Myyn koko omaisuuteni ja lähden maailman ääriin - kysy mitä tahansa
43v lapseton leski (nainen). Asunto ja auto ovat paraikaa myynnissä, ja otan kohtapuolin lopputilin töistä. Sen jälkeen elämä näyttää mihin suuntaan tieni viepi... Saa kysellä, vain taivas on rajana.
Kommentit (80)
[quote author="melba" time="02.05.2015 klo 18:07"]
Oletko sukua espoolaiselle lumenpudottajalle?
[/quote]
BANG! =D
Mihinpäin ajattelit ensimmäisenä suunnata? Onko rahaa riittävästi elämiseen seuraaviksi vuosiksi vai miten ajattelit elää? Ihan hyvä idea tuo on kun kerran olet vapaa lähtemään. Eli onnea sinne minne sitten päädytkin! :)
[quote author="melba" time="02.05.2015 klo 18:07"]
[/quote]
En ole sukua hänelle. Oli muuten pakko googlettaa taas muutaman vuoden takaa, ilmeisesti hän ei ehtinyt ihan Thaimaahan asti, mutta reissuun lähti kuitenkin.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:08"]
Ei muuta kuin onnea !!! Olen kade <3
[/quote]
Kiitos kovasti.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:09"]
Mikä olet ammatiltasi ja paljon tienaat /kk?
[/quote]
Lastentarhanopettaja. Bruttona hieman päälle 2400€/kk
Onneksi olkoon, mullon vaikeuksia saada itseni raahattua edes metrolla itikseen.
Hyvää matkaa, trevligt resa, have a pleasant journey... :)
[/quote]
Kiitos, tack, thank you. :)
ap
Voisitko viedä Johanna Tukiaisen ja Tauskin mukanasi?
[/quote]
No mikä ettei, olisihan se aika mielenkiintoista seurata, kuinka kauan he pysyvät matkassa mukana.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:10"]
Missä on maailman ääri?
[/quote]
Hyvä kysymys... Luulen, että se riippuu aika lailla näkökulmasta. Ehkä löydän tähänkin kysymykseen oman henkilökohtaisen vastaukseni matkan varrella, ken tietää.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:09"]
Voisitko viedä Johanna Tukiaisen ja Tauskin mukanasi?
[/quote]
No mikä ettei, olisihan se aika mielenkiintoista seurata, kuinka kauan he pysyvät matkassa mukana.
ap
[/quote]
ei tuksu lähe, jos ei mennä maijamin kautta
Hei mä tein saman viis vuotta sitten! Onnea matkaan! Varmasti tulee mahtava reissu ja antaa paljon elämään! Mä tosin tulin takaisin suomalaiseen oravanpyörään kun totesin että arki se tulee muuallakin vastaan, mutta onhan se kokemus! :)
Kuinka paljon varaat rahaa suunnitelmiisi? Onko sinulla jokin säännöllinen tulonlähde myös ulkomailla? Oletko miettinyt mitä aiot tehdä jos rahat loppuvat?
Onnea matkaan! Upeaa että ihmiset toteuttavat haaveitaan. :)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:05"]
43v lapseton leski (nainen). Asunto ja auto ovat paraikaa myynnissä, ja otan kohtapuolin lopputilin töistä. Sen jälkeen elämä näyttää mihin suuntaan tieni viepi... Saa kysellä, vain taivas on rajana.
[/quote]
Kuinka paljon sinulla tulee olemaan rahaa käytettävissä? Ts. kuinka ison potin saat kasaan ennen lähtöä?
Myytkö koko omaisuutesi?
Lähdetkö maailman ääriin?
Voinko kysyä mitä tahansa?