Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtääkö joku tuota ammattikorkeakoulujen Master markkinointia?

Vierailija
09.01.2022 |

Voi elämän kevät mikä myötähäpeä tuosta tulee.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masteri vai maisteri, siinäpä pulma...

Vierailija
2/12 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs sua nyt siinä niin nyppii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo teennäinen Master sanan käyttö. (Huom. isolla alkukirjaimella...) Suurin osa noista koulutusohjelmista on ihan suomeksi. Oi miksi tuota sanaa pitää käyttää?!

Vierailija
4/12 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masteri vai maisteri, siinäpä pulma...

Nämä erotellaan työnhakuvaiheessa kyllä, jos siihen on tarve. Eli tuo nimikikkailu ei tee mitään "etuutta".

Vierailija
5/12 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinua nypi?

Vierailija
6/12 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa myös. Pitäisköhän maisterin jälkeen hakeutua viel Master-koulutukseen.  Ois hupaisaa lesoilla sillä. :D

Vierailija
7/12 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa myös. Pitäisköhän maisterin jälkeen hakeutua viel Master-koulutukseen.  Ois hupaisaa lesoilla sillä. :D

Mä olen maisteritutkinnon jälkeen tehnyt jotain yamk kursseja. Puhun ihan vaan yamk kursseista. Pitköhän nyt alkaa puhumaan "korkeakoulussa suoritettavista määääster opinnoista"

Vierailija
8/12 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Niin se vaan menee. Master nimitys mätsää ulkomailla käytössä oleviin tutkintoihin. Muualla ei tehdä vastaavaa hajurakoa samantasoisiin tutkintoihin.

Vierailija
9/12 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh. Niin se vaan menee. Master nimitys mätsää ulkomailla käytössä oleviin tutkintoihin. Muualla ei tehdä vastaavaa hajurakoa samantasoisiin tutkintoihin.

Miten diplomi-insinöörit sopivat tähän? Ps. Muualla sitä jakoa oikeasti tehdään. Suomessa yksityisellä puolella ei niinkään.

Vierailija
10/12 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen maisteritutkinnon jälkeen tehnyt jotain yamk kursseja. Puhun ihan vaan yamk kursseista. Pitköhän nyt alkaa puhumaan "korkeakoulussa suoritettavista määääster opinnoista"

Tottakai täytyy. Ei kannata yhtään vähätellä määsteropintoja. :D

11/12 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko master sellainen seksuaalisesti alistava? Kiva että alaa voi vihdoin opiskella Suomessakin.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
12/12 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista typerintä on, kun joku kertoo työhaastattelussa olevansa master se ja tuo, kun tutkinto on tehty jossain amkissa ihan suomeksi.