Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolot FB-statukset

Vierailija
02.05.2015 |

Ja nyt ilman sitä yhtä hullua.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat kynsistä

Vierailija
22/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potretit joissa jalat katkeaa puolesta säärestä. Todella epäonnistuneet ilmeet kavereista (kännissä), puolikkaita lapsia tilannekuvissa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:28"]Kuvat kynsistä
[/quote]

Suippokärkisistä joissa on blingiä.

Vierailija
24/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon laittanu jo monta kuvaa teepusseista. Viimeksi tänään.

Vierailija
25/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kaveri hehkutteli kuinka juovat skumppaa kullan kanssa ja pearly bay pullo oikein esillä.

Vierailija
26/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:32"]

Minä oon laittanu jo monta kuvaa teepusseista. Viimeksi tänään.

[/quote]

Ai siis "teepusseista"? Sinkkuelämää-sarjasta opin, että tuo sana voi tarkoittaa muutakin kuin perus Lipton-pussia. ;) 

Vierailija
27/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää huonolaatuiset rakeiset käsivarren mitan päästä otetut selfiet, varsinkin jos tyyppi postaa niitä usein ja samanlaisia. Ja tietysti kaikissa pää on samassa asennossa ja kasvoilla on epäluonnollinen neutraalin passikuvamainen ilme, koska "iik, hampaat/silmien juonteet/tms. näkyy hymyillessä"

Vierailija
28/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsät päivytykset, jotka ei edes hirveästi kerro mitään. Tyyliin sisällöltään tällaiset: 

"Menen Tampereelle." Sitten reissun jälkeen itse kommentoi tätä päivitystään: "Olipas kiva reissu." (No kiva että oli kivaa)

"Hm, taidanpas syödä tänään suklaata" (no jippii)

"Siivosin tänään" (Niin varmaan moni muukin, mutta ei kaikki päivitä siitä facebookiin)

"Vois kattoo telkkarista jonkun ohjelman" (ihanks totta? Voi kun jännää)

Yhdellä kaverilla on aina tämän tyylisiä päivityksiä. Tulee tosi persoonaton ja tylsä kuva ihmisestä.

Vierailija
29/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:40"]Mun mielestä noloimpia on ne vihjailevat/epämääräiset päivitykset esim: Tänään tiedossa jotain ihanaa/ Olispa jo huominen, silloin tapahtuu suuria muutoksia elämässäni... /Nyt meni hermot. Siis, jos ei halua kertoa tarkemmin, niin voisko olla laittamatta yhtään mitään päivitystä.
[/quote]

Onko nää päivittäjät oikeasti vähän vajaita?