Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lentokentällä yöllä

19.09.2006 |

olemme lähdössä alle vuoden ikäisen vauvan kanssa matkalle joulukuussa. Olisinkin nyt kysellyt, että miten ihmeessä vauvamme pystyy jatkamaan yöuniaan lentokentällä kun matkarattaat pitää pistää ruumaan? Onko ideoita? Ei taida kantoliina toimia enää 11kk vanhalle, rihän se mahdu sinne sisään :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuen virkailiasta ne kyllä saakin! Eli mieti hyvä puhe jos yrittävät saada rattaat ruumaan jo lähtöselvityksessä! Itse olen usein vedonnut siihen että eikö ole parepi että saan rauhallisen lapsen koneeseen ja kaikkien matka menee hyvin jne.. tuntuu että aina nämä ongelmat rattaista kohdistuvat tänne suomen päähän muilla kentillä ne rattaat on aina saanut portille jopa koneen ovelle saakka! Hauskaa matkaa ja toivottavasti saat rattaa koneen ovelle saakka!

Vierailija
2/4 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin just Kreetalla ja tosiaan täältä Suomesta lähtiessä rattaat piti jättää muiden matkatavaroiden kanssa. Meille se ei tosin tuottanut ongelmaa ku tyttö jo nii iso, yli 2v :) ja kaiken lisäksi oli päivä. Kreetalta kotiin lähtiessä oli yö ja lento pari tuntia myöhässä, nii silloin rattaat sai ainakin pitää lentokoneeseen asti. Jätettiin ne siis lentokoneen viereen. Asiasta ei tarvinnut edes keskustella, vaan sitä ehdotettiin sieltä suunnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairin sivuilla lukee, etä satenvarjorattaat saattaa saada koneeseen asti, riippu konetyypistä ja tilanteesta, mutta tosiaan se taitaa olla tuurista kiinni.

Mutta muutenhan tuo nukkuminen riippuu ihan lapsesta.Eli mä olen kanniskellu joskus lentokentällä nukkuvaa 2-3 vuotiasta- jolla ei ollu pienintä aikomusta herätä- ja saanu erinomaista palvelua:). Eli on pidetty huolta, että päästään istumaan ja ekana koneeseen ja passintarkatukstkin on tultu tekemään meidän penkin luo, ettei tarvi kanta jonossa nukkuvaa lasta.

Kantoliinaa kyllä käytetään viellä taperoikäisillä, jopa 3-vuotiailla, eli jos vaan hyvä sidonta löytyy, niin se kyllä varmaan vielä toimisi. Ise en ole paljon kantoliinaa käyttäny, mutta nyt ajattelin kun keskiviikko iltana lähdemme yölennolle, että sidon 11-kuisen liinaan niin ei tarvi muljata enää nukahtamisen jälkeen mihinkään ja saan itse nukuttua paremmin, kun ei tarvi vahtia putoaako vauva ylistä. Meinaan käyttää ihan tavallista ristisidontaa.

Vierailija
4/4 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..käytössä patapum- kantoreppu, jossa vauva nukkui. Ja siinä kulkee edelleen, nyt 11 kuisena erittäin kevyt kantaa. Helppo vetäistä päälle, kun ei tyttö rattaissa aina tahdo viihtyä. Eikä tosiaan selkä/niska tule kipeäksi! Ja liinaan verrattuna myös hekppokäyttöisyyden lisäksi se etu, että mieskin tämän suostuu päälleen pukemaan. Ja myös selkäpuolella voi kantaa. Suosittelen, erittäin kätevä varsinkin reissussa ollut.

Tuli ehkä hieman aiheen vierestä..enemmän kehuttua tuotetta kuin annettua vinkkejä.. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän