Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen alkaa riidellä aiheesta kuin aiheesta

Vierailija
02.05.2015 |

Uudesta prinsessasta, lasten nimipohdinnoista, riisinkeitosta, televisio-ohjemista...uskomatonta että riita saadaan aikaan vaikka aidanseipäästä. Kasvatus, luonne vai mikä on syynä, ettei asiallisuuteen ole kykyä? 

*odottelee ilmiriitaa tästäkin aiheesta*

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, vastentahtoisesti lapseton kohta kolmekymppinen nainen, joka käy ihan liikaa töissä hukuttaakseen lapsettomuushoitojen aiheuttamat kuukausittaiset pettymykset..toki kortisonilääkitykselläkin(ja letrozolilla) on vaikutusta tähän, että raivostuttaa pienikin asia ja vielä takautuvasti. Ärsyttää, että mies on työtön ja aika ajoin raivoilee, kun ei ole saanut palkkojaan pimeistä hommista ja sitten kilahteli mulle jo ennenkuin olin kortisonipäissäni...nyt raivostuttaa takautuvasti kaikki ne sen kilarit ja ite hermostun nollasta sataan vähän liiankin usein. Raivostuttaa välillä niin paljon, että tekis mieli kadota ulkomaille, mutta on lainaa niin ei voi tosta vaan lähteä. Ärsyttää, kun miettii että kuinkakohan kauan mies jaksaa tätä, ennenku pettää...vaikka minäkin oon kuunnellu sen riehumisia enkä oo pettäny.

Vierailija
2/15 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:16"]

Uudesta prinsessasta, lasten nimipohdinnoista, riisinkeitosta, televisio-ohjemista...uskomatonta että riita saadaan aikaan vaikka aidanseipäästä. Kasvatus, luonne vai mikä on syynä, ettei asiallisuuteen ole kykyä? 

*odottelee ilmiriitaa tästäkin aiheesta*

[/quote]

Sellainen kuin sinä ilmeisesti koska olisi ollut kiva riidellä, mutta aiheet, vain, olivat liian tylsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä riitaan on aihetta, jos joku uskaltautuu sanomaan eriävän mielipiteen. Minä kutsun sitä keskusteluksi.

Vierailija
4/15 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka rakastaa väittelyä ja pitää omaa muelipidettään ainoana oikeana.

Vierailija
5/15 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti !

Vierailija
6/15 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 13:14"]Täällä riitaan on aihetta, jos joku uskaltautuu sanomaan eriävän mielipiteen. Minä kutsun sitä keskusteluksi.
[/quote]
Niin. Tunnen ihmisiä, joiden kanssa ei voi keskustella asioista, joista ollaan eri mieltä, koska he "eivät kestä riitelyä". Yhdellä tällaisella on ollut lapsuudessa riitaisat vanhemmat.
.
Minulle käy palstalla joskus niin, että yritän olla hauska, tai sarkastinen (tämä on vaikea laji), ja joku tulkitsee sen riidan haastamiseksi.

Vierailija
7/15 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos henkilö a-tyyppi on omasta mielestään esittänyt kysymyksen "oikein", vaikka tarkoitusperä on juurikin ollut ivallinen ja ilkeä henkilö b-tyypille, joka ottaa kysymyksen itseensä.
Jotkuthan ovat pitkän matkan kieroilijoita itse, esittävät kysymyksiä saadakseen vastauksen haluamaansa, jotta voi esim, tuntea ylemmyyttä tai käyttää tietoa henkilö b:tä vastaan.
Eipä se hirveästi houkuta olla ihmisen kanssa tekemisissä, joka korostaa itseään, kieroilee, piilovittuilee.
Ei se vika ole aina muissa, menkää peilin eteen välillä itsekin.
Minkälaista TEIDÄN viestintänne on ja mitkä ovat keskusteluidenne tarkoitusperät? ;)

Vierailija
8/15 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusipää

Vierailija
9/15 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

epävakaa pershärö

Vierailija
10/15 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jolla on henkisesti paha olla.

Vierailija
11/15 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka on liian epävarma olemaan eri mieltä muiden kanssa, mutta ei itsepäisyyttään pyörrä omaa mielipidettään.

Vierailija
12/15 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paholaisen asianajaja. Kokemusta löytyy.

Vierailija
13/15 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei aloituskaan ole mikään asiallisuuden huipentuma.

Jos on kyse palstan aiheista, niin ei varmaan ole sama ihminen joka paikassa riehumassa.

Jos taas tosielämässä tulee vastaan, niin ehkä kemiat eivät vain kohtaa. Riidanhaluinen ihminen voi olla toisenlaisessa seurassa hyvinkin mukava.

Vierailija
14/15 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni isä. Vainoharhainen, juoppohullu jolle sattuu näitä mulkkuja eteen. Pomo on paska, eukko on kamala, poliisit on perseestä... Ja yhteinen nimittäjä on hän itse. Mulle taas harvemmin sattuu näitä kusipäitä, paitsi tietysti tää yksi.

Vierailija
15/15 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos häiriköit miestä (huutelet keskikaupungilla vaikkapa leimaten tätä eri tavalla) joka ei sinua halua etkä edes lähesty riittävän lähelle, turha alkaa riitelemään kenenkään kanssa ettei se sinua hae sieltä kopistasi.

Pienistäkin puhealoituksista on apua kemian synnyttämisessä; toisaalta ketseet jo vetävät puoleensa. sinulla on silloin painajaisia joita nukku-Matti mielellään pyörittelee. Freddie tulee leikkelemään omat hiuksesi ja muut mukavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi