Aloitetaan AV-tarina! jatka tarinaa...
Tarkoituksena on siis jatkaa tarinaa muutamalla lauseella ja myöhemmin sitten nähdään, mitä saimme aikaan ;)
Tänään illalla kun olin käynyt iltalenkillä, niin olin aivan poikki. Päätin levätä hetken sohvalla ennen suihkussa käyntiä ja otin puhelimen käteeni... (tästä siis seraava jatkaa)
Kommentit (17)
...käytin hyväkseni nimittäin sitä seepra-emoa ja poikani näki tämän kaiken...
Poikani vieressä oli anoppini, mieheni, pomoni ja hyvä ystäväni sekä poikani ystävä. He kaikki säikähtivät ja mieheni hyppäsi pomoni syliin.
Lopetin puuhani, selitin, että olin vain tarkistanut, että onko seepra-emolla sisällään seepraa, sillä minullakin oli ollut. Pomoni oli kovin ymmärtäväinen, mutta mieheni...
...Oli niin vihainen, että hänen housunsa rakesivat silkasta raivosta. Kun hänen paljas takamuksensa näkyi huomasimme ettå sielläkin oli pieni yllätys....
Ja Työnsin 0.33l Cocacola pullon takapuoleeni.
...ja avasin Av:n. Siellä oli ensimmäisenä aiheena jotain todella mielenkiintoista ja päätin avata sen ketjun...
...siellä oli keskustelua kuinka jonkun mamman poika oli tullut kotiin umpihumalassa ja huutanut rakastavansa miehiä. Aamulla mamma ei uskaltanut kysyä pojalta aiheesta, vaan kysyi apua av:lla...
Valitettavasti ketju paljastui pyhävulvamiehen ja palstapedo K:n sisäpiirivitsiksi.
.... Asiasta pettyneenä laskin puhelimen alas, riisuin vaatteeni ja päätin hipsiä kohti suihkua....
...suihkussa huomasin,että kaikki ei ollut ihan kunnossa alapäässäni. Se näytti ihan muodottomalta, ettei vaan olisi...
Seepra. Seepra oli tunkeutunut alapäähäni.
Se oli iloinen yllätys koko perheelle.
Seepra tuli pois alapäästäni ja katsoi minua surullisin silmin sanoen: ''Voi, minä olen niin kovin yksin!'' Mietin pääni puhki mistä saisimme seepralle kaverin kunnes...
...luokseni käveli toinen seepra, joka katsoi minua oudosti...
...se oli aivan varmasti sen pimperostani löytyneen seepran emo. Poikani käveli luokseni ja säikähti nähdessään mitä tein...