Olen ällöttävä humalassa
Aina sen unohtaa juomaan ryhtyessä, että olen kännissä sellainen jota normaalisti halveksun.
Kommentit (11)
No miksi te sitten juotte? Minusta tulee aggressiivinen vittupää kännissä, joten en ole koskenut alkoholiin alkumaljoja lukuunottamatta sen jälkeen kun olin 16v. Jos alkoholi ei sovi teille, niin kannattaa lopettaa sen juominen.
Minä en ole ällöttävä. Olen ainoastaan liian sosiaalinen. Vastaan esim puheluihin ja kuuntelen sukulaisten paskan jauhantaa.
Seuraavana päivänä olen kuitenkin jo oma itseni. Keitän kahvit, lämmitän saunan ja katselen telkkaria.:)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:46"]
Musta tulee tyrkky, flirttaileva ja helppo :D ei kiva. Varsinkaan teini-iässä, ei ollu helppoa;)
[/quote]
Sama. :S Tietyn rajan ylittyessä yritän kähmiä kaikkia mahdollisia miehiä ja naisia. Tää onneksi vain silloin, kun olen juonut todella paljon ja harvemmin tulee niin kaksin käsin kiskottua. Argh, todella noloa.
Niin...Minusta tulee joskus aivan urpo. Sekopää, aggressiivinen, ja holtiton. sitä se teettää.
Miksi teemme itestämme vapaaehtoisesti idiootteja kerrasta toiseen?? En ota enää viinaa.
Muistan hämärästi että minusta tulee vieläkin mukavampi, mutten muista selvästi.
Mutta jotkut ovat selvästi sellaisia ettei ilman sitä pysty lähestymään ketään. Muistan olleeni joissain tilaisuuksiss ihan yhden lasillisen verran; se lähestyminen ei ole lasiillisesta kiinni. töykeitä en lähesty ellei pidä ojentaa.
Monet ovat, sellainen omahyväinen lässylässyn paskanjauhaja joka ylireagoi kaikkeen.
Niin, varmaan kukaan meistä ei ole parhaimmillaan kännissä. Itsestäni tulee humalassa kaikentietävä, töksäyttelevä besserwisser, ja sellaisia oikeasti inhoan selvinpäin. Enkä humalassa ole koskaan edes onnellinen, onnellisin olen selvinpäin salin jälkeen kotona. Niin, miksi ihmeessä juoda?
Musta tulee tyrkky, flirttaileva ja helppo :D ei kiva.
Varsinkaan teini-iässä, ei ollu helppoa;)
up, terve ketju.