Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenköhän selviän siihen asti, että saan töitä?

Vierailija
19.09.2006 |

Tuli tuosta 10 euroa keskustelusta mieleen, että kyllä tulevaisuudessa se on iso raha meidän perheelle.

Minulle oli suullisesti luvattu, että työt jatkuvat, mutta vähän aikaa sitten sain kuulla, että eipä jatkukaan. Nyt olen todella tyhjän päällä, kun en saa palkkaa, olen opiskelija, joten en saa työttömyysrahaakaan ja opintotukea ei minulle enää myönnetty, koska opinnoistani puuttuu enää päättötyö.

En siis saa mistään rahaa ennen kuin saan uuden työpaikan ja mistä sitä tietää, koska se tapahtuu. Miehellä ei ole kovin kummoinen palkka.

Meillä on yksi lapsi, jota voisin hoitaa kotona, mutta entä jos saankin töitä? Ei lapsella ole sitten taas hoitopaikkaa... vaikeaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotoveri täällä. Nut haet vaan töitä ahkerasti. Riippuen tietty alasta ja asuinpaikastasi, uskoisin kuitenkin että jotain työtä löytyy, nopeastikin.

Mulla itellä loppui viime viikolla työ jonka piti jatkua kokoaikasena lokakuun ja sitten osa-aikasena. Mutta eipä jatku ei. Ja työkkärin minimipäivärahalla ei kyllä kukaan pärjää. Tyhmä kun olen niin en oo maksanu liittoon jäsenmaksuja tarpeeksi kauan saadakseni ansiosidonnaista.

Nyt aattelin laajentaa työn etsintää, pakko kohta ottaa yhteyksiä henkilöstöfirmoihin ja alkaa taas extra-työntekijäksi. (Hyvästi lomat ja muut vakituisen työn ihanuudet.)

Vierailija
2/2 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt hakenut oman alani töitä ja ihan vakituisia paikkoja, mutta jos lokakuun aikana ei tärppää, on pakko mennä extraamaan. Työt sinänsä ei mua vieruksuta, mutta lapsen takia esimerkiksi ravintola-alan työajat on huonot.

Kuukauden pystyn olemaan tässä kotona ja yritän saada opinnot hyvään jamaan ja jatkan ahkerasti työn etsintää.

Tsemppiä sullekin. Kaikesta selviää... kai...

T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä