoholi ja harvoin jää aikaa tai miehellä energiaa muuhun. Lapset ja minä puuhastelemme keskenämme. Tuntuu, että mieheni on täysin välinpitämätön. Olisiko syytä lähteä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on jatkunut nelisen vuotta ja sitäkin ennen samantyyppistä oli, mutta ei ehkä silloin hän jaksoi vielä tehdä muutakin. Terapiaa olen ehdottanut, niin parisuhde kuin yksilökin, mutta se ei kuulemma tule kuuloonkaan. Ei ole kuulemma mitään ongelmaa, ja kaikki on hyvin. Minusta kuitenkaan kaikki ei ole hyvin, jos ihminen ei jaksa kiinnostua mistään muusta kuin juomisesta. Se tuntuu olevan ainoa asia, joka saa hänet innostumaan. Olen sanonut, että jos tilanne ei muutu, en pysty enää jatkamaan tässä ja lähden etsimään uutta kotia minulle ja lapsille. Mies ei suostu keskustelemaan. Aina, kun yritän, hän tuhahtaa ja kävelee pois. Kännissä hän sitten tulee halailemaan ja kertoo, kuinka paljon rakastaa. Minua oikein puistattaa, koska kännisen suusta se ei tunnu kovin kivalta. En minä mitään rakkaudentunnustuksia kaipaa, mutta haluaisin, että energiaa ja halua riittäisi tehdä asioita perheen kanssa ilman, että joka asiaa pitäisi anella aivan kuin roskapussin vientikin olisi minulle henkilökohtainen palvelus. Olen iitsekin jotenkin lamaantunut enkä vain jaksa enää sanoa mistään mitään.

Vierailija
22/23 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten on parempi olla kodissa jossa toinen vanhempi ei vedä ärseitä olalle 2 x vko. Ihan turha koittaa selitellä lasten oikeudestä isään tässä tilanteessa. Voin ihan omasta kokemuksesta kertoa että ilmapiiri kotona helpotti heti kun alkkarifaija oli saatu pois ilmaan pilaamasta. Harmi vaan että äitini koitti kestää "lasten vuoksi" liian pitkään. Alkoholisti on itsekäs ihminen joka ei todellakaan ole pystyvä huolehtimaan lapsista joten sellaiseen vetoaminen on oikeasti ihan turhaa. Terkuin alkoholistin lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, googlaa läheisriippuvuus ja lue huolella. Siinä syy miksi edelleen olet sen miekkosen kanssa ja lapsesi oireilevat. Pelasta lapset.Nyt.