Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S.Aalto tuli kaapista

Kommentit (171)

Vierailija
1/171 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan varma että kyseessä on taikuri Simo Aalto :DDDDDDDDDDD (S.Aalto)

Vierailija
2/171 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matot nuolentaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/171 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:05"]

Jotenkin hullua, että heterona eläminen on nykyisin jotenkin sairasta ja ahdistavaa ja perustuu pelkoihin. Pitää olla homo, jotta rakkaus on aitoa ja oikeaa ja rohkeaa.

Jos ei laulamisella elä, niin sitten saa palstatilaa sillä, että on ah niin avoin.

[/quote]

Kyllä tämä tuntuu hihhuleille olevan kova paikka, kun ennen niin puhtoisesta heteronormatiivisuuden perikuvasta paljastuikin ihan toisenlainen totuus :D

Yrittäkää nyt vaan tulla toimeen sen asian kanssa, että kaikki ei halua elää kehdosta hautaan feikkielämää, vaan uskaltavat tulla sieltä todellisuuteen. Ei tekis pahaa teillekään )
[/quote]

En ole itse todellakaan mikään homovastainen, enkä kauhistelija. Mulle on aivan sama, kenen kanssa kukakin seurustelee. Mutta vähän osui silmään tuo feikkielämä. Ei kai nyt jokainen hetero feikkielämää elä. Ihan aidosti voi rakastaa heteronakin. Sitähän tässä moni kai yrittää sanoa.

Vierailija
4/171 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on aina ihanaa. Onnea.

Vierailija
5/171 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:39"]

HAH, uutisen luettuani arvasin, että kohtaa saa Saara kehuja niiltäkin jotka eivät ole häntä ennen voineet edes sietää...niin lapsellisia ihmiset on, että on jotenkin niin "ihquu" olla ei hetero. No minulta kehuja EI tule, en ole tykännyt ennen enkä tykkää nytkään.

[/quote]

Joo, ihmisestä tulee heti rohkea, upea ja hieno, esikuva ja uoea, kun hän julkaisee millaista seksiä harrastaa ja minkä sukupuolen kanssa. Pääasia, että se ei ole perinteinen heterosuhde. Tulisikohan samanlaista hehkutusta, jos joku tulisi kaapista ulos vaikka tuorekurkun kanssa?
[/quote]Juuri näin. Tämä hehkutus on niin oksettavaa.
"Huomatkaa nyt kaikki, kuinka iloinen olen homoparin puolesta!"

Vierailija
6/171 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:01"]

Kyllä minusta homous on nykyäänkin epäsovinnaisuutta. Varsinkin homona parisuhteessa julkisesti eläminen. Se tilannehan Saaralla nyt on. Vai ettekö ole oikeasti samaa mieltä? Miksi se sitten koetaan rohkeudeksi, jos se ei olisi epäsovinnaista? Vastatkaa, alapeukuttavat, kai osaatte perustella jos olette eri mieltä?

[/quote] Tuota juuri tarkoitin, että en ymmärrä mitä rohkeaa siinä on koska minusta tuo on jo niin tavallista, etenkin julkkispiireissä siinä ei ole mitään ihmeellistä. Jossain peräkylillä asuvilla tavisperheen lapsella asia vois olla toisin mutta esi Saaran kohdalla mielestäni ei.

Vierailija
7/171 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:05"]

Jotenkin hullua, että heterona eläminen on nykyisin jotenkin sairasta ja ahdistavaa ja perustuu pelkoihin. Pitää olla homo, jotta rakkaus on aitoa ja oikeaa ja rohkeaa.

Jos ei laulamisella elä, niin sitten saa palstatilaa sillä, että on ah niin avoin.

[/quote]

Kyllä tämä tuntuu hihhuleille olevan kova paikka, kun ennen niin puhtoisesta heteronormatiivisuuden perikuvasta paljastuikin ihan toisenlainen totuus :D

Yrittäkää nyt vaan tulla toimeen sen asian kanssa, että kaikki ei halua elää kehdosta hautaan feikkielämää, vaan uskaltavat tulla sieltä todellisuuteen. Ei tekis pahaa teillekään )
[/quote]

En ole itse todellakaan mikään homovastainen, enkä kauhistelija. Mulle on aivan sama, kenen kanssa kukakin seurustelee. Mutta vähän osui silmään tuo feikkielämä. Ei kai nyt jokainen hetero feikkielämää elä. Ihan aidosti voi rakastaa heteronakin. Sitähän tässä moni kai yrittää sanoa.
[/quote]Eikä voi. Kyllä homorakkaus on paljon aidompaa. Minäkin rupeaisin mielelläni umpihomoksi...paitsi että, enhän silloin voisi olla trendikkäästi homorakkauden ihailija, jos olisin itse homo. Tylsää.

Vierailija
8/171 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:58"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:05"] Jotenkin hullua, että heterona eläminen on nykyisin jotenkin sairasta ja ahdistavaa ja perustuu pelkoihin. Pitää olla homo, jotta rakkaus on aitoa ja oikeaa ja rohkeaa. Jos ei laulamisella elä, niin sitten saa palstatilaa sillä, että on ah niin avoin. [/quote] Kyllä tämä tuntuu hihhuleille olevan kova paikka, kun ennen niin puhtoisesta heteronormatiivisuuden perikuvasta paljastuikin ihan toisenlainen totuus :D Yrittäkää nyt vaan tulla toimeen sen asian kanssa, että kaikki ei halua elää kehdosta hautaan feikkielämää, vaan uskaltavat tulla sieltä todellisuuteen. Ei tekis pahaa teillekään ) [/quote] En ole itse todellakaan mikään homovastainen, enkä kauhistelija. Mulle on aivan sama, kenen kanssa kukakin seurustelee. Mutta vähän osui silmään tuo feikkielämä. Ei kai nyt jokainen hetero feikkielämää elä. Ihan aidosti voi rakastaa heteronakin. Sitähän tässä moni kai yrittää sanoa.

[/quote]

Enhän minä normiheteroiden feikkiydestä mitään puhunutkaan, vaan hihhulien kaksinaismoraalista. Itse olen ihan perushetero ja vieläpä mies. Minä en ole vähäisimmässäkään määrin halveksinut kenekään rakkautta, oli se sitten hetero tai homorakkautta. Pääasia, että ihminen uskaltaa olla sitä mitä oikeasti on, eikä yritä olla parempiarvoinen kuin muut ja nostaa itseään muiden yläpuolelle, kuten hihhulit tekevät.

Vierailija
9/171 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 02:03"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 01:58"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 01:50"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 01:33"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 00:37"]

Tästä huomaa, miten erikoinen ja ihmeellinen juttu homous on monille. Ollaan, että "ihanaa, söpöö, suloista, iiik!" Vain siks, että kyseessä on lesbosuhde. Jos tämäkin laulaja olis löytäny jonkun Simo-Pekan Kihniöstä, niin ei olis söpöö ja iiks.

[/quote] Niinpä! Ihmiset täällä kyllä kirjoittaa, että on vaan niin rohkeaa olla mitä on ja rakastaa just sitä jota haluaa...mut jos Saara ois julkiHETERO, tai ilmoittais menevänsä naimisiin jonkun 90v papparaisen kanssa, tai koiran, kissan tms tai jonkun AV mamman nykyisen aviomiehen niin eipä täällä kiiteltäis vaan päinvastoin.

Ette te pidä heteroita ja homoja samassa arvossa vaan teidän mielestä homous/lesbous on jotain paljon hienompaa ja parempaa kuin olla hetero. Jos se ois teidän mielestä saman arvoista niin te suhtautuisitte homouteen normaalisti (ette iQutellen) eli suhtautuisitte molempiin vaihtoehtoihin samallatavoin.

[/quote]

Sinusta kertoo aika paljon se, että vertaat samaa sukupuolta olevien aikuisten naisten rakkautta eläimeen sekaantumiseen tai aviorikokseen.

[/quote] Vertasinko? Vastasin siihen, kun joku täällä kirjoitti että on rohkeaa uskaltaa rakastaa ihan sitä mitä haluaa...eikö se nyt sitten saa olla jonkun aviopuolisi tai naapurin koira tai se 90v papparainen? Mä kun tykkään että se ois huikeasti rohkeampaa rakastaa naapurin seropia kuin olla lesbo. En missään vaiheessa väittänyt että se olisi moraalisesti oikein , en puuttunut siihen asiaan ollenkaan. Siitä rohkeudesta tässäkohdin oli puhe, ei muusta. 

