Onko naisen käsivarsien karvat ällöä? Pitääkö ne ajaa pois?
Mitäs mieltä tästä olette? Kainalokarvat ja jalkakarvat pitää useimpien mielestä ajaa ja siistiä alapää ja kulmat. Mites on käsivarsien karvoituksen kohdalla?
Kommentit (32)
Teininä poistin käsistä karvat ja kädet tuli täyteen näppylöitä mitkä tulehtuivat. Nyt ne näppylät ovat edelleen vaikken ole poistanut karvoja 15 vuoteen.
Mitään ei "pidä" ajaa, ihmisillä kasvaa karvoja noilla alueilla ihan syystä.
Mutta ei, naisten käsivarsikarvoihin ei liity mitään tabua varsinkaan Euroopassa.
Ei tartte. Harmi, jos jonkun mielestä on ällöä.
Mulle huomauteltiin ala-asteella käsikarvoista, joten aloin sheivaamaan niitä :D nykyään epiloin ne.
mä sheivaan käsikarvat saa hyvän tuloksen kun laittaa partavaahtoo kunnolla ni ei tuu sänkee:D
Tunsin joskus naisen, jolla oli käsikarvat kuin kebab-ravintoloitsijalla.
En ole sellaisia sen koommin nähnyt. Ja ihan suomalainen nainen, joskin toki tumma muutenkin.
Mäkin ajan, vaikka aika näkymättömät ovatkin. Siinä samalla menevät kuin muutkin.
jos nyt niistä tarvitsee päästä eroon niin sokeroimalla; kilo pulmua tai fariinisokeria.
Sokeroin, ei näppyjä, ei sänkeä. :)
Vahaa ne, sokeroi tai epiloi, jos häritsee.
Minulla ne ovat melko tummat tietynlaisessa valossa, mutta vielä ei kukaan ainakaan ole valittanut. Kaverilta kysyin, että ovatko ne karmivat, muttei hänen mielestään.
Mulla on ihan vaaleet käsikarvat mutta tykkään vahata ne. :) Siistimmän näköinen.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:31"]
Mäkin ajan, vaikka aika näkymättömät ovatkin. Siinä samalla menevät kuin muutkin.
[/quote]
Toivottavasti poistat hiukset ja kulmakarvatkin. Siinä samalla.
Ei missään nimessä pidä ajaa, älkääkä liikaa kynikö niitä kulmakarvojakaan.
No kyllä pitkät tummat karvat on ällöttävät.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:31"]
[/quote]
Toivottavasti poistat hiukset ja kulmakarvatkin. Siinä samalla.
[/quote]
Onpas vihamielestä. Miksi toisen käsikarvat tai niiden puute kutkuttavat sinua?
20: Älä lue rivien välistä sellaista mitä siellä ei ole.
En aja! Sänki käsivarsissa vasta ällö onkin.