Kaveri hylännyt miehen takia, normaalia?
Deittaili paljon, kuuntelin valitusta yksinäisyydestä ja luin viestejä pieleen menneistä treffeistä ja tylsistä miehistä ja vastailin viesteihin yrittäen tsempata.
Löysikin sitten kumppanin ja nyt hänellä ei ole enää haluja viestitellä yhtään mitään. Onko muille käynyt näin?
Kommentit (59)
Oisko vaikka sen takia, että nyt se viettää alkuhuumaa sen miehen kanssa?
Voisiko olla? Ei varmaankaan, hän nyt alkoi vihaamaan sinua syystä X
Kuka uskollinen parisuhteessa oleva haluaa viestitellä ex-helluehdokkaan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Oisko vaikka sen takia, että nyt se viettää alkuhuumaa sen miehen kanssa?
Voisiko olla? Ei varmaankaan, hän nyt alkoi vihaamaan sinua syystä X
No tuntuuhan se tylsältä kun olen ollut tukena ja nyt kun itse tarvitsisin tukea niin ei kuulukaan mitään.
No on käynyt, tosi moni ihminen on tuollainen, mutta eipä tarvitse sitten taas tulla vinkumaan seuraa kun ero koittaa.
beibe mä rakastan sua oikein kovasti
Vierailija kirjoitti:
Kuka uskollinen parisuhteessa oleva haluaa viestitellä ex-helluehdokkaan kanssa?
??
Sillä on nyt parempaa tekemistä. Get over it. Et ole maailman napa.
Ihan normaalia, että ystävyydessäkin on vaiheita, välillä ollaan paljonkin tekemisissä ja välillä vähemmän, elämäntilanteesta riippuen. Minusta olisi ahdistavaa, jos ystävä vaatisi tiivista yhteydenpitoa tilanteessa kuin tilanteessa.
Nää tämmöiset ihmiset, jotka jo sinkkuaikanaan puhuvat pelkästään deiteistä ja sydänsuruistaan on juuri niitä, jotka katoavat kuin tuhka tuuleen, kun parisuhde löytyy, mutta toki ovat yhteydessä silloin kun on taas sydänsuruja kumppanin kanssa.
Sitten on erikseen ne jotka kykenevät miettimään elämässä muutakin kuin parisuhdetta ja pariutumista, näillä yleensä ura tai mielenkiintoisia harrastuksia ja jos pariutuvat koittavat siltikin pitää kiinni urastaan ja harrastuksistaan eivätkä hylkää ystäviään ja koittavat saada ystäväpiirit ujutettua yhteen.
Mä olen nyt vähentänyt yhteydenpitoa ensimmäisenä mainittuun ihmisryhmään, he ovat niitä joille kumppani on kaikki kaikessa ja heidän parisuhteissa saattaa ilmetä läheisriippuvaisia piirteitä, joten se ystävyyyssuhdekin on mitä on.
Mulle teki paras ystävä näin vuosia sitten ja kyllä se vieläkin kismittää. Hän on lisäksi itse eronnut jo siitäkin miehestä aikoja sitten. Meni luotto ihmisiin moneksi vuodeksi enkä oikeastaan ole kyennyt luomaan läheistä ystävyyssuhdetta enää. Kavereita kyllä on sekä ihan perinteinen ydinperhe.
Vierailija kirjoitti:
Nää tämmöiset ihmiset, jotka jo sinkkuaikanaan puhuvat pelkästään deiteistä ja sydänsuruistaan on juuri niitä, jotka katoavat kuin tuhka tuuleen, kun parisuhde löytyy, mutta toki ovat yhteydessä silloin kun on taas sydänsuruja kumppanin kanssa.
Sitten on erikseen ne jotka kykenevät miettimään elämässä muutakin kuin parisuhdetta ja pariutumista, näillä yleensä ura tai mielenkiintoisia harrastuksia ja jos pariutuvat koittavat siltikin pitää kiinni urastaan ja harrastuksistaan eivätkä hylkää ystäviään ja koittavat saada ystäväpiirit ujutettua yhteen.
Mä olen nyt vähentänyt yhteydenpitoa ensimmäisenä mainittuun ihmisryhmään, he ovat niitä joille kumppani on kaikki kaikessa ja heidän parisuhteissa saattaa ilmetä läheisriippuvaisia piirteitä, joten se ystävyyyssuhdekin on mitä on.
Tämä on kyllä hyvin sanottu. Joidenkin koko elämä pyörii parisuhteen ja sen puutteen ympärillä ja kaikki muu on toisarvoista. Omakin suhde sellaisiin kavereihin on sellainen, että en niihin ihmissuhteisiin viitsi panostaa yhtään enempää kuin minimin. Niin makaa kuin petaa.
Kaikki ihmisen toiminta tähtää suvunjatkamiseen.
Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta hyvin yleistä tuo tuntuu olevan. Ystävieni toiset kaverit ovat niin tehneet useita kertoja. Kun rakkauteen tulee ryppy, tai muuten alun symbioosi rauhoittuu, niin kaverisi ilmoittelee itsestään. Voit toki viestitellä ihan muuten vain aina silloin tällöin, juuri pari päivää sitten oli hyvä excuse viestittää Loppiaisesta. Ei sen kaiken kommunikaation tarvitse olla monen tunnin keskusteluja, pienet viestit ovat hyviä myös.
On on, mene eteepäin äläkä takerru!
Ihan normaalia. :) Itsekin sinkkuna käytin hyväkseni joitain ihmisiä vain että olisi seuraa baariin ymd mutta en minä heitä tarvinnut enää kun sain miehen ja uusia kavereita.
Eikö ole hyvä, että pääsit kuormittajasta eroon? Kun mies jättää, niin saat ristisi takaisin.
Minä olen tuollainen etäisyyttä ottanut kaveri. Mutta en ottanut etäisyyttä miehen takia vaan sen takia, että tämä ystävä on ihan rajaton; alkoi viestittelemään miehelleni et pettääkö hän minua ja muuta pimeää. Eivät ole siis tavanneet toisiaan enkä ole koskaan epäillyt mitään pettämistä kun ei ole ollut syytä. Ystävälläni on mielialahäiriö dg ja osaa olla todella raskas. Asioilla on aina 2 puolta, mutta tätähän eivät monet tajua.
Tuollaiset ihmiset ovat läheisriippuvaisia. Heille ei merkitse mikään muu, kuin se, että on joku kumppani siinä. Ystävät ja sukulaiset unohtuu, kun löytyy joku valehteleva liero siihen sekstailemaan. Yleensä jostain syystä etenkin tällaiset naiset löytää vaan niitä valehtelevia ja hyväksikäyttäviä häntäheikkejä, joiden tekosia sitten itkee, kun jääkin taas yksin...
Niin?