Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kostokroppa on huono kosto

Vierailija
09.01.2022 |

Koska mikäli suhde olisi kestänyt se kroppakin olisi edelleen lösö. Tätä et saa idea ontuu.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kostokroppa todellakin vahvistaa sen, että oli hyvä erota. Miksei puoliso hankkinut kroppaa sitten jo naimisissa ollessa? Olisi välittänyt ja rakastanut niin paljon, että olisi nähnyt sen vaivan myös siippaa varten.

Vierailija
22/42 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisen pointissa on kyllä perää: kukaan eksä ei voi olla paremmassa kunnossa kuin erotessamme, koska he ovat kaikki jo niin vanhoja.

No ei kai tässä mistään kymmenistä vuosista puhutakaan, vaan muutamista kuukausista. Ei kukaan niin nopeasti vanhene, ettei kroppaa saisi parempaan kuntoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkintokroppa olisi parempi nimi.

Hyvällä kropalla lääkitsee itseään jätetyksi tulemisesta, ja samalla hommaa itselleen paremman kumppanin.

Vierailija
24/42 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika egoistista kuvitella että se hyvä kroppa olisi hankittu vain sitä eksää varten. Voi olla että se on hankittu siksi, ettei enää tarvitsisi tyytyä yhtä huonoon kuin mitä se ex oli.

No mun exä ainakin kysyi erikseen, kun eron jälkeen nähtiin, että huomaanko miten se on laihtunut. En huomannut edes kun ei kiinnostanut.

Okei. Monihan ei edes näe eksää enää eron jälkeen, ja on käytännössä olematon todennäköisyys että vahongossakaan törmäisi. Voi olla että suorastaan toivovat etteivät törmää. Siitäkin huolimatta ovat päättäneet hankkia hyvän kropan. Mun on vaikea uskoa että tällaisissa tapauksissa se on hankittu eksän takia.

Vierailija
25/42 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en laihduttanut kenenkään vuoksi mutta olen kyllä huomannut, että monet miehet joille en aiemmin kelvannut olisivat nyt jonottamassa vuoroaan kovinkin innokkaasti. Ei kiitos.

Vierailija
26/42 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkintokroppa olisi parempi nimi.

Hyvällä kropalla lääkitsee itseään jätetyksi tulemisesta, ja samalla hommaa itselleen paremman kumppanin.

Ja sittn kun uusi on koukussa niin ei muuta kuin selkäranka asentoon "vetelä", suklaa toiseen käteen ja kännykkä toiseen + sohvalle pötkölleen.

Voisi olla pysyvämpi muutos jos vaikka ihan oman terveyden vuoksi urheilisi, eikä elättele outoja kuvitelmia että eksää kiinnostaisi enää millään tasolla.

Vierailija
27/42 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies jättää toisen kun toinen on liian isokokoinen ja toinen päättä kostaa ja hankkii itselleen kunto-ohjaajan kanssa hyvän vartalon, niin eihän mies menetä mitään. jos eivät olisi eronneet, niin nainen ei olisi tehnyt mitään asialle.

Vierailija
28/42 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kyllä aika koomista, että sitten kyllä vaivaudutaan laihduttamaan jos exä jätti vaikkapa lihavuuden takia. Mikä siinä oli ettei voinut suhteen aikana panostaa?

Vierailija
29/42 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostonhimo kertoo epävakaasta ja epätasapainoisesta persoonasta, joka on timminäkin etova ja never ever.

Vierailija
30/42 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kyllä aika koomista, että sitten kyllä vaivaudutaan laihduttamaan jos exä jätti vaikkapa lihavuuden takia. Mikä siinä oli ettei voinut suhteen aikana panostaa?

Alapeukkuja tulee vaan ei vastauksia. Ymmärrän, ei varmaan kananugetti toisessa kädessä onnistu kirjoittaminen niin helpompi klikkailla.

Vierailija
31/42 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleen kostavat koska oma laiskistuminen ja lihominen aiheutti eron.

Vierailija
32/42 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni laihtuu ja parantaa elämäntapansa kun pääsee huonosta ja kuluttavasta suhteesta. Ei sitä eksän kiusaksi tehdä, vaan ihan omaa itseä ja omaa tulevaisuutta varten. Ja ehkä sen jokun tulevan kumppanin silmää miellyttääkseen. 

Vierailija
33/42 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja itse hankin kerran kostorkopan avulla ekaa naista paljon näyttävämmän naisen. En tosin tietoisesti tehnyt tätä, ensin tuli vain mieli purkaa vihaisuus treenillä, alle vuoden sisällä seurustelin kuitenkin instabeiben näköisen 6v nuoremman kanssa. Menin tämän instabeiben kanssa myöhemmin samaan tapahtumaan exän kanssa, koska oltiin edelleen kavereita exän kanssa.