[/quote]

No jos mennään tälle sinun saivartelulinjallesi, niin kyllähän se olisi aika rohkea veto ilmoittaa julkisesti rakastavansa naapurin seropia. Melkoinen mediamylläkkä siitä nousisi. Eli joo, olisi se varmasti palstalaisten mielestä rohkeaa. Sitten tultaisi kuitenkin kysymyksiin oikeasta ja väärästä, missä kohtaa (toivottavasti) ihmisillä olisi jokin taju siitä, missä ero mahtaa olla.

[/quote] No tuota juuri ajoin takaa. Oikeasti nämä rohkeudesta kiittelevät eivät siis kiittelekään ROHKEUTTA vaan sitä että  Saara on lesbo. Koska jos he kiittelisi rohkeutta he kiittelisi sitä silloinkin jos Saara ois rakastunut siihen naapurin seropiin. Eli halusinkin vai kiinnittää huomiota siihen, että puhuttais asioista oikeilla nimillä. Joo ja tiedän...kaikki ei nytkään ymmärrä mitä tarkoitan ja siksi alapeukkuja satelee taas.

Vierailija
10/171 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 02:07"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:23"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:17"]

Hienoa se on siksi, että yhteiskunta on edelleen erittäinen vähemmistövastainen, kuten tämän ketjun vastauksista ja siitä, että joidenkin poliittisten puolueiden pitää ottaa ohjelmaansa ns. enemmistön etujen ajaminen, aivan kuin tasa-arvo veisi jotain meiltä (kyllä, olen heteromies) pois. Jos joku, varsinkin julkisuuden henkilö, jonka toimeentulo riippuu kansan mielipiteestä uskaltaa tulla "ulos kaapista", se on rohkea teko ja hieno osoitus omalle kumppanille kuinka paljon hänestä välittää. Minä nostan hattua...

M44

[/quote]

Just toisinpäin. Lesboilu kuten läheisten kuolemakin on artisteille rahastusmahdollisuus. Levy-yhtiöt patistaakin artisteja ottamaan julkisuus haltuun noilla. 

[/quote]

Meinaat, että manageri kertoo Tauskille: "Sun levymyynti ei oikein nyt lähde nousuun, hoidetaan sun serkku pois päiviltä, tai käyhän sutasemassa Nykäsen Mattia kakkoseen".

[/quote] Mä vahvasti epäilen että Matti EI suostuisi koska Matin imago "naisten miehenä" menis sen siliän tien. 

Vierailija
11/171 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:01"]

Kyllä minusta homous on nykyäänkin epäsovinnaisuutta. Varsinkin homona parisuhteessa julkisesti eläminen. Se tilannehan Saaralla nyt on. Vai ettekö ole oikeasti samaa mieltä? Miksi se sitten koetaan rohkeudeksi, jos se ei olisi epäsovinnaista? Vastatkaa, alapeukuttavat, kai osaatte perustella jos olette eri mieltä?

[/quote] Tuota juuri tarkoitin, että en ymmärrä mitä rohkeaa siinä on koska minusta tuo on jo niin tavallista, etenkin julkkispiireissä siinä ei ole mitään ihmeellistä. Jossain peräkylillä asuvilla tavisperheen lapsella asia vois olla toisin mutta esi Saaran kohdalla mielestäni ei.

[/quote]

Sinä itseasiassa toit tuolla kirjoituksellasi esiin sen ihan itse, miksi se Saaran kohdalla on juurikin eri asia. Saara ei ole mikään Kallion taidepiirien kasvatti, jossa lesbous on pikemminkin normi kuin poikkeus, vaan kotoisin lestadiolaisuuden sydänmailta pohjois-pohjanmaalta, jossa homous ei toisesti ole mikään yleisesti hyväksytty asia.

Ei kai se ketään hetkauta, jos joku helsinkiläinen näyttelijä, tai laulaja kertoo homoudestaan, mutta kun kirkkokonserteissa lauleskeleva puhtoisuuden perikuva ja vahvasti uskonnollosilta seuduilta kotoisin oleva kiiltokuvalaulaja sen kertoo, niin onhan se ihan eri juttu ja herättää kovasti tunteita varsinkin hihhulipiireissä, kuten olemme tästäkin ketjusta saaneet huomata.

Vierailija
12/171 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:25"]

Kamalaa lukea näitä kommentteja. Huomaa edelleenkin, miten vähemmistöihin suhtaudutaan. Hirveää, ettei julkisuuden henkilö voi seurustella samaa sukupuolta olevan kanssa ilman että leimattaisiin huomionhakijaksi. Ja oikeasti, Saara ei ole mitenkään mainostanut: "Olen lesbo, olen lesbo hei mä tulin kaapista!" Hän kirjoitti Instagramiin, että seurustelee ja asuu yhdessä tyttöystävänsä kanssa. Mitä pahaa siinä on? Monet heterotkin toimivat näin. Rakkaus on aina ihana asia ja mä toivon kaikkea hyvää Saaralle ja hänen tyttöystävälleen. Mikä me ollaan tuomitsemaan toisen rakkaus pelkäksi huomionhauksi, kun ei siitä sen enempää tiedetä?

[/quote]

Miksi hän ei sitten voinut kirjoittaa tuosta tyttöystävästä ja yhdessäasumisesta silloin, kun juttu oli oikeasti ajankohtainen? Miksi se piti tuoda julki juuri nyt, kun uusi levy on julkaistu ja artisti kaipaa lisäjulkisuutta?

Vierailija
13/171 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nämä kommentit tuu yllätyksenä. Täällä taas korkkaillaan shamppanjapulloja auki, kun lesbo tuli kaapista ulos ja täynnä ylimakeita "ihanan rohkeaa" kommentteja. Kertoo jotain yhteiskunnasta, ettei Iltalehti ole avannut edes FB:n keskusteluikkunaa auki tälle uutiselle. Se siitä avoimesta ja tasavertaisesta Suomesta :)

Vierailija
14/171 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:05"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Eikä voi. Kyllä homorakkaus on paljon aidompaa. Minäkin rupeaisin mielelläni umpihomoksi...paitsi että, enhän silloin voisi olla trendikkäästi homorakkauden ihailija, jos olisin itse homo. Tylsää.
[/quote]taidat kyllä ollakin ihan emähomo.

Vierailija
15/171 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tyttöystävän instagramista :)

Vierailija
16/171 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:30"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:05"]

[/quote]

[/quote]

Tällä lausunnollasi todistit viestini todenperäisyyden eli sinusta heterona eläminen on feikkielämää ja homot on niitä, joilla on oikea elämä. Kumma juttu, että heterot ei hehkuta sitä, miten he tajusi olevansa heteroita mutta homoille se on uudestaan ja uudestaan tapa päästä lööppeihin.

Vierailija
17/171 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minäkin seurustelen, erään Jarin kanssa.

Vierailija
18/171 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:06"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:30"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:05"]

[/quote]

[/quote]

Tällä lausunnollasi todistit viestini todenperäisyyden eli sinusta heterona eläminen on feikkielämää ja homot on niitä, joilla on oikea elämä. Kumma juttu, että heterot ei hehkuta sitä, miten he tajusi olevansa heteroita mutta homoille se on uudestaan ja uudestaan tapa päästä lööppeihin.

[/quote]

Lopetapas nyt sinäkin kohkaamisesi ja lue kirjoittamani viesti 118 ja jos sen jo teit, niin lue uudestaan ja yritä ymmärtää lukemasi. Kyse oli siis hihhuleista, ei meistä tavisheteroista.

Vierailija
19/171 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin jotenkin ei yllätä lainkaan sanoo iltiksen haastettelussa, että luettuaan Kirsi Rannon kirjoituksia päätti tulla kaapista. SIinä on kaksi hihhulia kyllä, enkeli Kirsi ja onnellisuus yms flow Saara

Vierailija
20/171 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:30"]Oho! Eikö tää ollut joku uskis?!
[/quote] no sitäkin hienompi juttu jos on näin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi