Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies29-30 mitä kuuluu

Vierailija
02.05.2015 |

Kuukauden palstatauko takana :) ed kerralla se oli just täyttäny kolkyt

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät masentaa; harrastukset päättyvät ja uusia ei voi aloittaa ennen kuin syksyllä. Kesä vielä epävarmaa aikaa ja on taistelu sen suhteen, pitäisikö vain tehdä jotain vai elää ihan vain omassa mielikuvituskuplassa ja pyöräillä lapsuusmaisemissa vai onko sen aika jo ohi. Vähän ennen synttäreitä masennuin lopullisesti yöelämään ja sen ja nettitreffien hedelmättömyyden myötä kumppanin tai seuran löytyminen näyttää aika epätodennäköiseltä eikä sellaista etsimisen meininkiä oikein ole. Kesällä saatan kyllä tutustua vähän enemmän yhteen 16v tyttöön, joka on kuulemma kiinnostunut tutustumaan minuun enemmän, mutta erinäisistä syistä voisi olla liian hankalaa ja noloa kehitellä mitään juttua tai ylipäänsä päätyä kahdestaan samaan tilaan. Työkuvioissa olen tutustunut myös hyvin moniin ulkomaalaisiin naisiin, mutta ilmeisesti Suomeen ei ole tule mamunaisia, joilla ei ole jo olisi miestä.

Fyysisesti menee sikäli hyvin, että olen jaksanut bodailla ja käydä liikuntakursseilla ja välillä ollut jonkun päivän ilman herkkujakin. Vanhoja pelejä on tullut tilailtua ja rahatilanne on semmoinen, että laskuista jotenkin selviää, mutta kesäsuunnitelmia rahattomuus rajoittaa paljon ja työn ottaminen itsessään veisi sen vapaa-ajan, jota varten rahaa tarvitsisi. Kesällä kylään tulee ulkomaalainen kaverini, jonka olen tuntenut seitsemän vuotta, mutta en koskaan tavannut.

Odottelen myös mahdollista pääsykoekutsua, joka voisi vaikuttaa tärkeällä tavalla tulevaisuuteni, mutta mitään suurta paloa mihinkään suuntaan ei ole.

Energiajuomaa tässä juon ja olen aika addiktoitunut niihin. Siivoilin myös ahkerasti tänään ja viimeistään huomenna on hamsterihäkkikin luvassa.

-Mies 29v + 1v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan