Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut hiljaiset ja rauhalliset kestätte elämää?

Vierailija
09.01.2022 |

Jatkuvasti pitäisi olla tehokas ja äänekäs, mutta kun tehokkuuteni rauhallisena ihmisenä ei ole metelöintiä ja olen kyllästynyt selittämään tämän joka kerta kaikille spontaaneille! Haluaisin kerrankin tehdä asiat kaikessa rauhassa omalla tavallani. Vaihdan oikeasti kohta alaa ja alan yksityisyrittäjäksi, koska en jaksa näitä perseeseen potkijoita. Laiska en ole mutta rauhallinen ja hiljainen. Kuuletteko te muutkin usein "Kyllä tänne ääntä mahtuu", "Miksi olet aina noin eloton?", "Miksi olet noin hidas ja saamaton?" Vaan kun en ole vaan olen tarkka ja säntillinen. "Veikö kissa kielen?". Kiitos ja anteeksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen

Vierailija
2/11 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ärsyttävintä on olla säätämässä ääntään jatkuvasti kovemmalle, kun muut ei kuule mitä sanon vaikka omasta mielestäni puhun jo liiankin kovalla volyymillä. Siinä vaiheessa tuntuu jo että huudan kurkkuni pohjasta kun toinen viimein kuulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hiljainen ja rauhallinen ja laiska ja saamaton, niin ei ole edes sitä tarkkuutta ja säntillisyyttä positiivisena puolena.

Vierailija
4/11 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feel you. Kaikken parhaat työpaikat ovat sellaisia, joissa saa tehdä työtä yksin. Tällä hetkellä olen sellaisessa paikassa, onneksi, mutta työ ei ole niin kivaa että sitä haluaisin loppuelämäni tehdä. Yksityisyrittäjäksi ryhtyminen on käynyt minunkin mielessäni. Jospa joskus lähtitulevaisuudessa.

Vierailija
5/11 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttistelen yksin kotona.

Vierailija
6/11 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mölisijät yleensä on niitä ketkä tekee työnsä huonosti, yrittää vaan syyllistää muita siitä, siksi he hyökkää noin sun kimppuun, sanot heille että teet omat työsi omalla tavalla ja odotat heiltä samaa tai olet esimieheen yhteydessä, jos työrauhaa ei anneta.

Vierailija
7/11 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulta ole vaadittu jatkuvaa tehokkuutta ja äänekkyyttä. Olen valinnut sellaisen alan, jossa saan olla oma itseni, samoin ystäväpiirini ymmärtää minua tällaisena kuin olen. Jos joku yrittäisi väheksyä tai komennella muuttumaan, lähtisin pois. En välitä sellaisesta. Minulla on oikeus olla tällainen kuin olen.

Vierailija
8/11 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rauhallinen ja hiljainen. Ei rauhallisuus ja tehokkuus sulje toisiaan pois, en koe niiden liittyvän toisiinsa. En ole saanut "huomautusta" hiljaisuudestani.

Vierailija
9/11 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyykö joku oikeasti, että miksi olet noin eloton? Sullahan on työkaverit, jos ne tuommosia on. Vaihda työpaikkaa oikeesti.

Vierailija
10/11 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyykö joku oikeasti, että miksi olet noin eloton? Sullahan on työkaverit, jos ne tuommosia on. Vaihda työpaikkaa oikeesti.

On kysytty kuules ihan lapsuudesta ihan tähän päivään saakka, niin koulussa, työpaikalla ja naapurin rouva. Ei naurata ja kun kysyjä on aina sellainen "spontaani aikaansaaja", jonka on jatkuvasti pakko olla menossa. Ei siinä ole mitään väärää, mutta antaisi minun olla oma itseni eli hiljainen ja rauhallinen. Ap

Vierailija
11/11 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin oli työhaastattelu, jossa oli pomo ja työntekijä, niin haastattelun jälkeen tämä työntekijä saatteli ovelle ja kun olin esittämässä kysymyksen hän ohjensi kätensä ja ohjasi minut nopeasti ulos sanoin hyvästi! Joskus oikein ihmettelen miten jollain voi olla noin nopeat refleksit ja vielä nopeammat kehon liikkeet sekä olla noin töykeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi