Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten tahallaan huuhdattaminen

Älyhoi
09.01.2022 |

Helsingissä eräällä rannalla lapsi noin 3v. kahlaa lumessa ja huutaa äitiä apuun. Äiti on autolla ja huutaa että tule nyt ja minä en tule kantamaan sinua. Lapsi kahlaa lumessa ja huutaa koko 20 metrin matkan ja koko raitti raikuu. Tämä ei ollut lapsen uhmaa vaan äidin itsepäisyyttä. Näin kun lasta huudatetaan niin kyllä siinä pienen ihmisen perusturvallisuus järkkyy ja turvattomuus kasvaa. Ongelmia on varmasti jatkossa jos lapsen kasvatus jatkuu samalla mallilla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö se äiti sen kakaran heittämässä sinne 20 metrin päähän ja juoksi itse sitten autoon karkuun?

Vierailija
2/5 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun edes joskus vielä tapaa vanhempia jotka ei pompi lapsen pillin mukaan joka asiassa.

Oisin antanut äiskälle aploodit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se penska sinne itse pääsi niin pääsee poiskin. Minä en ala omiani kantamaan siksi, kun niitä ei huvita kävellä. Joskus on lapsi heittäytyny väsyneenä ja pahalla tuulella jalattomaksi ja maannut hetken hangessa huutamassa, mutta maailmaan mahtuu ääntä ja mun huomiota ei huutamalla saa.

Vierailija
4/5 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: äiti tuntee itse lapsensa ja osaa varmasti erottaa turhan kiukuttelun oikeasta hätä- tai väsymistilanteesta! Anna olla arvostelematta!

Vierailija
5/5 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: äiti tuntee itse lapsensa ja osaa varmasti erottaa turhan kiukuttelun oikeasta hätä- tai väsymistilanteesta! Anna olla arvostelematta!

Lapsesta oisi ollut mukavaa kun hänen hätäänsä vaikka feikattuakin kuullaan.  Testi. Ainakin voisi puhua ystävällisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi