Suutuksissaan mies uhkaa lähes aina erolla
Otsikossa olikin jo asia..miksi mies siis uhkaa suutuksissaan lähes aina erolla mutta kun kaikki ok, ei koskaan puhu sellaista?
Onko muilla tämmöstä?
Kommentit (9)
Teen itse tuota samaa suutuspäissäni vaikken oikeasti halua erota. Mieheni on mielestäni paras mies ja rakastan häntä paljon. Minulla on kuitenkin luottamus ja itsetunto ongelmia ja riitatilanteessa pakenen koska pelkään ja yritän väistää sen että tulisin itse petetyksi tai jätetyksi. Ei kannata tuomita miestä vaan keskustella hänen kanssaan aiheesta ja siitä voiko hän suhteessa hyvin yms silloin kun ei ole riita päällä. Siis keskustella silloin.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:09"]Teen itse tuota samaa suutuspäissäni vaikken oikeasti halua erota. Mieheni on mielestäni paras mies ja rakastan häntä paljon. Minulla on kuitenkin luottamus ja itsetunto ongelmia ja riitatilanteessa pakenen koska pelkään ja yritän väistää sen että tulisin itse petetyksi tai jätetyksi. Ei kannata tuomita miestä vaan keskustella hänen kanssaan aiheesta ja siitä voiko hän suhteessa hyvin yms silloin kun ei ole riita päällä. Siis keskustella silloin.
[/quote]
Sekä keskustella yhdessä siitä, miten voisitte riidellä rakentavammin.
Mulla eksä riittävän kauan uhkaili erolla riitojen aikana. Erään kerran tuli sitten se viimeinen riita kun minä pakkasin kassit ja lähdin ovesta.
Palasin ainoastaan yhden kerran enää takaisin ja silloin hain loput tavarani.
Mies yritti vinkua takaisin, pahoitella, maanitella ja kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä. Koskaan en onnellisempi olisi voinut olla erotessani tuosta miehestä!
Vaikka nykyisessä miehessä on vikoja myös, niin erolla hän ei ole uhkaillut mua kertaakaan riitojen aikana ja niitä meillä on ollut. En itsekään täydellinen ole. Vaan onnellisin olen nyt mitä olen ikinä ennen ollut!
Tuota mantraa jos jatkuvasti toistaa, alitajunta alkaa väkisin uskoa siihen, vaikka ei tietoisella tasolla niin oikeasti ajattelisikaan.
Luottamuksellisessa ja toisiaan kunmioittavassa parisuhteessa noin ei sanota vihaisena tai vaikka leikillään.
Toinen paha juttu on suutusissaan toisen "pihalle heittäminen".
Teidän liitto on huono. Ala pikkuhiljaa valmistautua eroon, pistä rahaa
joka kuukausi edes vähän piilotilille!
Terv. Eronnut nainen, jolla oli liitossaan sama juttu.
Joo meillä kans. Itsekin sorrun siihen joskus, vaikka se on viiminen asia oikeasti mitä haluausin.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:09"]Teen itse tuota samaa suutuspäissäni vaikken oikeasti halua erota. Mieheni on mielestäni paras mies ja rakastan häntä paljon. Minulla on kuitenkin luottamus ja itsetunto ongelmia ja riitatilanteessa pakenen koska pelkään ja yritän väistää sen että tulisin itse petetyksi tai jätetyksi. Ei kannata tuomita miestä vaan keskustella hänen kanssaan aiheesta ja siitä voiko hän suhteessa hyvin yms silloin kun ei ole riita päällä. Siis keskustella silloin.
[/quote]
Sama täällä. ohis
No mitä odotat? Jos olette naimisissa niin printtaa eropaperit ja kirjoita ne allekirjoitusta vaille valmiiksi. Kun seuraavan kerran mies taas märisee ja uhkaa, niin kaivat tyynesti paperit esiin ja allekirjoitat ne siinä miehen edessä. Mitä siinä nyt enää miettimään kun voi tehdäkin jotakin? Pääsetpähän eroon tuollaisesta turhan puhujasta.