Kun erosin, sain elämässäni kuntoon monta muutakin asiaa:
-minulla on nykyisin seksielämä
-olen tajunnut, etten ole lihava (BMI 22)
-sain itsetuntoni takaisin
-kukaan ei enää huuda ja hauku
-kukaan ei enää lyö
Kommentit (4)
Minulla samat :) Paljon parempi näin.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:35"]
Ihan samoja asioita olen huomannut. Lisäksi: Minulla on rahaa. Nauran paljon. Osaan tehdä asioita. Olen onnellinen. Tsemppiä ap!
[/quote]
Kiitos! Sinulle myös <3 ap
Itse olen se jätetty, mutta tällä hetkellä hyvinkin tyytyväinen elämääni.
- Saan itse määrätä rahoistani ja huomaan, että minulla sitä myös ihan oikeasti on riittävästi, jotta voin myös hemmotella itseäni. Miehen kanssa kaikki minunkin rahani menivät hänen halujensa täyttämiseen. Tai en niitä suoraan maksanut, mutta jos mies halusi jonkin hilavitkuttimen, minähän se sitten perheen menot maksoi, kun miehellä ei enää ollut rahaa.
- Parisuhteessakin oli seksiä, mutta nyt olen ihan oikeasti oppinut nauttimaan siitä.
- Itsetunto on parantunut
- Elämässäni on ennustettavuutta ja voin tehdä pidemmän ajan suunnitelmia, kuten oman asunnon hankinta, kun mies ei enää ole sössimässä raha-asioita.
- Olen löytänyt paljon uusia ystäviä ja tuttavia. Olen myös huomannut, että maailmassa on olemassa miehiä, jotka minun kanssani haluavat viettää aikaa, vaikka parisuhteessa minun annettiin ymmärtää, että en parempaa saa kuin mitä minulla silloin oli.
- Eron aikoihin aloitin kuntoilun. Tämä on jäänyt elämääni, vaikka erosta onkin jo puolitoista vuotta aikaa. Kunto on parantunut ja liikkunnan lisätuotteena myös vartaloni on muuttunut terveemmän ja lihaksikkaamman näköiseksi. Näin, vaikka en ihan rapakunnossa eronkaan aikoihin ollut ja olin normaalipainoinen.
Ihan samoja asioita olen huomannut.
Lisäksi:
Minulla on rahaa.
Nauran paljon.
Osaan tehdä asioita.
Olen onnellinen.
Tsemppiä ap!