Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko puolisonne ex-puolisonsa facekaveri?

Vierailija
02.05.2015 |

Eli siinä se kysymys tulikin. Olen aivan ihmeissäni. Mieheni on lisännyt ex-naisensa lähes 20 vuoden takaa facekaverikseen (en tiedä kumpi on lähettänyt kaveripyynnön). Siis seurustelivat ennen minua useamman vuoden, olivat jo eronneet ennen kuin minä tapasin mieheni. Nainen on asunut aina eri paikkakunnalla kuin me. Me olemme olleet yhdessä 15 vuotta.

Mies ei ole puhunut minulle mitään. Mutta kyllä olen ihmeissäni! Ei minulla ainakaan ole mitään tarvetta olla kaveri tai tekemisissä exieni kanssa. Minusta se olisi loukkaus miestäni kohtaan.

Onko tuo facekaveeraus exien kanssa normaalia? En itse käytä facea, mutta tsekkailen aina välillä, että keitä mieheni kavereina siellä on, koska kaverit ovat näkyvissä. Tämä tuli todella yllätyksenä nyt minulle. Pitäiskö siis huolestua? En vaan tajua. Skitsoanko turhasta, jos nyt sanon tästä miehelleni ja että en tykkää yhtään. Toisaalta jos sanon miehelle niin sitten se voi laittaa kaverinsa salaisiksi ja sen jälkeen en tiedä yhtään hänen facekavereitansa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ykskaks 20-vuoden jälkeen on lisännyt exän facekaveriksi, niin vaikuttaa kyllä oudolta. Jos olisi alunperinkin ollut facekaveri, niin sitten ei.

Itselläni ei ole exää facekavereissa, mutta mun poikaystävällä on mun exä kavereissa. Tutustuivat vasta, kun erosin exästä. Minulla ei ole exää siis facekavereissani, mutta exän veli ja paras kaveri (tyttö) kylläkin. Exällä on sit minun äiti ja nykyinen poikaystävä kavereissa :D Mutjuu ei liittynyt mihinkään, halusin vain kertoa.

N17

Vierailija
2/20 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kun sillä ei ole sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole fb:ssä, mutta on kyllä hyvä ystävä muuten.

Vierailija
4/20 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
5/20 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:34"]Jos ykskaks 20-vuoden jälkeen on lisännyt exän facekaveriksi, niin vaikuttaa kyllä oudolta. Jos olisi alunperinkin ollut facekaveri, niin sitten ei.

Itselläni ei ole exää facekavereissa, mutta mun poikaystävällä on mun exä kavereissa. Tutustuivat vasta, kun erosin exästä. Minulla ei ole exää siis facekavereissani, mutta exän veli ja paras kaveri (tyttö) kylläkin. Exällä on sit minun äiti ja nykyinen poikaystävä kavereissa :D Mutjuu ei liittynyt mihinkään, halusin vain kertoa.

N17
[/quote]

Ei 20-vuotta sitten ollut facea. Ehkä ovat löytäneet facessa nyt toisensa vaikka jonkun yhteisen facekaverin kautta. Ei tuo mitään tarkoita.

Vierailija
6/20 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ottanut kaveriksi vanhoja heiloja, kun on tullut pyyntö. Paitsi yhden jonka olen blokannut. En ole sanonut miehelle enkä näe syytä siihen. Ei muutenkaan olla keskusteltu heistä enkä edelleenkään viestittele heidän kanssaan.

Vierailija
7/20 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on syy alkaa kavereiksi facessa lähes 20 vuoden jälkeen???

Mieheni ja exänsä eivät olleet koskaan kihloissa tai naimisissa, ei asuneet yhdessä eikä heillä ole lapsia.

Meillä on ollut aika huonossa hapessa avioliitto jo jonkin aikaa ja nyt kun tämä facekaveruus paljatui niin mieleeni hiipii kamalia ajatuksia.

ap

Vierailija
8/20 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä voi olla ihan vaan kiinnostus että mitä sille kuuluu nykyään, mihin elämä vei molemmat... 20 vuotta on pitkä aika. Voi olla kiva vaihtaa muistoja ja nykykuulumisia. Jos nyt eroaisin miehestäni ja löydettäisiin sittemmin uudet kumppanit niin uskon että tahtoisimme olla yhteyksissä. Olemme kuitenkin kokeneet niin paljon (yhteinen kummilapsi, tuettu toisiamme vakavien sairauksien aikana jne)

Vierailija
9/20 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:39"]

Mä oon ottanut kaveriksi vanhoja heiloja, kun on tullut pyyntö. Paitsi yhden jonka olen blokannut. En ole sanonut miehelle enkä näe syytä siihen. Ei muutenkaan olla keskusteltu heistä enkä edelleenkään viestittele heidän kanssaan.

[/quote]

Miksi olet ottanut exät facekavereiksi? Onko sinulla joku romanttinen suhde heihin vielä? Miksi et kerro miehellesi että exät ovat facekavereita? Pelkäätkö että mies suuttuu?

Yritän vain ymmärtää miksi kenenkään pitää olla exän facekaveri, varsinkin jos on jo uudessa parisuhteessa.

ap

Vierailija
10/20 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja miksi kaikki alapeukuttavat minulle? Sorry, en tajua.

Pelkään oikeasti että miehellä ja sen exällä on alkanut joku vispilänkauppa :( Vittu sentään.

ap

Vierailija
11/20 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla on entiset kavereissa, monia muitakin pintapuolisia tuttuja siellä kavereina.

Vierailija
12/20 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:39"]

[/quote]

Miksi olet ottanut exät facekavereiksi? Onko sinulla joku romanttinen suhde heihin vielä? Miksi et kerro miehellesi että exät ovat facekavereita? Pelkäätkö että mies suuttuu?

Yritän vain ymmärtää miksi kenenkään pitää olla exän facekaveri, varsinkin jos on jo uudessa parisuhteessa.

ap
[/quote]

Koska en ole koskaan ollut heidän kanssa riidoissa ja on kiva tietää minne elämä on teinirakkaudet kuljettanut. Mitään romanttista tähän ei liity. Ihan samoin olen hyväksynyt kaveriksi vanhoja koulukavereita joiden kanssa en ole muuten missään tekemisissä.

En pelkää, että suuttuu. Ei ole tullut puheeksi. Emme ole muutenkaan käyneet läpi toistemme kavereita Facebookissa.

Vierailija
13/20 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vainoharhainen luuska. Siksi on alapeukutettu. Toisille on ihan normaalia, että on ihan kiva tietää mitä kuuluu vanhoille tuttaville, kavereille, jopa exille jos on osattu erota sovussa eikä ole jäänyt mitään hampaankoloon.

Vierailija
14/20 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Hän ei ole fb:ssa eikä hänellä ole exiä.

Vierailija
15/20 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaikki ex-poikakaverini Facebookissa kavereina, eikä siinä tosiaankaan ole mitään sen kummempaa. Kiva nähdä ihmisten kuulumisia, mutta ketään exää en ikinä huolisi takaisin. 

Vierailija
16/20 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin exäni Facebookin kautta viidentoista vuoden jälkeen. Olin tuolloin naimisissa. En ole enää.
En ihan sinisilmäisesti uskoisi etteikö miehelläsi voisi olla jotain muuta ajatusta, kuin että mitä exälle kuuluu nykyään. Olisiko keskustelun paikka miehen kanssa? Ja anteeksi että lisäsin vettä myllyyn.

Vierailija
17/20 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä on ja mä olen myös mieheni ex-vaimon fb-kaveri :) Ihan mukava tyyppi alun epävarman kyräilyn jälkeen.

Vierailija
18/20 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:14"]Niin, ja miksi kaikki alapeukuttavat minulle? Sorry, en tajua.

Pelkään oikeasti että miehellä ja sen exällä on alkanut joku vispilänkauppa :( Vittu sentään.

ap
[/quote]
Kirjoitusasusi on kuin teinillä, tuskin olet niin vanha kuin väität olevasi. Miks pitää trollata paskoja trolleja?

Vierailija
19/20 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:39"]

[/quote]

Mullakin juuri näin, ei muita yhteyksiä eikä kuulumisien vaihtoa.

Vierailija
20/20 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ex-tyttöystävänsä kaveri niin facebookissa kuin ihan oikeassa elämässäkin. Ehtivät olla aikoinaan yhdessä monta vuotta ja omasta mielestäni on hienoa, että ovat säilyneet hyvinä ystävinä eron jälkeenkin. En koe, että se olisi minulta mitenkään pois. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi