Siis oliks tää Avatar olevinaan joku hyväkin leffa....?
Olen nyt yrittänyt sitä katsoa, mutta ei vain jaksa, ei pysty.... Onneksi en aikoinani käynyt elokuvissa sitä katsomassa, olis hiukan vituttanut hukkaan heitetyt rahat enkä olis välttämättä jkaanut edes jäädä katsomaan loppuun asti.
Pocahontas sinisillä apinoilla?
Kommentit (19)
Ainahan uudet lehvat on olevinaan hyviä. Johan se käy ilmi hypestäkin.
Oli oikeasti hyvä ja vaikuttava leffa, kun katsoi 3D:nä isolta jättikankaalta. Mutta katsoisinko uudestaan kotona television ruudulta: en.
Pitää olla vähän mielikuvitusta jotta voi eläytyä. Tiukalla nutturalla ei onnistu.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:59"]
perus nainen, ei ymmärrä
[/quote] Oi viisas mies,, tai ei-niin-perus-nainen, kumpi oletkaan, voisitko selittää?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:01"]
Pitää olla vähän mielikuvitusta jotta voi eläytyä. Tiukalla nutturalla ei onnistu.
[/quote] No, aika hyvä mielikuvitus minula kyllä on, ja luen hyvin paljon scifiä ja fantasiaa, ja osaan eläytyä kirjoihin ihan kunnialla, mutta ei se tästä leffasta mitenkään säväyttävää.
Kuten jo sanoin, Pocahontas sinisillä apinoilla.
Visuaalisesti ihan näyttävä ja on joitakin hyviä kohtauksia. Vähän liian venytetty se taisto ja vääntäminen ihmisten ja navien välillä.
Kaunis ja näyttävä ekologinen satu.
Kävin aikoinaan katsomassa sen leffateatterissa. Oli tylsä, koska muistutti ihan liikaa tanssii susien kanssa-leffaa.
Oli myös todella ennalta arvattava.
Tarinahan siinä on kovin perinteinen länkkäri-inkkariasetelma.
Vastaan kysymyksees, ei ollut erikoinen. Edes 3D teatterissa.
James Cameron tekee runsaasti turhanpäiväisiä naisille suunnattuja itkudraamoja. Kuten Titanic, täysin turha ja liian pitkä leffa sekin.
Nainen vm -78
Tosiaan 3Dnä oli mukavaa katsottavaa, mutta aika latistunut on telkusta katsottuna.
Vähän turhan pitkä mut ihan hyvää ajanvietettä. Kolmannen kerran nyt katselen.
Mä en ole ikinä pystynyt katsomaan kokonaan, kamalaa paskaa.
No, te todistatte konkreettisesti historian kulkua. Uusi teknologia, hypetys, kova markkinointi, jotta saadaan se uusi teknologia kaupaksi. Samaa vanhaa paskaa purkitetaan uudella teknologialla ja markkinoidaan kuluttajille 'uutuutena', 'mullistavana tapauksena' jne jne. Mutta sitä samaa vanhaa paskaa se vain on, uudessa kostyymissaan vain. Paitsi et ennen onnistuttiin sekin tekemään paremmin ja merkityksellisemmin, mut siitähän me ollaan ihan hiljaa, koska se ei myy.
Avatar: olematon, lapsellistakin lapsellisemmin 'tarina', äärettömän pinnallinen kaikessa 'syvällisyydessään' jumalattoman tylsä. Mut niin vain saatiin megatulot tästäkin.
Tylsä ja kliseinen tarina, ylipitkä. Ei niin vaikuttava elonuvateatterissakaan 3D:nä että voittaisi noi huonot puolet. Muistan kuinka perse puutui ja lasit puristi ja leffa vaan jatkui....
Leffateatterissa näin ekan kerran, taisi olla myös eka 3D-leffa mulle. Oli visuaalisesti näyttävä, kolmedee oli sopiva lisä ja sopi teemaan. Itse juonihan on nähty jo Pocahontasin aikaan, mutta kyllä sitä värien ilotulitusta kerran katseli. Telkkarista en ole jaksanut katsoa loppuun asti, vaikka alun olrn monesti nähnytkin.
perus nainen, ei ymmärrä