Mitä laittaisitte "naisluolaan"?
Tytär muutti omilleen ja jäi huone tyhjäksi. Saan kuulemma tehdä siitä oman oleskelutilan. Nyt mietin miten sen sisustausin. Yksi divaanisohva siellä on ja telkku. En harrasta mitään.
Kommentit (92)
Minun naisluolassani on ehdottomasti kangaspuut. Ja ompelukone, vaikka sille on harvemmin käyttöä. Myös tv ja stereot tietenkin. Kirjahyllyä siellä ei tarvita, sillä sen paikka on muualla.
Sohva, mahdollisuudella tarvittaessa nukkua siinä. Hyvä lukulamppu. Lattiatilaa jumpalle. Viherkasveja viihtyisyyteen. Pöytätilaa puuhastelulle. Nätit verhot ja sisustustyynyjä. Tila rentouttavalle oleskelulle.
Hyvä mankka ja jumppavälineitä löytyy omastani
No seksikeinun ja panokoneen ihan ensimmäiseksi.
Iso televisio. ( en tiedä minkäkokokoinen nykyinen on) , hyvä tv-tuoli, ja kaikki mahdolliset suoratoistot
Voisit alkaa pitämään siellä vastaanottoa dominana.
No mitä mahdat harrastaa? Minun "naisluolani" olisi käsityötarvikkeita ja -välineitä täynnä. Toisella se voi olla urheilukamppeita, kolmannella sohva isoine televisioineen jne.
Itse sisustaisin vaaleanpunaisella (mikä oli tehostevärini kaikissa asunnoissa joissa asuin yksin yliopistoaikoina ja heti sen jälkeen) ja varaisin kunnolla pöytätilaa tietokoneelle pelaamista varten. Viherkasveja.
Voisit pitää siellä ”vastaanottoa” miehellesi. Siitä hän kuitenkin haaveilee, ei vaan kehtaa sanoa.
Voisiko sinne hankkia neulontapuikkoja, neulan ja lankaa sekä ompelukoneen. Sitten vaikka keittokirjoja, patakintaita, joitain keittiön mööpeleitä ja vastaavaa. Sitten päiväkirja, johon voit kirjoittaa omia ajatuksiasi. Ehkä joku hedelmäkori pöydälle, johon voisit aina käydä torilta ostamassa itsellesi päivän hedelmän. Kirpparilta tuunattavia ja korjattavia vaatteita. Tietokone, jonka aloitussivuksi tori.fi. ehkä voisit myös kerätä tyhjiä kahvipusseja ja korkkeja ja näperrellä niistä jotain. Nämä nyt tulee äkkiseltään mieleen naisluolaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko sinne hankkia neulontapuikkoja, neulan ja lankaa sekä ompelukoneen. Sitten vaikka keittokirjoja, patakintaita, joitain keittiön mööpeleitä ja vastaavaa. Sitten päiväkirja, johon voit kirjoittaa omia ajatuksiasi. Ehkä joku hedelmäkori pöydälle, johon voisit aina käydä torilta ostamassa itsellesi päivän hedelmän. Kirpparilta tuunattavia ja korjattavia vaatteita. Tietokone, jonka aloitussivuksi tori.fi. ehkä voisit myös kerätä tyhjiä kahvipusseja ja korkkeja ja näperrellä niistä jotain. Nämä nyt tulee äkkiseltään mieleen naisluolaan.
Ei voisi.
Laittaisin sinne keittiön
nAISEN PAIKKA ON KEITTIÖSSÄ
Kalenteri ja kaikkia ihania paperihärpäkkeitä.
Tekisin siitä oman makuu- ja jumppahuoneen.
Mulla siitä tulisi joko terraariohuone tai oma kirjasto. Meditaatiohuonekin voisi olla kiva, johon voisi luoda jonkun avaruustunnelman.