Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä ystävälle, joka kärsii yksinäisyydestä mutta...

Vierailija
02.05.2015 |

...ei ole millään tavalla halukas itse tekemään sen eteen mitään, että löytäisi jonkun kumppanin? Hän vain istuu ja odottaa, että Prinssi Hurmaava ratsastaa sisään. Koskaan ei tee aloitetta tai ole aktiivinen. Hän myös yrittää itselleen kuitenkin vakuuttaa, ettei kaipaa ketään elämäänsä. Ja kuitenkin joka toisessa lauseessa ottaa esiin sen, kuinka yksin pitää kaikki hoitaa ja kuinka sinkkuna olo on semmoista tai tämmöistä ja aina jotenkin vaikeampaa kuin parisuhteessa.

Mitä häntä voisi auttaa? Kyse on kohta nelikymppisestä korkeastikoulutetusta kaupunkilaisesta, jolla on asiat muuten varsin hyvin eli kiva työpaikka, koti ja harrastuksia.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ikisinkkuystävääni toimi se, että lakkasin käymästä hänen kanssaan ulkona. Olin lopen kyllästynyt siihen, kuinka ystävä yrittää esittää olevansa tyytyväinen elämäänsä, samalla kuikuilee miehiä (jotka olivat aina way-out-of-her-league), passiivisena odottaa ja samalla torjuu kaikki miehet, jotka eivät ole niitä joita hän on päättänyt kytätä nurkastaan.

Loppuillasta ystävä oli aina kiukkuinen ja tiuskiva. Ja auta armias, jos kehtasinkin itse jutella yhdellekään miehelle! Ilmeisesti minun olisi pitänyt solidaarisuudesta ystävää kohtaan istua nurkassa kiukuttelemassa katkerana, kuten ystäväni.

Kuinka ollakaan, kun lakkasin viemästä ystävää ulos, hän löysikin miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä