Tapailukumppani päivittää Tinderiään jatkuvasti
Eli ollaan muutaman kerran nähty ja hän jo puhui mulle tinderin poistamisesta, mut näköjään vaan päivittelee kuvia ja tekstejä sinne... En vissiin ollut tarpeeksi kiinnostava.
Kommentit (11)
Ghostaisin tyypin ja menisin eteenpäin.
Ei kannata panostaa tyyppiin, alat vaan tinderöimään lisää itsekin.
Kopioitu spämmialoitus. Jatka elämääsi, mene vaikka oikeasti sinne Tinderiin.
Stalkkaat sen Tinderiä? Ehkä parempi, että päästät miehen menemään, hullu kyttääjäakka.
Mitä vastasit kun hän ehdotti Tinderin poistamista?
Vierailija kirjoitti:
En yhtikäs mitään.
Joo onhan noita nähty. Jos itse jotain vakavampaa haluat, niin parempi keksiä vaan joku tekosyy ja sanoa heippa hei ja hyvää jatkoa heti alkuun.
n32 kirjoitti:
Joo onhan noita nähty. Jos itse jotain vakavampaa haluat, niin parempi keksiä vaan joku tekosyy ja sanoa heippa hei ja hyvää jatkoa heti alkuun.
Miksi ei voisi sanoa oikeaa syytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtikäs mitään.
Toisin sanoen annoit ymmärtää että et halua sitoutua vain häneen vaan haluat jatkaa etsimistä. Ja nyt ihmettelet kun hän jatkaa myös etsimistä.
Vierailija kirjoitti:
n32 kirjoitti:
Miksi ei voisi sanoa oikeaa syytä?
Koska hyvin todennäköisesti mies koittaa puhua ympäri ja selittää kymmenen kaunista ja hyvää. TAI. Haukkuu sut mustasukkaiseksi hulluksi. Molemmat on koettu.
Näissä hommissa kannattaa vaan luottaa omaan vaistoon ja irtaantua kaikesta mistä tulee heti alkuun p*skat fibat. Tietty jos ap ei hae mitään vakavaa, niin sithän asetelma on loistava. Koska tuollainen mies ei ole tosissaan tai sä olet sille korkeintaan vaihtoehto 3,4,5, 7 tai 10. Riippuen suhdanteista.
Kannattaa pitää myös tspailukumppanija. Mistä tiedät, että päivittää jatkuvasti Tinder- profiiliaan? Käytkö tarkistamassa asian Tinderissä, vai tekeekö sitä, kun tapailette?