Onko naisen käsivarsien karvat ällöä? Pitääkö ne ajaa pois?
Mitäs mieltä tästä olette? Kainalokarvat ja jalkakarvat pitää useimpien mielestä ajaa ja siistiä alapää ja kulmat. Mites on käsivarsien karvoituksen kohdalla?
Kommentit (32)
Jahas. Kulmat on ajeltu, kainalot on ajeltu, sääret on ajeltu, alapää on ajeltu ja nyt sitten on vuorossa käsivarret. Mitä seuraavaksi? Varmaan hiukset.
On varmasti tosi ällöt. Mulla on aina ollut kiitettävästi karvoja käsivarsissa enkä vaivaudu ajamaan tai epiloimaan saati sokeroimaan tai vahaamaan niitä. Siinä ne on, mun käsivarsikarvat, hienot on kyllä, ja ihan on riittänyt miehistä kiinnostusta aina eikä kukaan ole ääneen yökötellyt karvoja. Kerran luinkin pöyristynyttä (naisten) keskustelua jonkun maratoonarinaisen käsivarsikarvoista, jotka näkyivät kuvassa valoa vasten. Hyrr, mikä lie hänenkin vaivansa kun käsivarsissa kasvaa karvaa! yökyökyök!
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:38"]Ei missään nimessä pidä ajaa, älkääkä liikaa kynikö niitä kulmakarvojakaan.
[/quote]
Ja miksei saisi?
Nää keskustelut on níiin naurettavia!!! :D :D ripset, kulmat ja hiukset KAUNISTAA NAISTA!! Pillu-, sääri-, kainalo-, käsi-, persekarvat taas ei ole eduksi kenellekään! Saati selkä- tai rintakarvat!!
Vierailija kirjoitti:
Nää keskustelut on níiin naurettavia!!! :D :D ripset, kulmat ja hiukset KAUNISTAA NAISTA!! Pillu-, sääri-, kainalo-, käsi-, persekarvat taas ei ole eduksi kenellekään! Saati selkä- tai rintakarvat!!
Olet saanut väärää tietoa. Karvat kaunistavat sekä kaulan yläpuoliset, että alapuoliset otsat, molemmilla sukupuolilla. Niistä on myös hyötyä ja apua. Joka ei usko, kokeilee miten työkästä ne on poistaa, kuinka kutisevaa kasvattaa takaisin ja kuinka orvon näköiseksi menee kroppa kun ne puuttuvat
Ei minusta noita neljää muutakaan paikkaa tartte ajaa, välttämäti koskaan. Haluaisit kutienkin jotain väriä sinne tilalle kun ois sitten ihan liian kalpeeta jos ois karvat nyhdetty pois. Usein onkin suuri kiusaus täyttää tatskoilla laajat paljat piilossa olevat ihoalueet. Usko pois, kyllä ne karvat siellä enemmän kaunistavat kuin maalaukset
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan vaaleet käsikarvat mutta tykkään vahata ne. :) Siistimmän näköinen.
Joutuuko joka vahaliuskan repäisyllä huutamaan vai miten se toimii?
Mulla on tällä hetkellä meneillään ihmiskoe vuosien sheivaamisen jälkeen ja muistin kyllä ihan oikein että karvani todellakin kasvavat 3 senttisiksi ja niitä on aivan älyttömästi joten homma jatkuu koska nää on minusta aika ällöttävät.
En aja, eikä kukaan minua siihen pakottaisi. Mutta onko kellään muulla niin että tietyssä valossa näkee aina pitkän karvan käsivarressa, mutta sitä ei löydä nypätäkseen pois:D
https://www.sadanduseless.com/women-with-hairy-arms/ nättinä naisena en lähtisi nyhtämään. Säästyy kädet sotkuilta kun on karvaa tiellä estämässä tatuuntumisen
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:31"]
Mäkin ajan, vaikka aika näkymättömät ovatkin. Siinä samalla menevät kuin muutkin.
[/quote]
Toivottavasti poistat hiukset ja kulmakarvatkin. Siinä samalla.
[/quote]
Onpas vihamielestä. Miksi toisen käsikarvat tai niiden puute kutkuttavat sinua?
[/quote]
Mietin samaa. Mulle ihan sama, vaikka joku letittäis käsikarvansa, ei oo multa pois. Itse en vaan omistani tykkää.