Kaikkein wt:mmät ihmiset ovat niitä
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:38"]Näinpä. Suututtaa tämä mammojen logiikka, kaikkien pitäisi ilmeisesti kulkea jakkupuku päällä ja hiukset nutturalla ettei olisi wt :D
[/quote]
Äläkä unohda sitä, että on oltava korkeakoulutettu. :D
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:38"]Näinpä. Suututtaa tämä mammojen logiikka, kaikkien pitäisi ilmeisesti kulkea jakkupuku päällä ja hiukset nutturalla ettei olisi wt :D
[/quote]
Äläkä unohda sitä, että on oltava korkeakoulutettu. :D
[/quote]
Aivan, sehän se oli tärkeintä ! :D
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:35"]
Jotka tuomitsevat ulkonäön perusteella wt:ksi.
[/quote]
Olen samaa mieltä. Tiedän, että tämä ei kai ole virallinen määritelmä
Mielestäni ulkonäkö ei kerro onko ihminen roska/jätettä, pelkästään käytös. Miten kohtelee muita.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:35"]
[/quote]
Mielestäni ulkonäkö ei kerro onko ihminen roska/jätettä, pelkästään käytös. Miten kohtelee muita.
[/quote]
Kyllä kaikki/mikä tahansa siitä voi kertoa.
Katsoin Kaisaa ja luksuskoteja. Oli se jakso, jossa oltiin Tampereella. Niin isot rispektit sai se kerrostalo-osakkeen omistava nainen. Ulkoisesti ehkä vähän wt, mutta ei todellakaan ole mitään roskaväkeä. Ärsytti se toinen akka siinä jaksossa, se ainakin vaikutti sisäisesti wt:ltä.
Joten ei, ulkonäkö ei todellakaan takaa roskaväen varmaa leimaa otsassa.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:35"]
[/quote]
[/quote]Hei, ootteeko nyt ihan varmoja, että arvostelu lähti ulkonäön perusteella? Katsos, kun ällöttäväkin voi olla niin monella tapaa. Ei se vaadi aina sitä peiliä
Näinpä. Suututtaa tämä mammojen logiikka, kaikkien pitäisi ilmeisesti kulkea jakkupuku päällä ja hiukset nutturalla ettei olisi wt :D