Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kollageenilisä -oletkö syönyt, huomaatko erosa?

Vierailija
09.01.2022 |

Nähtävästi auttaa pitkävaikutteisesti niveliin ja ihoon. Millaisia kokemuksia? Ostin testiin, ei pitäisi ainakaan haitallista olla kun on kalaa vain. Kokeilen joitain kuukausia tai vuoden. Ainakin influensserit käyttää.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan kollageenit ruuasta.

Vierailija
2/24 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt noita kuukauden ja ihossa en suurempia eroja huomaa, mutta kynnet kasvaa kohisten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influensserit käyttää ja huomaa, tietysti, suuren eron. Meni maku yhdestä aikuisesta terveysbloggaajasta kun hehkutti näitä.

Itse en käytä, höpönhöpöä ovat kuten muutkin vastaavat tuotteet.

Vierailija
4/24 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän talvisin. Iho ei ole yhtään niin kuiva. Ennen varsinkin selän iho muuttui kuivaksi, hilseileväksi ja kutiavaksi eikä siihen auttaneet mitkään voiteet.

Vierailija
5/24 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt, koska luin jostain ettei se oikeasti auta mitään. Säästä sinäkin rahasi

Vierailija
6/24 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole syönyt, koska luin jostain ettei se oikeasti auta mitään. Säästä sinäkin rahasi

Ei ne pillerit mitään tehoa, ravinnosta ne kollageenit pitää saada.

Vierailija
7/24 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut sekä että tietoa. Kaiketi voi kuitenkin auttaa yleishyvinvointiin ja juurikin tuohon ihon kuivuuteen mistä joku mainitsi. Kica kuulla positiivisia kokemuksia! :) Eihän tämä kollageenia tuota vaan auttaa tuotannossa tms kehossa.

Vierailija
8/24 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kk ei vaikuttanut mitenkään. Iho samanlainen, nivelkivut ennallaan. N50

Vierailija
9/24 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen prk menossa, en ole huomannut mitään vaikutusta. En aio tilata enempää. Piimax on halpaa ja auttaa kynsiin, ihoon ja hiuksiin.

Vierailija
10/24 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kollageenia pysty millään lisäämään, valitettavasti. Hölmöjä huijataan ja myydään kalliita tuotteita.

Ja influensserit saavat jauheensa ilmaiseksi + vielä tukun rahaa päälle siitä että mainostavat näitä. Kuka silloin sanoisi et ei huomas eroa?

Vierailija
11/24 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon kuivuuteen käytän jättihelokkiöljykapseleita.

Vierailija
12/24 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollageenijauhe on käsittääkseni ihoa varten, en tosin ole huomannut vaikuttaako vaikka käytän smoothieissa. Niveliin on MSM-jauhe

Vierailija
13/24 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööh. Siis miten se kapseleiden kollageeni päätyy ihoon? Se on proteiini ja hajoaa ruoansulatuskanavassa. Kaipa siitä jotain hyötyä aminohappojen muodossa on, mutta samat saa ruoasta noin muutenkin.

Vierailija
14/24 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin pitkään aikoinaan sellaista, missä purkin kyljessä oli juokseva ukkeli. Se oli edullista ja tablettimuodossa. Auttoi oikeasti nivelkipuihin, joita mulla on reuman takia ollut aina. Ihossa en huomannut muutosta, koska ihoni on muutenkin hyvä.

Vierailija
15/24 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin pitkään aikoinaan sellaista, missä purkin kyljessä oli juokseva ukkeli. Se oli edullista ja tablettimuodossa. Auttoi oikeasti nivelkipuihin, joita mulla on reuman takia ollut aina. Ihossa en huomannut muutosta, koska ihoni on muutenkin hyvä.

Vitaepro

Vierailija
16/24 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne pillerit mitään tehoa, ravinnosta ne kollageenit pitää saada.

Ravinnostakaan saatava kollageeni ei tee oikein mitään ihmisen oman kudoksen kollageenipitoisuudelle, joka on pitkälti geneettinen asia.

Vierailija
17/24 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööööh. Siis miten se kapseleiden kollageeni päätyy ihoon? Se on proteiini ja hajoaa ruoansulatuskanavassa. Kaipa siitä jotain hyötyä aminohappojen muodossa on, mutta samat saa ruoasta noin muutenkin.

Ruokavaliosta tai ravintolisistä saatu kollageeni ei kulkeudu sellaisenaan ihoon ja muualle kehoon, vaan se hajoaa ruoansulatuksessa pienemmiksi osiksi eli aminohapoiksi tai peptideiksi. Kun kollageenia hajoaa, elimistö saa signaalin, että sitä pitää valmistaa lisää. Elimistö alkaa valmistaa kollageenia sinne, missä keho sitä ensisijaisesti tarvitsee.

Vierailija
18/24 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miten sä luulet ihon saavan ravintonsa, jossei sillä, mitä suusta menee alas. Tosin ei noista kapseleista mitään se ihokaan saa.

19/24 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan kollageenit ruuasta.

Itse vahingossa jouduin kalanmaksatuotteiden pakko -ostajaksi.Se ilmainen pakkaus ei ollutkaan muuta kuin tyrkytys vuoden mittaiseen tilaukseen. Sain raivarin ja se loppui siihen , tilaus! Eikä tullut kalliiksi. Mietin miten tyhmä olen, Ei mikään ole ilmaista.

20/24 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näm turhanpäiväiset vitamiinien ym pakkomyynti täytyy loppua. En vastaa yhteenkään puheluun jos ei tule nimeä kuka soittaa. 

Ainut etu Nokian android  puhelimessa on että hälyttää punaisella kun tulee myyntisoittoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme