Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toisen kerran jo! ALKAA VERRATKO NAISEN JA MIEHEN USKOTTOMUUTTA KESKENAAN! Ei todellakaan ole sama asia, kun nainen on muuttunut villeista nuoruusvuosistaan kunnolliseksi yhden

Vierailija
19.09.2006 |

[color=black] [b] miehen naiseksi! Miehet, joilla on löyhä moraalikäsitys, se löyhä moraali säilyy vaikka mitä tekisi! Sen tulette vielä näkemään jos lankeatte p*lluhaukan loveen!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kummallista mutta voi hyvinkin pitää paikkansa. Outo juttu, en ole asiaa aiemmin ajatellutkaan.

Vierailija
2/12 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista moraalia te äidit opetatte pojillenne?

4(?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki muut yhtä kivat myytit. Toisaalta miehillä on näiden myyttien keskellä kyllä aika rattoisaa. Jos mitään ei odoteta, niin eihän sitä mitään tarvitse tehdäkään. saa olla vastuuton kaiken ikänsä. Tosin työelämässä miehiltäkin vaaditaan, mutta perheasioissa.

Vierailija
4/12 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas äitien syyksi.. Vai millasta moraalia äidit opettaa pojilleen? Ei varmasti ainakaan tahallisesti löyhää. Ennemminkin olisit voinut kysyä " minkälaista moraalia isät opettavat pojilleen" ?

Näyttää äidin käytös ja moraali vaikuttavan enemmän tyttölapseen ja isän poikalapseen.

Naiselta ja äidiltä raukkamaista syyllistää asiasta naisia!

Vierailija
5/12 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasapainoisessa kodissa, jossa vanhemmat rakastavat ja kunnioittavat toisiaan.

Vierailija
6/12 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitä mieltä että kukaan meistä ei ole samanlainen aikuisena kuin teininä. Kukaan ei ole samanlainen ennen lapsia ja lasten jälkeen, jne.

Se miten ja missä asioissa me muututaan on yksilöllistä, mutta minun mielestäni sekä miehet että naiset muuttuvat.

Kaikki miehet (tai naiset) ei koskaan osaa olla uskollisia, mutta taas toisaalta moni meistä on joskus ollut uskoton ja käyttäytynyt lapsellisesti. Minä ainakin olen nuoruudessa tehnyt vaikka mitä tyhmää, mutta nykyään mulla on selkeät rajat ja omat arvot.

Tunnen miehiä jotka olleet tosi kovia menemään mutta ovat nykyään kilttejä perheen isejä. Tottakai tiedän myös tapauksissa joissa meno on vieläkin kovaa. Ja taas toisaalta tiedän sellaisia miehiä jotka aikoinaan oli niitä hissukoita ja nykyään pidetään vaikka mitä säpinää, että voi se muutos olla näinkin päin.

Ja tiedän naisia jotka ovat nuoruudesta asti pönkittäneet itsetuntoaan sillä että on vientiä ravintolassa ja vaikka rakastavatkin nykyistä miestään, pitävät silti peliä joka kerta kun lähtevät tyttöjen iltaa viettämään.

Vierailija
7/12 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä " näyttöä" on siitä, että tytöt " perivät" hyvän moraalinsa äidiltä ja pojat huonomman isältä? miksi muka miehen pettäminen on tuomittu jatkumaan ja naisen pettäminen loppuu aikanaan? mistä sinä (tai ap) sen tietää?

jokainen ihminen on moraalisubjekti, eikä pettämistä voi laittaa joksikin kohtalon sanelemaksi jutuksi. niin mies kuin nainenkin itse päättää ja vastaa pettämisestään ja sen seuraamuksista. sitten jos kyseessä on se poikkeustapaus, eli persoonallisuushäiriö (tässä yhteydessä varmaan tyypillisimmin narsistinen tai huomionhakuinen) niin pettäminen on yhteydessä sairauteen.

Vierailija
8/12 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiähän me kaikki olemme ja jokainen meistä osaa halutessaan käyttää järkeään ja säädellä viettejään. Eri asia sitten haluaako kaikki aina käyttää järkeään, mutta ei kai se nyt sukupuolesta johdu, vaan yksilön moraalista (johon tietty vaikuttavat ympäröivän kulttuurimme asenteet, jotka perinteisesti sallivat miehille yhtä ja naisille toista).

Vierailija
9/12 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen luulisin olevan ihan luonnekysymys. En usko olevan sukupuolikysymys.

Mut siitä olen " aika" varma et tosiaan miehen moraali periytyy pojalle ja tytön äidille, juuri näissä sukupuoliasioissa etenkin.

Saa sua ärsyttää tää, ihan vapaasti.

T. vissiin 10

Vierailija
10/12 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtäkää jo että mies on vammaisen simpanssin tasolla oleva, mursun älykkyyden ja jokisimpukan moraalikäsityksen omaava ali-ihminen!

mieheltä ei todellakaan voi odottaa samanlaista normaalia ja asiallista käytöstä kuin muilta ihmisiltä!

ihmisoikeudet pois miehiltä!

Vierailija
11/12 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mut siitä olen " aika" varma et tosiaan miehen moraali periytyy pojalle ja tytön äidille, juuri näissä sukupuoliasioissa etenkin.

T. vissiin 10

Vierailija
12/12 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ihan pieni irtiotto ja jännittävä seikkailu on toista kun pelkkää perverssiä jyystö-seksiä oleva miehen petturuus jonka seurauksena hän ei enää ikinä halua tavata omia lapsiaan.

Kyllä nainen saa nauttia elämästään jos niin valitsee.