Vierailija
34/42 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jotenkin usko tuohon kostokroppa-ajatukseen ollenkaan. Sekä naiset että miehet saavat parisuhdekiloja, on ihan luonnollista että eron jälkeen ne usein lähtee. Saattaa olla sydänsuruja eikä tule syötyä. Toisaalta on enemmän aikaa ihan itselleen ja omaan hyvinvointiin. Pariskunnat usein tekevät ruokaa yhdessä, katsovat leffoja napostellen yms. Yksin ollessa saa vaikka syödä pelkkää kanaa ja riisiä joka päivä.

Vierailija
35/42 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika egoistista kuvitella että se hyvä kroppa olisi hankittu vain sitä eksää varten. Voi olla että se on hankittu siksi, ettei enää tarvitsisi tyytyä yhtä huonoon kuin mitä se ex oli.

Silti. Miksi se tehdään jonkun toisen takia eikä sen oman terveyden ja hyvän olon?

Sinkkuna mä voin lenkkeillä koska haluan ja vetää tonnikalaa purkista ja kurkkua paketista. Kun mies astuu kuvioihin niin jääkaapissa pitää olla vaikka mitä ja alkaa mäkätys jos en halua vain istua sohvalla katselemassa netflixiä ja pelata. Saa myös treenata muutenkin vaikka tunteja päivässä, suhteessa pitää olla sitä "parisuhde aikaa" ja myös ruokabudjettiin pitää sisällyttää kummankin safkat eikä yksinään saa päättää mitä jääkaapissa on.

Oon hoikka ja urheilen kyllä suhteessakin mutta kiloja lähtee ihan luonnollisesti aina ukon myötä.

Vierailija
36/42 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja itse hankin kerran kostorkopan avulla ekaa naista paljon näyttävämmän naisen. En tosin tietoisesti tehnyt tätä, ensin tuli vain mieli purkaa vihaisuus treenillä, alle vuoden sisällä seurustelin kuitenkin instabeiben näköisen 6v nuoremman kanssa. Menin tämän instabeiben kanssa myöhemmin samaan tapahtumaan exän kanssa, koska oltiin edelleen kavereita exän kanssa.

Kaksi tyhjäpäätä kostorkopan äärellä, exä väisti luodin silloisesta ja nykyisestä kropastaan, tms huolimatta.

Vierailija
37/42 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti. Miksi se tehdään jonkun toisen takia eikä sen oman terveyden ja hyvän olon?

Sinkkuna mä voin lenkkeillä koska haluan ja vetää tonnikalaa purkista ja kurkkua paketista. Kun mies astuu kuvioihin niin jääkaapissa pitää olla vaikka mitä ja alkaa mäkätys jos en halua vain istua sohvalla katselemassa netflixiä ja pelata. Saa myös treenata muutenkin vaikka tunteja päivässä, suhteessa pitää olla sitä "parisuhde aikaa" ja myös ruokabudjettiin pitää sisällyttää kummankin safkat eikä yksinään saa päättää mitä jääkaapissa on.

Oon hoikka ja urheilen kyllä suhteessakin mutta kiloja lähtee ihan luonnollisesti aina ukon myötä.

No ehkä siksi, että tämä asia tulee mieleen vasta erotessa. Aika monelle erosta kipuileville sanotaan, että kannattaa etsiä uusi harrastus ja tehdä hyviä asioita itselleen. Minä olen eronnut muutama kuukausi sitten ja ero on ollut minulle todella vaikea. Ihan jokaisessa "ero-ohjeessa" sanotaan, että pitää alkaa pitää huolta itsestään ja usein esimerkiksi annetaan liikunta. Ja näitä ohjeita olen lukenut _paljon_. 

Vierailija
38/42 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä siksi, että tämä asia tulee mieleen vasta erotessa. Aika monelle erosta kipuileville sanotaan, että kannattaa etsiä uusi harrastus ja tehdä hyviä asioita itselleen. Minä olen eronnut muutama kuukausi sitten ja ero on ollut minulle todella vaikea. Ihan jokaisessa "ero-ohjeessa" sanotaan, että pitää alkaa pitää huolta itsestään ja usein esimerkiksi annetaan liikunta. Ja näitä ohjeita olen lukenut _paljon_. 

Liikunta ja itsestä huolehtiminen on tärkeää kun on iso kriisi, mutta myös silloin kun on tasaista arkea. Oman kunnon ja hyvinvoinnin ylläpitäminen on aina eduksi.

Vierailija
39/42 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sikäli huono joo että eksää ei voisi yleensä vähempää kiinnostaa. Mutta on se ehkä ihmiselle itselleen kuitenkin parempi kuin esim ryyppyputki.

Vierailija
40/42 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisessa on ”lihoamiskytkin” ja sen laukaisee papin aamen alttarilla. Sama kytkin menee off-asentoon eli nainen laihdutusmoodiin, kun avioerotuomarin nuija kopsahtaa pöytään. Yksi ex lihoi suhteen aikana, myöhemmin erottuamme tuli baarissa, laihtuneena, kysymään että kaduttaako kun päästin näin kivakroppaisen menemään. Vastasin että jätin läskin, mutta en lihavuuden takia vaan siksi että hän oli v….tun tyhmä. Katse olisi voinut tappaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi