Onko ihan wt:a tatuoida omien lastensa nimet?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:26"]
Kertoisiko joku uudelle av-mammalle mitä tarkoittaa wt? :)
[/quote]
Tulee sanoista White Trash=valkoinen roska. Jenkkilässä nimittävät niitä mustia jotka asuvat "huonoilla alueilla", elävät rikoksilla ja naiset käyttää korkeita korkoja ja helvetin isoja korvarenkaita "trashinks" eli roskaksi eli roskaväeksi.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:24"]No, tatuoinnit ovat WT, päättele siitä.. [/quote] Ehkä jonkun kotitatuoijan tekemät. Ammattilaisella teetetyt ei.
[/quote]
Nooh, kukin tavallaan. Vaan yhtäkään korkeakoulutettua tatuoitua en tunne.
[/quote]
Minkä yliopiston kampaajalinjalta kampaajasi valmistuikaan? Ai amiksesta?! Oletpa wt kun annat amiksen muokata ulkonäköäsi!
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:24"]No, tatuoinnit ovat WT, päättele siitä.. [/quote] Ehkä jonkun kotitatuoijan tekemät. Ammattilaisella teetetyt ei.
[/quote]
Nooh, kukin tavallaan. Vaan yhtäkään korkeakoulutettua tatuoitua en tunne.
[/quote]
Minkä yliopiston kampaajalinjalta kampaajasi valmistuikaan? Ai amiksesta?! Oletpa wt kun annat amiksen muokata ulkonäköäsi!
[/quote]
Hups. Lukuvirhe. Luulin että tatuoijaa.. No mutta tunnen minä korkeakoulutettuja tatuoitujakin
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:41"]
Tämän palstan mukaan lähes kaikki mikä eroaa menestyvän, trendikkään, sinkun/avioituneen (ei useampia exiä) ja yhteishuoltajan/lapsettoman elämästä on wt:tä.
Mulla on lapseni nimi tatuoitu nilkkaan/pohkeeseen. Olin 16-vuotiaana ottamassa jonkun typerän kuvan mutta peruin ajan viime hetkellä ja päätin että otan ensimmäisen tatuointini kun ensimmäinen lapseni syntyy ja olen siitä lähtien suunnitellut sitä. Se ei todellakaan ole wt vaan kaunis ja naisellien tatuointi.
Tunnen tatuoituja ihmisiä (joilla myös lasten nimiä tatuoitu) ihan sekä keskiluokasta, että "sitä ylempääkin" (ns. wt-luokasta en tunne ketään). Näitä löytyy sairaanhoitajaa, lääkäriä, palomiestä, poliisia, lastentarhanopettajaa, insinööriä, myyntiedustajaa, ahtaajaa, kampaajaa, autokauppiasta, kirvesmiestä, sihteeriä jne...
Vain yksinkertaiset ihmiset kuvittelevat voivansa päätellä jonkun ihmisen (jota eivät ole henk. koht. tavanneet) sosiaalisen luokan jonkun noin pienen asian kuin tatuoinnin perusteella.
[/quote]
Totta, ei kai ihmisiä täysin tarkkaan voi lokeroida. Korkeintaan siten voi olla, että jollain tietyllä vaikka nyt sitten sosiaalisella luokalla on enemmän tiettyjä piirteitä ja tapoja, mutta silti löytyy poikkeuksia. Mahdotontahan se on, että kaikki tatuoinnin ottaneeet olisivat vain esim. huonosti kouluttautuneita, tai täysin sivistymättömiä, tietyllä tapaa pukeutuvia jne. Vaikka joku olisi vähän kouluja käynyt, niin ei sekään tarkoita sivistymättömyyttä, sillä aina voi itse sivistää itseään.
Tämän palstan mukaan lähes kaikki mikä eroaa menestyvän, trendikkään, sinkun/avioituneen (ei useampia exiä) ja yhteishuoltajan/lapsettoman elämästä on wt:tä.
Mulla on lapseni nimi tatuoitu nilkkaan/pohkeeseen. Olin 16-vuotiaana ottamassa jonkun typerän kuvan mutta peruin ajan viime hetkellä ja päätin että otan ensimmäisen tatuointini kun ensimmäinen lapseni syntyy ja olen siitä lähtien suunnitellut sitä. Se ei todellakaan ole wt vaan kaunis ja naisellien tatuointi.
Tunnen tatuoituja ihmisiä (joilla myös lasten nimiä tatuoitu) ihan sekä keskiluokasta, että "sitä ylempääkin" (ns. wt-luokasta en tunne ketään). Näitä löytyy sairaanhoitajaa, lääkäriä, palomiestä, poliisia, lastentarhanopettajaa, insinööriä, myyntiedustajaa, ahtaajaa, kampaajaa, autokauppiasta, kirvesmiestä, sihteeriä jne...
Vain yksinkertaiset ihmiset kuvittelevat voivansa päätellä jonkun ihmisen (jota eivät ole henk. koht. tavanneet) sosiaalisen luokan jonkun noin pienen asian kuin tatuoinnin perusteella.