Miksi juntteja vihataan
Miksi meitä juntteja vihataan. Olemme hyviä naisille. Kovia tekemään työtä. Joviaalia ja mukavaa seuraa, muttemme mitään naisten naurattajia. Tarjoamme naiselle burgerit ja vielä ehkäpä huoltoaseman hintaisen lounaan. (ei meillä täällä ole isoja ravintoloja)
Siltikin jotkut naiset halveksuvat, kuten äskeinen ikävä aloitus. Emme ole tehneet kellekään mitään pahaa ja rakastamme naisia.
T:Juntti
Kommentit (3)
Kiitos tästä.
Joku joka ymmärtää. Naiset ovat olleet kovin hiljaa.
Koska teidän makunne on niin oksettava. En pystyisi tuntemaan mitään miestä kohtaan, joka pukeutuu kuin juntti ja jolla on juntti asunto. Se on vaan niin ylettömän vastenmielistä, että saan inhonväristyksiä.
Ja samat inhonväristykset oikeastaan kaikkien kansallisuuksien junteista. Yäk.
Hei mäkin oon juntti.
Ihmettelen miksi asia vaivaa sua? Mua ei haittaa lainkaan. Vihatkoon pois. Oon sen verran juntti, ettei se mua haittaa, enkä alennu porvaritasolle sitä edes noteeraamaan. Katos ku, junttius on vähän niinku euroopan siniveriset. sukupuuttoon kuolemassa, muttemme oo onnex sisäsiittoisia. Johtuu just siitä et naiset karttaa meitä ja jouttuu naapuripitäjästä haemaan, nykysin kuulemma thaimaasta asti, enneku joku meitit huolii. Meillä kun on toi klamouri traktorin tasolla.
Junttius kumminkn erottaa meidät massasta, meillä on yleisesti ottaen ikioma elämä, joka paskat kuuluu muille. junttina olossa ei tartte miettiä juoruja ja kotkotuksia. Elmä on suoraviivaista ja mennään pää edellä vaikka läpi kiven. Onhan meil tietti feisnuukki ja ahrat päivitykset kerran vuodessa...se kiitos onnitteluista....2kk myähäs.
Sitten kun meillä on joku onnekas nainen joka meidät saa, se ei kumminkaa ikinä päästä irti. On kultaa on timantteja, ja on juntteja. Kulta ja timantit kiiltää ulospäin, juntti sissäänpäin ja sitä ei nää ellei läheltä kato.
Mekin puolustetaan sitä akkaakin sitten henkeen ja vereen ja ollaan valmiit vaikka kuolemaan perheen puolesta, mitä joku snobipaska ei tee. ME ollaan iitä tyyppejä jokta osaa tiskata, muroida ja pestä pyykitki ja vessanpönttökin ku käydään siellä. Ja tietty kädet ku ei juntteina osata paperia käyttää.
Meidän luonteesta - Me osataan möröttää. Se on sama meille, kuin muille hauskanpito. Ne jotka ei ymmärrä, kannattaa aamiaispöydässä laittaa naama peruslukemille ja möröttää tovi. Väkisin siinä purkashtaaa nauruun. Me juntit vaan osataan pidätellä sitä nauruu. Eli sisällämme me nauretaan kokoajan, vaikkei se naamasta näy, koko maailmalle.
Se joka vihaa meitä on ku vihais saimaan noprppaa. Ei me pahaa tehdä jossei näkyvästi hyvyyttämmekään mainosteta. Ollaan vaan juntteja 'last tribe of the moonshine. -)' Klassikko on aina klassikko, ei sitä nykyisiin voi verrata. Se pätee autoihin ja kirjoihin.