Uusi mies asuu vanhempiensa naapurissa, tottuuko tähän koskaan?
Tuntuu oudolta, ihan kivoja ihmisiä ovat muutaman tapaamisen perusteella kylläkin. Vapaa kulku molempien pihoihin, eli käytännössä asuvat samassa pihapiirissä.
Onko kellään kokemusta tällaisesta kuviosta? Olenko liian sisäänpäin kääntynyt tällaiseen
Kommentit (41)
En jatkaisi. Luultavasti ovet ovat auki molempiin suuntiin ihan koska tahansa ja joka tapauksessa yhteisellä pihalla ei olisi minkäänlaista yksityisyyttä. Olettaen siis, että nimenomaan siihen jäisitte asumaan, jos seurustelu johtaisi avo- tai avioliittoon (mistä tosin on tuskin tässä vaiheessa vielä mitään takeita).
Vierailija kirjoitti:
En kyllä näe tuossa mitään ongelmaa, jos edes jotain näkösuojaa on välissä.
Ei ole näkösuojaa, makkarissa saa olla jatkuvasti verhot kiinni. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, ihan oikeasti.
Ex asui samankaltaisessa tilanteessa. Olin aluksi vaikuttunut miten hyvissä väleissä mies oli perheeseensä, mutta se rajattomuus oli jotain aivan älytöntä. Koitahan selvittää onko napanuora kokonaan katkaistu.
Vaikka olisivat miten mukavia niin ei. Liian lähellä.
Jos mies muuten on täysi kymppi niin mikäpä ongelma siinä on, yhteen en kyllä muuttaisi. Ellei hankittaisi asuntoa jostain muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettava ajatuskin :D ruusunpunaiset lasit pois silmiltä ap!
Omat appivanhemmat aivan älyttömän ihania ihmisiä, mutta en ikinä ottaisi niitä naapuriini ainakaan näköetäisyydelle. Mieskin varmasti samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en näe tuossa mitään muuta kuin ongelmia!
Siis appivanhemmat rakennuttaneet tai hankkineet talot siten, että heiltä näkee pojan makkariin? Juokse.
Jos vanhemmat ei ramppaa miehen luona omilla avaimilla tai vakoile ikkunasta mitä puuhaatte niin ei tuo mikään onglema ole. Hankkikaa vaikka pari tuija-pensasta siihen talojen väliin näkösuojaksi niin saatte enemmän yksityisyyttä.
Joka asiasta voi tehdä ongelman. Tästäkin.😂
Miehet pitävät yleisesti ottaen enemmän vanhemmistaan kuin naiset.
Seurustelin kolmekymppisenä naisen kanssa jolla oli vastaava järjestely. Ihan pelleilyä, ei mitään omaa rauhaa ellei erikseen pyytänyt.
Meitä kun on niin moneen junaan. Jos pidät yksityisyydestä, älä ainakaan yhteen muuta. Muutoin ei tuossa mitään isoa ongelmaa ole.
Ap, sinut tunnisti taas. Kirjoituksissasi on aina sama rytmi. Tehtailet avauksia milloin mistäkin. Eikö tuollainen elämä ole aika surullista? Olet yksinäinen, kaveriton, eikä sinulle tapahdu todellisuudessa yhtään mitään, joten keksit vauvapalstalle erilaisia avauksia. Aika ankea kohtalo.
Elän täsmälleen samalla tavalla ja nyt kolmantena vuonna olen totaalisen kypsä koko sukuyhteisöön.
Olen pitänyt kohteliaan etäisyyden ja suuni kiinni, sillä anoppiehdokas on suupaltti aidan yli huuteleva utelias hölmö. Miehen täti tykkää pimputella ovikelloa jonkun syyn takia "ohi kulkiessaan" ja kaikesta kohteliaisuudestani huolimatta mietin jo otanko seuraavan ovikellon pimputukseen mukaan tennismailan.
Olen pitänyt yllä laihaa sopua ja välttänyt lihavat riidat. Anoppiehdokas tykkää uhota ja sanoa viimeisen sanansa.
LIika läheisyys miehen sukulaisiin on aiheuttanut ongelmia meidän suhteessamme. Olemme rakastuneita ja pystymme puhumaan asiat auki, mutta miehen naapuruus lähisukuun aiheuttaa välillä raskaita riitoja. Emme tiedä, miten selvitä. Taloa ei mies ole myymässä ja asumme aika ajoin minun luonani.
Minulla on onneksi oma koti vielä käytössäni.
Vierailija kirjoitti:
Ap, sinut tunnisti taas. Kirjoituksissasi on aina sama rytmi. Tehtailet avauksia milloin mistäkin. Eikö tuollainen elämä ole aika surullista? Olet yksinäinen, kaveriton, eikä sinulle tapahdu todellisuudessa yhtään mitään, joten keksit vauvapalstalle erilaisia avauksia. Aika ankea kohtalo.
Miten voit tunnistaa? En minä ainakaan tunnista. Sano joku toinen avaus, jonka ap on tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Miehet pitävät yleisesti ottaen enemmän vanhemmistaan kuin naiset.
Silti ne vanhemmat täytyy pitää erillään parisuhteesta vaikka miten hyvät välit olisikin.