Kuinka usein juot pullon viiniä?
Kommentit (35)
En ole puoleentoista vuoteen juonut pisaraakaan alkoholia. Joisin kyllä, jos sitä olisi saatavilla.
Ennen join pullollisen viikonloppuna, parina viimeisenä vuonna vähintään kaksi pulloa viikossa, säännöllisesti kuitenkin neljä tai viisi.
Mielenkiintoista on se, että näinä puolenatoista vuonna ei ole syntynyt mitään eroa entiseen, ei kropassa eikä mielessä.
Ikinä en oo juonut pullollista. Pari lasia voi kuohuviiniä jossain ottaa, mutta ei sitäkään enempää tee mieli.
En koskaan.
Juon 1-2 saunasiideriä/vkossa ja joskus lasillisen Bayleysia joita meillä 3-4 eri makua.
Pullollinen kerralla, niin ettei siitä muut joisi? Varmaankin puolen vuoden välein tai harvemmin.
Kaappini on tyhjentynyt, joten tästä lähtien kerran vuodessa, kun jouluisin sellaisen pullon saan töistä.
Miten joku voi juoda PULLOLLISEN viiniä? Täytyy olla terveysasiat melko retuperällä.
Pullo päivässä.
Nyt tipattomalla. Odottelen sitä kehuttua ahdistuksen ja masennuksen katoamista ja painon putoamista. Mitään ei vielä näy. Nukuttaa paremmin, se pitää sanoa.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan.
Juon 1-2 saunasiideriä/vkossa ja joskus lasillisen Bayleysia joita meillä 3-4 eri makua.
Parhainta pumkion spice, red velvet cupcake ja se mansikka.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi juoda PULLOLLISEN viiniä? Täytyy olla terveysasiat melko retuperällä.
No voi kamala, onneksi 12 kaljaa onkin ihan eri asia. Jos joku juo JOSKUS pullon hyvää tai huonoa viiniä kerralla, se ei kyllä kenenkään terveydestä kerro yhtään mitään. Eri asia jos yhtenään näin tapahtuu.
Taas niin älyvapaa aloitus. Eilen joimme illallisella kaksi aikuista pullollisen punaviiniä eli 3 lasia per henkilö.
"Miten joku voi juoda PULLOLLISEN viiniä? Täytyy olla terveysasiat melko retuperällä."
Minä juon kaksi kerrallaan. Eihän pullo ole kuin pieni hiprakka, ja vastaa neljää olut tuoppia. Siksi yksi ei riitä alkuunkaan. Harvakseltaan otan, ehkä kerran kahdessa kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen roteva, 180-senttinen entinen kilpaurheilija ja harjaantunut, hyväkuntoinen viininlipittäjä. Yksi pullollinen ei tunnu paljon missään. Sitä enempää harvoin tekee mieli juoda, mutta esimerkiksi puolestatoista pullollisesta ei tule pienintäkään krapulaa. Yhden kerran elämässäni minulla on ollut krapula, ja siitä opin olemaan hankkimatta sitä toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Eilen join pullollisen. Samoiten viikko sitten.
Mäkin join eilen pullollisen ja ihan yksin. Tänä aamuna olen kokonut itseäni katsomalla kauhu elokuvia. Lievä krapula ja kauhuelokuvat tuntuu hyvältä kombolta.
Aika harvoin nykyään. Enemmän tulee vedettyä niitä pahvilaatikoita.