Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttö syntyi Katelle ja Williamille!!!!!

Vierailija
02.05.2015 |

Ihanaa!!!!

Kommentit (466)

Vierailija
421/466 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:19"]Iltalehden sivuilla lukee että George olisi lähenyt jo tunnin jälkeen kotiin, mutta mistä on kulkenut? :o
[/quote]

http://m.iltalehti.fi/kuninkaalliset/2015050219617244_kg.shtml. tässä siis kerrotaan

Vierailija
422/466 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

403: No voi sun kanssa :)

Minulla ei ole tapana pitää ihmisiä tyhminä vain sen takia, etteivät tiedä ennalta jotain asiaa. Mutta sinä varmaan tiesit kaiken sikheistäkin heti synnyttyäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/466 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jämähti av kuumimpien hetkien kohdalla, mutta People kesti!

Kaunis oli Kate ja mekko oli ihana. Nyt ei masu pömpöttänyt niin selvästi kuin viime kerralla, huopa (joka oli sama kuin isolla veljellä aikanaan) oli myös strategisesti aseteltu. Siitähän Katea (aivan syyttä) arvosteltiin viime kerralla, tosin kehuttiin myös rohkeudesta, kun näytti millainen on luonnollisesti juuri synnyttäneen vatsa.

Vähemmän aikaa nyt olivat näkyvillä ja muutenkin koko esiintyminen oli jotenkin pienimuotoisempi kuin Georgella. Silloin siinä oli muistaakseni kätilöiden kunniakujaa jne.

Ja jättikö ne Georgen sinne sairaalaan!? :D Ovelasti se on sieltä viety, kun ei kukaan kai? ole huomanneet.

Vierailija
424/466 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuin hetkeksi ja jäi näkemättä ja tunteja tässä odotin :(

Vierailija
425/466 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lähikuva prinsessasta: http://www.bbc.com/news/live/uk-32562731#lts-top

Vierailija
426/466 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne vei Georgen jostai takaovesta

Vierailija
427/466 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää riidelkö! Nyt on ilonpäivä.

Vierailija
428/466 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate oli kyllä kaunis! mutta vaikutti ehkä vähän kipeämmältä kuin viimeksi

Vierailija
429/466 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin tämän ketjun vähän yli yksi, sekunneissa siitä, kun Twitteriin päivittyi tieto syntymästä! Koko tämän ajan sitten mulla oli fiidi päällä ja onneksi ei tarvinnut olla yksin!

Mikään ei jäänyt näkemättä ja Silver Fox ja Turbaani olivat siinä vielä bonuksena muistuttamassa esm. rauhan uskonnosta ja siitä miten harmaa tukka voi olla pukeva.

Kiitos siis Karl Turban ja jokaikinen av-mamma joka valvoi, odotti ja jakoi intonsa! Nyt sit nimeä odottamaan!!

Ap kiittää ja kumartaa :D Ootte parhaita!

Vierailija
430/466 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
431/466 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:25"]

[/quote]

En olisi halunnut riidellä, mutta en voi olla puolustautumatta, kun aiheettomasti syytellään asenteelliseksi, kun olen juuri ollut päinvastaista. :D Kaipa se on pakko jokasessa ketjussa olla mielensäpahoittaja? Valitettavasti...

T. Turban

Vierailija
432/466 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs London Eyen mainosohjelma tästä kehkeytyi? Onko Silver Fox helikopterin kyydissä kuvaamassa?

Vierailija
433/466 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"It's a girl" jonkun tornin valotaulussa :))

Vierailija
434/466 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:21"]

Minulla ei ole tapana pitää ihmisiä tyhminä vain sen takia, etteivät tiedä ennalta jotain asiaa. Mutta sinä varmaan tiesit kaiken sikheistäkin heti synnyttyäsi.

[/quote]

Vänkäti vänkäti, jankka jankka. Onnea vaan elämään tuolla asenteella! You must be fun at parties... Sinähän tässä päätit ainoana ketjussa vetää hernemaissipaprikat nenään tietämättömien amerikkalaisten (niiden tiettyjen, sillä videolla näkyvien) puolesta. Kuten sanoin aiemmin, ei, en ole tiennyt sikheistä aina. Tietämätön voi olla monella tapaa. Joko avoimella tai ennakkoluuloisella tavalla. Ja korkeakoulussa opiskelevilta nuorilta aikuisilta voisi ehkäpä odottaa vähän enemmän. Peace out, en jaksa enää vängätä tästä asiasta. Tiedän itse mitä tarkoitin, ja aika selkeästi sen mielestäni kirjoitinkin. Sinä olit ainoa kuka teki siitä ongelman.

Vierailija
435/466 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä streamin loppuosa helikopterin kyydistä oli hyvää matkailumainosta Lontoolle, vaikka sää onkin harmaa. Tulipa ikävä tuota kaupunkia ja noita maisemia. :)

Vierailija
436/466 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:29"]

Aloitin tämän ketjun vähän yli yksi, sekunneissa siitä, kun Twitteriin päivittyi tieto syntymästä! Koko tämän ajan sitten mulla oli fiidi päällä ja onneksi ei tarvinnut olla yksin!

Mikään ei jäänyt näkemättä ja Silver Fox ja Turbaani olivat siinä vielä bonuksena muistuttamassa esm. rauhan uskonnosta ja siitä miten harmaa tukka voi olla pukeva.

Kiitos siis Karl Turban ja jokaikinen av-mamma joka valvoi, odotti ja jakoi intonsa! Nyt sit nimeä odottamaan!!

Ap kiittää ja kumartaa :D Ootte parhaita!

[/quote]

Kiitos ap:lle ja kaikille muillekin seurasta! :) Hammassärkyisenä ja flunssaisena oli kiva että oli jotain tekemistä ja päivystettävää.

Aww tuo tornissa oleva "it's a girl", mäkin huomasin sen :)

Nyt näytetään Peoplen kamerassa ööö ehkä Kensington Palacea? Ei kai ne enää tuu patsastelemaan? Vai? :O

Ehkä Georgelle tuli känkkäränkkä, tai ne arveli että vois tulla, ja siksi sitä ei tuotu kameroiden eteen :) Jostain takakautta viety pois varmaan nannyn tai jonkun kanssa.

T. Karl Turban

Vierailija
437/466 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo valkotakkinen toimittajanainen ei tainnut tietää olevansa koko ajan live-lähetyksessä? :D Valmistautui tekemään jotain uutislähetystä, mutta nyt lähetys katkaistiinkin eli streami päättyi vihdoin. Kiitos kaikille seurasta minunkin puolestani! :)

Vierailija
438/466 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:25"]

[/quote]

En olisi halunnut riidellä, mutta en voi olla puolustautumatta, kun aiheettomasti syytellään asenteelliseksi, kun olen juuri ollut päinvastaista. :D Kaipa se on pakko jokasessa ketjussa olla mielensäpahoittaja? Valitettavasti...

T. Turban

[/quote]

Olethan sinä asenteellinen amerikkalaisia kohtaan, mutta ilmeisesti sitä ei lasketa :). 

Kertoo jotain ihmisistä, että sinä saat yläpeukkuja kommenteilla, joissa moitit yhtä pientä ihmisryhmää siitä, etteivät tiedä jotain asiaa (joka ei ehkä ole koskettanut heitä lainkaan). Itse olet ihan samanlainen kuin tuo moittimasi ryhmä. Jollain sinä varmaan itsellesi perustelet oikeuden sanoa "ämerikkalaiset on tyhmiä", mutta jos amerikkalainen erehtyy sanomaan "sikhit ovat tyhmiä", niin se on asenteellistä ja väärin.

Vierailija
439/466 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:21"]

[/quote]

Vänkäti vänkäti, jankka jankka. Onnea vaan elämään tuolla asenteella! You must be fun at parties...

[/quote]

Niin, itseasiassa minun kanssa on paljon helpompi olla ystävä kuin sinun, koska en tuomitse ihmisiä, vaikka he eivät tietäisikään jotain asiaa heti. Vaikka sitten olisivat korkeakoulutettuja valkoihoisia.

Sinä sen sijaan selkeästi olet heti kauhistelemassa ja haukkumassa.

Vierailija
440/466 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stream on taas auki Kensington Palacen edustalta.