Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teille on ehdotettu tai mihin teitä on pyydetty, mutta olette kieltäytyneet?

Vierailija
09.01.2022 |

Nyt kaikki mehukkaat tarinat tänne. Oli kyse sitten urasta tai Perä-Hikiän meijerin muotinäytöksestä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopiston siirtolapuutarhaprojektin aloittanut professori kutsui minut toimistoonsa ystävänsä kanssa. Olin itse käynyt tuolla puutarhalla ehkä yhteensä viisi kertaa vähän kuopsimassa ja katselemassa millainen projekti on.

Istuttiin sitten professorin toimistossa kolmistaan pöydän ympärillä, kahdet silmät naulittuina minuun. Kysyvät voisinko aloittaa puutarhaprojektin vastuuhenkilönä ja johtajana. Tietenkin kieltäydyin, kun olin valmistumassa, käynyt puutarhalla vain parisen kertaa, enkä todellakaan halunnut mitään palkattomia vapaaehtoisvastuutehtäviä, ainakaan projektissa joka hädin tuskin koski tai kiinnosti minua.

Pari kuukautta tuosta, koko puutarha revittiin pois ja projekti loppui. Opin tapauksesta että jos hädin tuskin toiminnassa mukana olevaa yhtäkkiä kysytään jonkin johtajaksi, niin kysyjä itse yrittää vain sälyttää pskan nakin jollekin toiselle, tai projekti on jo pystyyn kuollut kun asiaan ei löydy edes oikeasti kiinnostuneita vapaaehtoiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi