Poikaystävä liian lihaksikas
On alkanut käymään salilla reilu puoli vuotta sitten ja on nyt mielestäni liian lihaksikas, en oikein pidä siitä. Miten voisin sanoa asiasta, että kävisi vähemmän puntilla?
Kommentit (46)
Sano sille, että ei nuo lihakset oikein näytä kasvavan, vaikka noin kauan oot jo treenannut. Eikö olisi joku muu harrastus joka sopisi sinulle.
Kunnon nolaus, niin loppuu se pelleily.
Jätä se sika ja etsi tilalle joku hintelämpi.
Ei kuulu sinulle, on hänen kehonsa ja harrastuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Sano sille, että ei nuo lihakset oikein näytä kasvavan, vaikka noin kauan oot jo treenannut. Eikö olisi joku muu harrastus joka sopisi sinulle.
Kunnon nolaus, niin loppuu se pelleily.
Onko hän sitten sokea, joka ei näe omia tuloksiaan?
Puolessa vuodessa ei nyt kummoista lihaskasvua saa aikaiseksi. Ellei ota vähän kaurapuuroa väkevämpää..
Odota, että alkaa vetämään steroideja ja hormoneja. Sen jälkeen et voi jättää sitä- tai muutenkaan kritisoida mitään tekemäänsä.
Toinen varmaan pitää hyväksyä sellaisena, mies tykkää pumpata lihaksiaan aina vain suuremmaksi ja lopulta litistyt alle. Jos ei sovi omaan miesmalliin, pitää kai hakea muuta, arvomaailma erilainen.
Sanot suorat sanat, koska mieshän on naisen omaisuutta ja siten pitää olla mielinkielin kaikkiin oikkuihin.
Mikä lihaksissa risoo ihmisiä? Alemmuuden tunne, kun ei itse saada mitään aikaiseksi?
Lähetä tänne. Pidän luonnollisesti lihaksikkaista nuoristamiehistä!
Vaikeeta on miehen elo :D Kukkakeppi ei saa olla mutta ei liian lihaksikaskaan. Nämä tietysti jokaisen naisen subjektiivisen arvion varassa. Onkohan se sellainen atleettinen cross fit kroppa sitten se nykyinen ihanne?
Jo puolen vuoden treeniputki. Hyi.
Terapiaan tai jss
Vierailija kirjoitti:
Mikä lihaksissa risoo ihmisiä? Alemmuuden tunne, kun ei itse saada mitään aikaiseksi?
Ei riso varsinaisesti mikään, mutta ei se näytä hyvältä jos on liian lihaksikas. Ihan samalla tavalla kuin vaikka ylipaino, ei viehätä.
-Nainen
Lähtisi nainen äkkiä vaihtoon, jos lihakset ja salillakäynti olisi ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan samaa. Ex-muija valitti mun salilla käymisestä, vaikka kävin aina silloin, kun hän oli töissä eli ei ollut yhteisestä ajasta pois.
Tuo on tosi ärsyttävää. Tiedän itsekin erittäin hauskannäköisen miehen, joka vain tuntuu käyvän liikaa salilla.